En ole mistään saanut tietää milloin sijaisille maksetaan palkka, siin kuun lopussa vaiko muulloin. Esim. päiväkotisijaisille. Kuka tietää edes sen mistä kysyä.
Milloin sijaisille palkka
12
8529
Vastaukset
Kysäisepä kaupungin palkanlaskijoilta tai ko. päiväkodin palkanlaskijoilta, joillain p.kodeilla on omansa. Tiedustele asiaa esim. kunnan viraston keskuksesta tai suoraan päiväkodin johtajalta, että kuka laskee teidän palkat.
- palkasta
se tulee kuun viimenen päivä!
- Kyselevä
Eiks ole aika hullua että sijainen saa vasta kuun lopussa palkan. Otetaanpa esimerkki:
Menen nyt tekemään viikon sijaisuuden ja saan rahat vasta huhtukuun lopussa...#### miten viisi viikkoa tulee toimeen ilman rahaa.... sanokaa se minulle kun pimeitä hommia ei ole.
- reino
silloin kuin muillekkin työntekijöille?
- t: kokenut
Tampereen kaupungin palkanlaskijoilla on mielivaltainen palkanmaksutapa. Parin päivä sijaisuudesta saattaa saada tilin saman kuun lopussa, jos seuraavan kuun alusta on uusi sijaisuus tiedossa. Muussa tapauksessa tili tulee seuraavan kuun viimeinen päivä. Lyhyttä pätkää ei kannata sopia ollenkaan, siinä ei pääse kuukausiansioille, sillä palkka lasketaan tuntien mukaan. Niin ja maksetaan taas sitten joskus...Niin, jonkun palkanlaskijan kanssa voi ihan jopa neuvotellakin, joku siellä sitten on itse keksinyt koko systeemin ja istuu ohjekirjan päällä!
- haluaa myöskin tietää
t: kokenut kirjoitti:
Tampereen kaupungin palkanlaskijoilla on mielivaltainen palkanmaksutapa. Parin päivä sijaisuudesta saattaa saada tilin saman kuun lopussa, jos seuraavan kuun alusta on uusi sijaisuus tiedossa. Muussa tapauksessa tili tulee seuraavan kuun viimeinen päivä. Lyhyttä pätkää ei kannata sopia ollenkaan, siinä ei pääse kuukausiansioille, sillä palkka lasketaan tuntien mukaan. Niin ja maksetaan taas sitten joskus...Niin, jonkun palkanlaskijan kanssa voi ihan jopa neuvotellakin, joku siellä sitten on itse keksinyt koko systeemin ja istuu ohjekirjan päällä!
eikö sijaisille, esim, päiväkotisijaisille tai muille ole mitään varsinaista sääntöä palkanlaskun suhteen. Jos ei, niin en sitten enää yhtään ihmettele että sijaisia ei kertakaikkiaan saada taloon. Asialle pitäisi kiireesti tehdä jotain.
- palkkaa
paljonko on kouluttamattoman päiväkotiapulaisen tuntipalkka jos sitä yleensä on.
- salla
ei nykyään päiväkotiin oteta päiväkotiapulaisia...tai otetaan siis työmarkkinatuella avuksi. Ja siitä maksetaan se normaali työmarkkinatuki.
Ja onhan niitä henkilökohtaisia avustajia. tuskin palkka siinäkään kummoinen on. - Tiedän
salla kirjoitti:
ei nykyään päiväkotiin oteta päiväkotiapulaisia...tai otetaan siis työmarkkinatuella avuksi. Ja siitä maksetaan se normaali työmarkkinatuki.
Ja onhan niitä henkilökohtaisia avustajia. tuskin palkka siinäkään kummoinen on.sijaisia otetaan mutta palkasta en tiedä.
- Tyrmistynyt
Tamp. kunta on salamyhkäinen, ei se kerro mitään sijaisista eikä niiden palkoista/palk.maksusta.
- töitä haluava
Miksi kaupunkiei voisi maksaa sijaisille palkan kaksi kertaa kuussa, silloin olisi mielekästä mennä työhön. Sijainenhan ei koskaan voi tietää miloin ja kuinka paljon kuussa saa töitä.
Aletaanpa ajaa asiaa, minne ensiksi pitäisi valittaa kuka tietää. - tietoa
Ainakin yläasteen ja lukion opettajan sijasille kuun lopussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504