Mistähän löytisi nainen joka tykkää kun hänen rintojaan imetään. Haluaisin niin hyväillä, imeä ja nuolla rintoja oikein kunnolla ajan kanssa, mutta tuntuu olevan vaikeaa löytää sellaista naista jotka kiinnostaisi.
Täällä siis M,28v Tampereelta
Jos kiinnostuit laita viestiä poikuli(at)protonmail.com
Rintojen imeminen
63
2334
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin kaikki naiset ovat kadonneet.Eikö rintojenne hyväily ja nännien imeskely kiinnosta.Voitais harrastaa muutakin intiimiä toimintaa.Ari
- Anonyymi
Ei meidän tarvi täältä etsiä imijöitä. Minulöakin joka viikonpäivälle eri mies. Kaikki imevät ja panevat minua patemmin tai huonommin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meidän tarvi täältä etsiä imijöitä. Minulöakin joka viikonpäivälle eri mies. Kaikki imevät ja panevat minua patemmin tai huonommin.
No ei täältä kukaan limaista huoraa ole hakemassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hitto mikä haiseva juoppo lahna kun kommentoi et varmaan ole saanut miestä ikinä.
Seinäjoki alueella, imisin niin ja hoitaisin ihanasti rintoja.
- Anonyymi
Haluaisin imeä tissejä josta tulee maitoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö Seinäjoki naista jonka tisseistä saa imeä maitoa kunnolla
- Anonyymi
Kuulostaa aivan mahtavalta tuollainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee kyllä jonkun ihmeen takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö Seinäjoki naista jonka tisseistä saa imeä maitoa kunnolla
Kylläpäs täältä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet seinäjoella
- Anonyymi
Ihanalta kuulostaa. Minulla pitkät ja roikkuvat rinnat, isot nännit.
- Anonyymi
"Pitkät roikkuvat rinnat, isot nännit"; missä päin olet ?
- Anonyymi
Saako imeä kunnolla
- Anonyymi
Missä seinäjoella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako imeä kunnolla
Saa imeä ihan niin kovaa kuin pystyy
- Anonyymi
Voinko tulla imemään rintojasi
- Anonyymi
Maistuisi kyllä
- Anonyymi
Rakastan rintojen imemistä. Valitettavasti miehet eivät yleensä jaksa niihin kovin pitkään keskittyä vaan on päästävä jo kiireesti eteenpäin. Fantasioin usein miehen "imettämisestä', vaikka siis maitorintoja ei olekkaan. Pöksyt kostuu ajatuksesta kaivaa rinta esiin jossakin puolijulkisessa paikassa esim. autossa ja antaa miehen imeä tissiä hartaasti kuin pikku lapsi :D Rintani eivät tosin ole kovin suuret, kuulemma "käteen sopivat" ja pienet, mutta mielestäni ihan söpöt nännit :)
- Anonyymi
Itse fantasioin juurikin tuosta imettämisestä, tosi vaikea vain löytää kaltaistasi asiasta kiihottuvaa. Muutenkin himot ovat kovat rintojen imemiseen, erilaisilla variaatioilla.
Oletkos mahdollisesti Uudenmaan alueelta? - Anonyymi
Haluaisn imeä niitä tarpeeksi pitkään , miten saan sun yhteys
- Anonyymi
Hei mistä päin olet?
Terveisin AP (Poikuli(a)protonmail.com) - Anonyymi
Minäkin tykkään imeä tissejä.
Jos oot PK seudulta,voisin ottaa sun tissin suuhun autossa ja lutkuttaa kunnolla.
kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot PK seudulta,voisin ottaa sun tissin suuhun autossa ja lutkuttaa kunnolla.
kurt56Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
Tuo on ainoa osaamasi lause.Siksi kai sitä toisteletkinJa lehmät on sun makuun,naista et oo koskaan saanut etkä saakaan.
Kuka haluaisi olla tuollaisen marakatin kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse fantasioin juurikin tuosta imettämisestä, tosi vaikea vain löytää kaltaistasi asiasta kiihottuvaa. Muutenkin himot ovat kovat rintojen imemiseen, erilaisilla variaatioilla.
Oletkos mahdollisesti Uudenmaan alueelta?Olen uuden maan alueelta monet on sanonut rintojani kunnon melooneiksi ja halunnut vain niitä tuijotella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisn imeä niitä tarpeeksi pitkään , miten saan sun yhteys
Täältä saa aika helposti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kurt56Oon vielä nuori taitaisit pitää tisseistäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä saa aika helposti
Missä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä saa aika helposti
Olisko nyt tissiä saatavilla
Olisko Satakunnan alueella naista joka haluu imettää rintojaan?? Nimimerkki ja tämän firman tunnus kirjoita..... meiliä.
- Anonyymi
Kunnon tiissit täältä löytyisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sijaitset seinäjoella
- Anonyymi
Hei löytyykö Etelä-Savosta naista joka pitää siitä että hänen rintojaan imetään
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa rukkasen suuhus buaahaa
- Anonyymi
Löytyisikö Mikkelistä
- Anonyymi
Miksi haluatte imeskellä rintoja?
- Anonyymi
Mietippä sitä ihan itekses kerro mihin johtopäätökseen tuli.Siinä sulle lauantai-illan pähkinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietippä sitä ihan itekses kerro mihin johtopäätökseen tuli.Siinä sulle lauantai-illan pähkinä
- Anonyymi
Koska se kiihottaa imijää ja imettäjää. On myös kiihottavaa katsella, kun nainen imee itse omia nännejään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle vajakille navetasta löytämäsi utareet riittää. Ethän sä vajakki naisten rinnoista mitään tajuukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet vajakki ja eksyit navettaan. Jäit utareisiin sitte koukkuun.
- Anonyymi
Savosta naista joka pitäisi rintojen imemisestä
- Anonyymi
Punkaharjulta naista
- Anonyymi
Tissien puristelua, nuolemista, nännien hyväilyä. Ahhh!!! Olisi ihana löytää sellainen nainen, joka pitää siitä, että tosinaan hänen tissit olisivat täysin pääosassa ja kaiken huomion ja hyväilyn keskipisteenä. Vain kerran sitä ihanuutta päässyt toteuttamaan. Silloin seisoi kyrpä koko session ajan kivikovana siihen kummankaan koskematta. Laukesin myös kyrpääni koskematta yhtäaikaa, kun nainen laukesi pelkästä nännin nuolemisesta.
- Anonyymi
Seinäjoella tarvis imettäjää
- Anonyymi
Mulle se kävisi en nyt pysty käyttää sähköpostia ja niin valtavat kun on niin tuo kuulostaisi täydelliseltä
- Anonyymi
Hei missä olet ja voinko tulla imemään rintojasi haluaisin vain pelkkää rintaasi josta tulee maitoa
- Anonyymi
Varsinais-suomesta löytyis nuori nainen jolla kookkaat rinnat ja rakastaa niiden imemistä :*
- Anonyymi
Kelpaisko 45v mies myös varsinais-suomesta sulle? Tykkäätkö jos nänneille pikkusen kermavaahtoa ja sitten nuolen ne puhtaaksi?
- Anonyymi
Turusta löytyy imijä rinnoillesi..
- Anonyymi
Varsinais-suomen nuori nainen kookkailla rinnoilla kirjoittele suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin saatkin kohta mielinmäärin sitä rakastamaasi rintojesi imemistä ja muutakin nautinnollista käsittelyä!
- Anonyymi
Voi...se tuntuu niin hyvälle. Saan siitä joskus orgasmin.
- Anonyymi
Itsellä käynyt sillai tuuri, että mature bbw vaimoni tykkää imettää rintojaan. Yleensä tulee päälle ratsastamaan ja etukenossa työntää itse tissinsä suuhuni imettäväksi. Se on melkoista kyytiä kun nai itselleen orkut samalla kun imeä lutkutan isoja kovia nännejä
- Anonyymi
Täällä olis tissit imettäväksi
- Anonyymi
Hei missä olet haluan imee rintojasi
- Anonyymi
Haluun imee rinnoistas maitoa oikeen kunnolla
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126