Nyt en ole kännissä.....
<3
:)
Iltaa.....
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa Risto. Mitäs sulle? Palastalla ei nyt oo oikein ketään..
Iltaa ihana.🥰
- Anonyymi
onsk toi sun mies ja kuka poisti sen edellise palstan
Anonyymi kirjoitti:
onsk toi sun mies ja kuka poisti sen edellise palstan
Joku poisti joka ei kestä nähdä joidenkin solmivan ystävän suhdetta täällä. Ei se ole mun se on vapaata riistaa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Joku poisti joka ei kestä nähdä joidenkin solmivan ystävän suhdetta täällä. Ei se ole mun se on vapaata riistaa.
no se positi sentakii ku snaoin et lukio on huijausta sosiaalidarvinismi on varmaa eli evoluutioteroia on ainut mikä ei o ohuijausta
Anonyymi kirjoitti:
no se positi sentakii ku snaoin et lukio on huijausta sosiaalidarvinismi on varmaa eli evoluutioteroia on ainut mikä ei o ohuijausta
Ei ole huijausta. Eikä hoitanut sen takia pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja friedrick nietze on iha hyvä mut nuemro 2
Anonyymi kirjoitti:
ja friedrick nietze on iha hyvä mut nuemro 2
Kyllä minä tämän naisen kanssa sekoittaisin geenejäni saiskohan niitä ostettua.
https://www.seiska.fi/Hotnow/Demi-Rosen-kylpyhetki-kuin-marka-paivauni-kuumat-kurvit-jokaisesta-suunnasta/1146016Anonyymi kirjoitti:
Ristotikin on varmasti hyvällä tuulella kun näkee herkkua.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Hotnow/Demi-Rosen-kylpyhetki-kuin-marka-paivauni-kuumat-kurvit-jokaisesta-suunnasta/1146016mut salille sitte ja elä syä leipää se ei oo hyävks usko se jo!
Anonyymi kirjoitti:
Kumminkin on mahdollista sekoittaa geenejä
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/nyt-syntyi-ensimmainen-lapsi-jolla-on-3-biologista-vanhempaa-tarkoituksella-poika/a2d3d4b6-c196-3ed8-96c6-7e5bbdf1a7f8- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Hotnow/Demi-Rosen-kylpyhetki-kuin-marka-paivauni-kuumat-kurvit-jokaisesta-suunnasta/1146016tota vaihan aihetta mut ooks kuul siit poliitoks kuka ersitetti omma huoneesee
ku se alko huutama nii se oli hyvi ja ne oli niiku pahiksii ne enemmistö
kiinostas tietää siu polittiika näkemys vaikka se on mitä on mut silti ees jotai mist toivo et oltais samaa mielt Anonyymi kirjoitti:
Noh mutta minkäs teen kai niitä haaveitakin saa olla ja toivottavasti nuo muodot aidot en minä muuten. Ja sit saa toivoa vain tyttöjä.
Anonyymi kirjoitti:
tota vaihan aihetta mut ooks kuul siit poliitoks kuka ersitetti omma huoneesee
ku se alko huutama nii se oli hyvi ja ne oli niiku pahiksii ne enemmistö
kiinostas tietää siu polittiika näkemys vaikka se on mitä on mut silti ees jotai mist toivo et oltais samaa mieltEn ole kuullut, joten en tiedä mitään kenestä puhutaan. Onko siitä mitään oikeaa lähdettä ettei vaan huhujen mukaan mentäis.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Noh mutta minkäs teen kai niitä haaveitakin saa olla ja toivottavasti nuo muodot aidot en minä muuten. Ja sit saa toivoa vain tyttöjä.
siis mitä haluut olla malli v ai mitenkä en kai tiää siit mitää mut ehk et ettet söis herkkuja yhtää ja nukkusit paljo jaen mie tiää kovi paljo
Anonyymi kirjoitti:
mut salille sitte ja elä syä leipää se ei oo hyävks usko se jo!
Ei kun haluan sekoittaa minun ja tuon geenejä en minä tuota iholle ota.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Hotnow/Demi-Rosen-kylpyhetki-kuin-marka-paivauni-kuumat-kurvit-jokaisesta-suunnasta/1146016Herranjestas mikä mimosa! Ristonkin mieleen 👌
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ristotikin on varmasti hyvällä tuulella kun näkee herkkua.
en tiää tätä ristoo mut se on visisi vähä niiku dizze vai disse se mopo jätkä kuka on myös tääl suomi24
Anonyymi kirjoitti:
Herranjestas mikä mimosa! Ristonkin mieleen 👌
Eiks olekin kuin jumalatar.
Kyllä tuollaiset geenit tahtoo tytöilleen antaa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En ole kuullut, joten en tiedä mitään kenestä puhutaan. Onko siitä mitään oikeaa lähdettä ettei vaan huhujen mukaan mentäis.
noh kai sie nyt neh sipilät ketkä laskee isis ihmisiää suomee
puolustelee raiskareit ja hyvisket jussi halla aho seabastia tynnkyben
pahat maahanmuutjat pois suomesta pahikset yleesä voittaa liberaalit ja ne
tervettä järkee ees voitas äänestäjät käytäää nii ees jotai pientä hyvää vois tapahtuu - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei kun haluan sekoittaa minun ja tuon geenejä en minä tuota iholle ota.
mut et voi tehä nii mitä voit tehä ehk ei tervliistä mut ruveta karppaama
ja käymää salilla ehk sokerii toimis polttoaineena mut emt siel o nii paljo mitä voin sanoo
ku en tiää oikeestä mitää mut sit en kyl voi vaikuttaa mitekää paitsi toivoo ettet ikin
saa to ngeenejä noei D: Anonyymi kirjoitti:
ja käymää salilla ehk sokerii toimis polttoaineena mut emt siel o nii paljo mitä voin sanoo
ku en tiää oikeestä mitää mut sit en kyl voi vaikuttaa mitekää paitsi toivoo ettet ikin
saa to ngeenejä noei D:Miksi et toivo?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eiks olekin kuin jumalatar.
Kyllä tuollaiset geenit tahtoo tytöilleen antaa.ööö öö hyvä ettei mul oo tyttö sukulaisii en minä tiää en vaa tuu niite kaa toimee
oon kai vaa liia kapinallinen Anonyymi kirjoitti:
saa to ngeenejä noei D:Kaikki on niin ulkonäkökeskeisii täällä oon vaan aina söpö. Mutta tuon kanssa sekoittuessa lapseni olisi jumalattereja, eikä olisi itsetunto ongelmia.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kaikki on niin ulkonäkökeskeisii täällä oon vaan aina söpö. Mutta tuon kanssa sekoittuessa lapseni olisi jumalattereja, eikä olisi itsetunto ongelmia.
mutta kun et voi huoh mut ooks ajatellu jotai mikä ois mahollist sano vai kjoku
emt itellä ois sellane et ostais vietnamist maata ja siel turvassa mailam npahudeelta Anonyymi kirjoitti:
noh kai sie nyt neh sipilät ketkä laskee isis ihmisiää suomee
puolustelee raiskareit ja hyvisket jussi halla aho seabastia tynnkyben
pahat maahanmuutjat pois suomesta pahikset yleesä voittaa liberaalit ja ne
tervettä järkee ees voitas äänestäjät käytäää nii ees jotai pientä hyvää vois tapahtuuEn halua tänne enempää ulkomaalaisia jotka taas köyhdyttää maata kun ei riitä omien hoitoon peruskoulu menee retuperälle ja kuntoutus ei onnistu huonopalcelu ja vanhukset on kärsii hoidon puutteesta. Pitäisi olla rajat ettei tätä köyhytetä sen vuoksi olen itse perussuomalaisten puolella asiassa. Itse auttaisin köyhässä maassa olevia koska se rahan arvo on huikea siellä mutta täällä Suomessa et meinaa pysyä hengissä sillä rahalla, liian pienet palkat elää Suomessa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kaikki on niin ulkonäkökeskeisii täällä oon vaan aina söpö. Mutta tuon kanssa sekoittuessa lapseni olisi jumalattereja, eikä olisi itsetunto ongelmia.
mut jos sitku su lapset o isoi nii sit voit keskittyy johoki ei siihe geenimuelam mut johoki
emt enemmä enrgiaa sull ellet sit et kuitekaa hanki lisää lapsii vai? - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miksi et toivo?
etkai sie sit usko polittiikkan mut miust tuntuu hyvätl et kaikki haukkuu sipilää
ja kehuu halla ahoo emt uhuh mikä demoni se sipilä on - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miksi et toivo?
tota ainaku sanon jotai koulust nii mitä käy ei mitää hyvää
huh huh joskus jos pääsis tiny home in vietnam
tai farmareit Amerikassa terveelisiä ruokia hyvää tekee
no lihansyöjiä ollaa etkai sie oo kasvissyöä - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
mut onks mitäää mitä et syö
Anonyymi kirjoitti:
mut jos sitku su lapset o isoi nii sit voit keskittyy johoki ei siihe geenimuelam mut johoki
emt enemmä enrgiaa sull ellet sit et kuitekaa hanki lisää lapsii vai?Kuka sano etten hanki enempää lapsia, minulla on vieläkin mahdollista. minulla on ihania lapsia ja toivon että joku päivä voisin heidän kanssa pohtia vähän paremmin asioita ne ovat vielä sen verta pieniä ettei oikein hallitse syvempää tietoisuutta.
Harmittaa kun eivät oikein halua pysyä ajan mukana ne myös pohtii syvällisiä mutta enemmänkin noista leikeissään.Anonyymi kirjoitti:
etkai sie sit usko polittiikkan mut miust tuntuu hyvätl et kaikki haukkuu sipilää
ja kehuu halla ahoo emt uhuh mikä demoni se sipilä onEn minä sipilä nimittele rumasti miksi pitäisi.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kuka sano etten hanki enempää lapsia, minulla on vieläkin mahdollista. minulla on ihania lapsia ja toivon että joku päivä voisin heidän kanssa pohtia vähän paremmin asioita ne ovat vielä sen verta pieniä ettei oikein hallitse syvempää tietoisuutta.
Harmittaa kun eivät oikein halua pysyä ajan mukana ne myös pohtii syvällisiä mutta enemmänkin noista leikeissään.noh mut siu parasta aatelin ja mite ei haluu pysyy emt mie en vaa tajuu ain helpsot:D
ja tota mie en ikin en voiskaa mut en haluis poikalapsii ainekaa
huhhuh teklogiast on vaa haittaa oon varma et kyolen syöpää viel jos en lakkaa olemast liikaaa laitteide ääres :D Anonyymi kirjoitti:
tota ainaku sanon jotai koulust nii mitä käy ei mitää hyvää
huh huh joskus jos pääsis tiny home in vietnam
tai farmareit Amerikassa terveelisiä ruokia hyvää tekee
no lihansyöjiä ollaa etkai sie oo kasvissyöäKyllä meillä kasviksia syödään ja lihaakin päivittäin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En minä sipilä nimittele rumasti miksi pitäisi.
noh mut se on pahis ja Sebastian tynkkyneni krtisoi sitä
ei pahiste puoell saa olla :) oo hyvis - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä meillä kasviksia syödään ja lihaakin päivittäin.
ok entäs mont lasii vettä mie juon liikaa vettä yks mu huono tapa
ku olin lapsi nii en saanu vettä mehuu enmikkäsee taitaa harper teoria olla totta
niiku jos jotai ei saanu nii siit voi tulla pakkomielle
mut myö kaikki tieetää mitä käy jos juo yli 4 litraa vetää kerralla
noh ei mitään liia vakavaa ja sori jos puhu itestäni taas - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä meillä kasviksia syödään ja lihaakin päivittäin.
öitä valtkunta nhää huomenna koska huomenna en usko et mu ihastus o valmis
ei vissii Anonyymi kirjoitti:
öitä valtkunta nhää huomenna koska huomenna en usko et mu ihastus o valmis
ei vissiiNiih yöt sinulle.🥰💕✨🧸 nallen rutistus.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niih yöt sinulle.🥰💕✨🧸 nallen rutistus.
hei mikset sie eikin alota jotai ketjui tääl kysyin vaa
ja ooks sää siel ois kvia taas jotella su kaa mut käyn nyt pelaa
xboxii koska masentaa ku ihastus ei oo tänäjää olly paikal
- Anonyymi
Mun mies on tuuheatukkainen 😛
Hienoa Ripa. Mie juon rommii. Lämmittää mukavasti.
- Anonyymi
Oliskin 😞
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
:).......
<3
Juo munkin puolesta....Munkit juo viskiä ja kirkkoviiniä...
Anonyymi kirjoitti:
Munkit juo viskiä ja kirkkoviiniä...
Hölökyn kölkyn. Miepäs otan. Juon joskus viskiäkin ilman munkkia.
- Anonyymi
Sama henkilö tällä videolla https://youtu.be/cX8QSeHsm-o
- Anonyymi
Luulet et Risto on ton youtube-tilin pelivideoiden tekijä? Tuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet et Risto on ton youtube-tilin pelivideoiden tekijä? Tuskin.
Ei ole. Itä-Suomesta kotoisin. 2-3 ihmisen luoma trollitili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812