On arvomaailmaltaan lähempänä Eurooppaa kuin Amerikkaa. Plussaa siitä ettei ole sotahullu Nato-jäsen kuten Turkki. Jäsenmaksut voi hoitaa öljyllä ja Iran sopii myös EU:n nykyisen muslimiväestön loppusijoituspaikaksi.
Iran EU:n jäseneksi
10
148
Vastaukset
- Anonyymi
Onko EU:ssa Britannian lisäksi tällä hetkellä muita öljymaita? Ranska?
- Anonyymi
Öljyä tuottavat EU-maat tuotantomäärien (tynnyriä/päivässä) mukaisessa järjestyksessä. Romanialla yllättävän iso tuotanto. Luulisi ettei tarvitsisi enää muualle lähetä kerjäämään. Verrokkina Norja, joka ei ole EU-maa.
Norja 1 647 975
Britannia 939 760
Romania 504 000
Tanska 140 637
Italia 70 675
Saksa 46 839
Puola 20 104
Alankomaat 18 087
Ranska 16 418
Itävalta 15 161
Unkari 13 833
Kroatia 13 582
Kreikka 3 172
Espanja 2 667
Tsekki 2 333
Liettua 2 000
Bulgaria 1 000
Slovakia 200
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_production - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljyä tuottavat EU-maat tuotantomäärien (tynnyriä/päivässä) mukaisessa järjestyksessä. Romanialla yllättävän iso tuotanto. Luulisi ettei tarvitsisi enää muualle lähetä kerjäämään. Verrokkina Norja, joka ei ole EU-maa.
Norja 1 647 975
Britannia 939 760
Romania 504 000
Tanska 140 637
Italia 70 675
Saksa 46 839
Puola 20 104
Alankomaat 18 087
Ranska 16 418
Itävalta 15 161
Unkari 13 833
Kroatia 13 582
Kreikka 3 172
Espanja 2 667
Tsekki 2 333
Liettua 2 000
Bulgaria 1 000
Slovakia 200
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_productionRomanithan voisi palauttaa Romaniaan.
- Anonyymi
Olisi kyllä upeaa jos EU:ssa olisi virallinen palautuspaikka pakolaisille, ja joka ei sijaitsisi Euroopassa.
Euroopan pakolaisissa on paljon sunnimuslimeja. Shiialainen Iran tuskin näitä huolisi?
- Anonyymi
Ei olisi meidänkään pitänyt sillä lähes kaikki Isis taistelijat on Sunimuslimeita muuten.
- Anonyymi
Iran voi jakautua kahteen osaan. Toiseen sitten ne toiset ja toiseen toiset. Vähän kuten Suomessa rantaruotsalaiset ja tavan ruotsalaiset.
- Anonyymi
Totta, koska EU:lla ei ole arvomaailmaa.
Kaikki halukkaat voi hakea ja ehkä liittyä.
Jopa kiina, iran ja muut kommunistimaat. - Anonyymi
Paras olisi jos eurostoliitto luhistuisi omaan ylpeyteensä. Niin se todennäköisesti käykin. Se suunnaton ylimielisyys joka on eurostoliiton eliitillä, se tuhoaa tämän hirmusysteemin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Tuo edesmenneen neukkulan ex-pressa Gorba ennustaa että eurostoliitto kokee samankaltaisen lopun kuin koki neukut. Hän pitää sitä samanlaisena kommusysteeminäkin.- Anonyymi
Kummaa tuo teidän persujen neukkuintoilu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439