Iran EU:n jäseneksi

Anonyymi

On arvomaailmaltaan lähempänä Eurooppaa kuin Amerikkaa. Plussaa siitä ettei ole sotahullu Nato-jäsen kuten Turkki. Jäsenmaksut voi hoitaa öljyllä ja Iran sopii myös EU:n nykyisen muslimiväestön loppusijoituspaikaksi.

10

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko EU:ssa Britannian lisäksi tällä hetkellä muita öljymaita? Ranska?

      • Anonyymi

        Öljyä tuottavat EU-maat tuotantomäärien (tynnyriä/päivässä) mukaisessa järjestyksessä. Romanialla yllättävän iso tuotanto. Luulisi ettei tarvitsisi enää muualle lähetä kerjäämään. Verrokkina Norja, joka ei ole EU-maa.

        Norja 1 647 975

        Britannia 939 760
        Romania 504 000
        Tanska 140 637
        Italia 70 675
        Saksa 46 839
        Puola 20 104
        Alankomaat 18 087
        Ranska 16 418
        Itävalta 15 161
        Unkari 13 833
        Kroatia 13 582
        Kreikka 3 172
        Espanja 2 667
        Tsekki 2 333
        Liettua 2 000
        Bulgaria 1 000
        Slovakia 200

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_production


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljyä tuottavat EU-maat tuotantomäärien (tynnyriä/päivässä) mukaisessa järjestyksessä. Romanialla yllättävän iso tuotanto. Luulisi ettei tarvitsisi enää muualle lähetä kerjäämään. Verrokkina Norja, joka ei ole EU-maa.

        Norja 1 647 975

        Britannia 939 760
        Romania 504 000
        Tanska 140 637
        Italia 70 675
        Saksa 46 839
        Puola 20 104
        Alankomaat 18 087
        Ranska 16 418
        Itävalta 15 161
        Unkari 13 833
        Kroatia 13 582
        Kreikka 3 172
        Espanja 2 667
        Tsekki 2 333
        Liettua 2 000
        Bulgaria 1 000
        Slovakia 200

        https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_oil_production

        Romanithan voisi palauttaa Romaniaan.


    • Anonyymi

      Olisi kyllä upeaa jos EU:ssa olisi virallinen palautuspaikka pakolaisille, ja joka ei sijaitsisi Euroopassa.

    • Euroopan pakolaisissa on paljon sunnimuslimeja. Shiialainen Iran tuskin näitä huolisi?

      • Anonyymi

        Ei olisi meidänkään pitänyt sillä lähes kaikki Isis taistelijat on Sunimuslimeita muuten.


      • Anonyymi

        Iran voi jakautua kahteen osaan. Toiseen sitten ne toiset ja toiseen toiset. Vähän kuten Suomessa rantaruotsalaiset ja tavan ruotsalaiset.


    • Anonyymi

      Totta, koska EU:lla ei ole arvomaailmaa.
      Kaikki halukkaat voi hakea ja ehkä liittyä.

      Jopa kiina, iran ja muut kommunistimaat.

    • Anonyymi

      Paras olisi jos eurostoliitto luhistuisi omaan ylpeyteensä. Niin se todennäköisesti käykin. Se suunnaton ylimielisyys joka on eurostoliiton eliitillä, se tuhoaa tämän hirmusysteemin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

      Tuo edesmenneen neukkulan ex-pressa Gorba ennustaa että eurostoliitto kokee samankaltaisen lopun kuin koki neukut. Hän pitää sitä samanlaisena kommusysteeminäkin.

      • Anonyymi

        Kummaa tuo teidän persujen neukkuintoilu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe