Milloin sijaisille palkka

aikoo sijaiseksi

En ole mistään saanut tietää milloin sijaisille maksetaan palkka, siin kuun lopussa vaiko muulloin. Esim. päiväkotisijaisille. Kuka tietää edes sen mistä kysyä.

12

8529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysäisepä kaupungin palkanlaskijoilta tai ko. päiväkodin palkanlaskijoilta, joillain p.kodeilla on omansa. Tiedustele asiaa esim. kunnan viraston keskuksesta tai suoraan päiväkodin johtajalta, että kuka laskee teidän palkat.

    • palkasta

      se tulee kuun viimenen päivä!

      • Kyselevä

        Eiks ole aika hullua että sijainen saa vasta kuun lopussa palkan. Otetaanpa esimerkki:
        Menen nyt tekemään viikon sijaisuuden ja saan rahat vasta huhtukuun lopussa...#### miten viisi viikkoa tulee toimeen ilman rahaa.... sanokaa se minulle kun pimeitä hommia ei ole.


    • reino

      silloin kuin muillekkin työntekijöille?

      • t: kokenut

        Tampereen kaupungin palkanlaskijoilla on mielivaltainen palkanmaksutapa. Parin päivä sijaisuudesta saattaa saada tilin saman kuun lopussa, jos seuraavan kuun alusta on uusi sijaisuus tiedossa. Muussa tapauksessa tili tulee seuraavan kuun viimeinen päivä. Lyhyttä pätkää ei kannata sopia ollenkaan, siinä ei pääse kuukausiansioille, sillä palkka lasketaan tuntien mukaan. Niin ja maksetaan taas sitten joskus...Niin, jonkun palkanlaskijan kanssa voi ihan jopa neuvotellakin, joku siellä sitten on itse keksinyt koko systeemin ja istuu ohjekirjan päällä!


      • haluaa myöskin tietää
        t: kokenut kirjoitti:

        Tampereen kaupungin palkanlaskijoilla on mielivaltainen palkanmaksutapa. Parin päivä sijaisuudesta saattaa saada tilin saman kuun lopussa, jos seuraavan kuun alusta on uusi sijaisuus tiedossa. Muussa tapauksessa tili tulee seuraavan kuun viimeinen päivä. Lyhyttä pätkää ei kannata sopia ollenkaan, siinä ei pääse kuukausiansioille, sillä palkka lasketaan tuntien mukaan. Niin ja maksetaan taas sitten joskus...Niin, jonkun palkanlaskijan kanssa voi ihan jopa neuvotellakin, joku siellä sitten on itse keksinyt koko systeemin ja istuu ohjekirjan päällä!

        eikö sijaisille, esim, päiväkotisijaisille tai muille ole mitään varsinaista sääntöä palkanlaskun suhteen. Jos ei, niin en sitten enää yhtään ihmettele että sijaisia ei kertakaikkiaan saada taloon. Asialle pitäisi kiireesti tehdä jotain.


    • palkkaa

      paljonko on kouluttamattoman päiväkotiapulaisen tuntipalkka jos sitä yleensä on.

      • salla

        ei nykyään päiväkotiin oteta päiväkotiapulaisia...tai otetaan siis työmarkkinatuella avuksi. Ja siitä maksetaan se normaali työmarkkinatuki.
        Ja onhan niitä henkilökohtaisia avustajia. tuskin palkka siinäkään kummoinen on.


      • Tiedän
        salla kirjoitti:

        ei nykyään päiväkotiin oteta päiväkotiapulaisia...tai otetaan siis työmarkkinatuella avuksi. Ja siitä maksetaan se normaali työmarkkinatuki.
        Ja onhan niitä henkilökohtaisia avustajia. tuskin palkka siinäkään kummoinen on.

        sijaisia otetaan mutta palkasta en tiedä.


    • Tyrmistynyt

      Tamp. kunta on salamyhkäinen, ei se kerro mitään sijaisista eikä niiden palkoista/palk.maksusta.

    • töitä haluava

      Miksi kaupunkiei voisi maksaa sijaisille palkan kaksi kertaa kuussa, silloin olisi mielekästä mennä työhön. Sijainenhan ei koskaan voi tietää miloin ja kuinka paljon kuussa saa töitä.
      Aletaanpa ajaa asiaa, minne ensiksi pitäisi valittaa kuka tietää.

    • tietoa

      Ainakin yläasteen ja lukion opettajan sijasille kuun lopussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe