voi tulla vaikka sota ja siellä kaivataan kansalaisia..
Lähteekö suomen iranilaiset kotimaahansa auttamaan?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi he ovat suomessa?
- Anonyymi
Kyllä he saisivat lähteä ja räätäli Arman etunenässä, jos ei muuta osaa niin vaikka itkua pirauttelisi.
Toisaalta on se välillä jonkun asiallisenkin ohjelman pätkän kyennyt kyhäämään, mutta liian usein tarkoitusperänä on osoittaa, että idioottisuvakismi on parasta suomalaisuutta ja matut kovasti työperäistä väkeä ;)
- Anonyymi
Auttamaan pappisdiktatuuria, jolta he ovat paenneet? :D On täällä suomi24:lla kyllä aikamoisia vajakkeja, kun tuollaista täytyy edes kysyä.
- Anonyymi
Veljiä pitää auttaa mäessä, eikä mäen alla.
Persu ÄÖ69.
- Anonyymi
Ai älykkyysösämäärä?
- Anonyymi
Juu, olen petsi ja lähen mielelläni iraniin.
Ja Mensan testin mukaan älykkyyteni oli 174.
Ja armeijan psykologin mukaan sosioopaatti. - Anonyymi
Mene itse sotaan kuolemaan, varsinkin taistelemaan vihollisesi puolelle, varmasti mukavaa?
Ei lähde siellä ei ole Kelaa!!!
- Anonyymi
Kaikki Iranilaiset ja etenkin vastikkeettomat Irakilaiset sosiaalisurffarit kiireesti palautukseen. Noiden isänmaat tarvitsevat niitä. Nyt on taas loistava tilaisuus loputtomaan älämölöön, fanatismiin, nyrkkienkohottamisiin- ja kivien heittelyyn kaduilla, sekä tietty lippujen polttamisiin. Ainoa asiakokonaisuus jonka nuo hallitsevat.
- Anonyymi
ei kun ne jää puolustamaan Suomea. Jos joku Suomeen hyökkää, niin kyllä ne ainakin Suomea puolustaa eikä sitten lähde karkuun...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914