Iltaa.....

Nyt en ole kännissä.....
<3
:)

50

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltaa Risto. Mitäs sulle? Palastalla ei nyt oo oikein ketään..

      • Ai ketään ei ole palstalla....
        <3
        :)


    • Iltaa ihana.🥰

      • :)...........
        <3


      • Anonyymi

        onsk toi sun mies ja kuka poisti sen edellise palstan


      • Anonyymi kirjoitti:

        onsk toi sun mies ja kuka poisti sen edellise palstan

        Joku poisti joka ei kestä nähdä joidenkin solmivan ystävän suhdetta täällä. Ei se ole mun se on vapaata riistaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Joku poisti joka ei kestä nähdä joidenkin solmivan ystävän suhdetta täällä. Ei se ole mun se on vapaata riistaa.

        no se positi sentakii ku snaoin et lukio on huijausta sosiaalidarvinismi on varmaa eli evoluutioteroia on ainut mikä ei o ohuijausta


      • Anonyymi kirjoitti:

        no se positi sentakii ku snaoin et lukio on huijausta sosiaalidarvinismi on varmaa eli evoluutioteroia on ainut mikä ei o ohuijausta

        Ei ole huijausta. Eikä hoitanut sen takia pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no se positi sentakii ku snaoin et lukio on huijausta sosiaalidarvinismi on varmaa eli evoluutioteroia on ainut mikä ei o ohuijausta

        ja friedrick nietze on iha hyvä mut nuemro 2



      • Anonyymi kirjoitti:

        no se positi sentakii ku snaoin et lukio on huijausta sosiaalidarvinismi on varmaa eli evoluutioteroia on ainut mikä ei o ohuijausta

        Ristotikin on varmasti hyvällä tuulella kun näkee herkkua.


      • Anonyymi


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        no se positi sentakii ku snaoin et lukio on huijausta sosiaalidarvinismi on varmaa eli evoluutioteroia on ainut mikä ei o ohuijausta

        Noh mutta minkäs teen kai niitä haaveitakin saa olla ja toivottavasti nuo muodot aidot en minä muuten. Ja sit saa toivoa vain tyttöjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tota vaihan aihetta mut ooks kuul siit poliitoks kuka ersitetti omma huoneesee
        ku se alko huutama nii se oli hyvi ja ne oli niiku pahiksii ne enemmistö
        kiinostas tietää siu polittiika näkemys vaikka se on mitä on mut silti ees jotai mist toivo et oltais samaa mielt

        En ole kuullut, joten en tiedä mitään kenestä puhutaan. Onko siitä mitään oikeaa lähdettä ettei vaan huhujen mukaan mentäis.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh mutta minkäs teen kai niitä haaveitakin saa olla ja toivottavasti nuo muodot aidot en minä muuten. Ja sit saa toivoa vain tyttöjä.

        siis mitä haluut olla malli v ai mitenkä en kai tiää siit mitää mut ehk et ettet söis herkkuja yhtää ja nukkusit paljo jaen mie tiää kovi paljo


      • Anonyymi kirjoitti:

        mut salille sitte ja elä syä leipää se ei oo hyävks usko se jo!

        Ei kun haluan sekoittaa minun ja tuon geenejä en minä tuota iholle ota.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ristotikin on varmasti hyvällä tuulella kun näkee herkkua.

        en tiää tätä ristoo mut se on visisi vähä niiku dizze vai disse se mopo jätkä kuka on myös tääl suomi24


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herranjestas mikä mimosa! Ristonkin mieleen 👌

        Eiks olekin kuin jumalatar.
        Kyllä tuollaiset geenit tahtoo tytöilleen antaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole kuullut, joten en tiedä mitään kenestä puhutaan. Onko siitä mitään oikeaa lähdettä ettei vaan huhujen mukaan mentäis.

        noh kai sie nyt neh sipilät ketkä laskee isis ihmisiää suomee
        puolustelee raiskareit ja hyvisket jussi halla aho seabastia tynnkyben
        pahat maahanmuutjat pois suomesta pahikset yleesä voittaa liberaalit ja ne
        tervettä järkee ees voitas äänestäjät käytäää nii ees jotai pientä hyvää vois tapahtuu


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei kun haluan sekoittaa minun ja tuon geenejä en minä tuota iholle ota.

        mut et voi tehä nii mitä voit tehä ehk ei tervliistä mut ruveta karppaama
        ja käymää salilla ehk sokerii toimis polttoaineena mut emt siel o nii paljo mitä voin sanoo
        ku en tiää oikeestä mitää mut sit en kyl voi vaikuttaa mitekää paitsi toivoo ettet ikin
        saa to ngeenejä noei D:


      • Anonyymi kirjoitti:

        mut et voi tehä nii mitä voit tehä ehk ei tervliistä mut ruveta karppaama
        ja käymää salilla ehk sokerii toimis polttoaineena mut emt siel o nii paljo mitä voin sanoo
        ku en tiää oikeestä mitää mut sit en kyl voi vaikuttaa mitekää paitsi toivoo ettet ikin
        saa to ngeenejä noei D:

        Miksi et toivo?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eiks olekin kuin jumalatar.
        Kyllä tuollaiset geenit tahtoo tytöilleen antaa.

        ööö öö hyvä ettei mul oo tyttö sukulaisii en minä tiää en vaa tuu niite kaa toimee
        oon kai vaa liia kapinallinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        mut et voi tehä nii mitä voit tehä ehk ei tervliistä mut ruveta karppaama
        ja käymää salilla ehk sokerii toimis polttoaineena mut emt siel o nii paljo mitä voin sanoo
        ku en tiää oikeestä mitää mut sit en kyl voi vaikuttaa mitekää paitsi toivoo ettet ikin
        saa to ngeenejä noei D:

        Kaikki on niin ulkonäkökeskeisii täällä oon vaan aina söpö. Mutta tuon kanssa sekoittuessa lapseni olisi jumalattereja, eikä olisi itsetunto ongelmia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kaikki on niin ulkonäkökeskeisii täällä oon vaan aina söpö. Mutta tuon kanssa sekoittuessa lapseni olisi jumalattereja, eikä olisi itsetunto ongelmia.

        mutta kun et voi huoh mut ooks ajatellu jotai mikä ois mahollist sano vai kjoku
        emt itellä ois sellane et ostais vietnamist maata ja siel turvassa mailam npahudeelta


      • Anonyymi kirjoitti:

        noh kai sie nyt neh sipilät ketkä laskee isis ihmisiää suomee
        puolustelee raiskareit ja hyvisket jussi halla aho seabastia tynnkyben
        pahat maahanmuutjat pois suomesta pahikset yleesä voittaa liberaalit ja ne
        tervettä järkee ees voitas äänestäjät käytäää nii ees jotai pientä hyvää vois tapahtuu

        En halua tänne enempää ulkomaalaisia jotka taas köyhdyttää maata kun ei riitä omien hoitoon peruskoulu menee retuperälle ja kuntoutus ei onnistu huonopalcelu ja vanhukset on kärsii hoidon puutteesta. Pitäisi olla rajat ettei tätä köyhytetä sen vuoksi olen itse perussuomalaisten puolella asiassa. Itse auttaisin köyhässä maassa olevia koska se rahan arvo on huikea siellä mutta täällä Suomessa et meinaa pysyä hengissä sillä rahalla, liian pienet palkat elää Suomessa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kaikki on niin ulkonäkökeskeisii täällä oon vaan aina söpö. Mutta tuon kanssa sekoittuessa lapseni olisi jumalattereja, eikä olisi itsetunto ongelmia.

        mut jos sitku su lapset o isoi nii sit voit keskittyy johoki ei siihe geenimuelam mut johoki
        emt enemmä enrgiaa sull ellet sit et kuitekaa hanki lisää lapsii vai?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi et toivo?

        etkai sie sit usko polittiikkan mut miust tuntuu hyvätl et kaikki haukkuu sipilää
        ja kehuu halla ahoo emt uhuh mikä demoni se sipilä on


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi et toivo?

        tota ainaku sanon jotai koulust nii mitä käy ei mitää hyvää
        huh huh joskus jos pääsis tiny home in vietnam
        tai farmareit Amerikassa terveelisiä ruokia hyvää tekee
        no lihansyöjiä ollaa etkai sie oo kasvissyöä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kaikki on niin ulkonäkökeskeisii täällä oon vaan aina söpö. Mutta tuon kanssa sekoittuessa lapseni olisi jumalattereja, eikä olisi itsetunto ongelmia.

        mut onks mitäää mitä et syö


      • Anonyymi kirjoitti:

        mut jos sitku su lapset o isoi nii sit voit keskittyy johoki ei siihe geenimuelam mut johoki
        emt enemmä enrgiaa sull ellet sit et kuitekaa hanki lisää lapsii vai?

        Kuka sano etten hanki enempää lapsia, minulla on vieläkin mahdollista. minulla on ihania lapsia ja toivon että joku päivä voisin heidän kanssa pohtia vähän paremmin asioita ne ovat vielä sen verta pieniä ettei oikein hallitse syvempää tietoisuutta.
        Harmittaa kun eivät oikein halua pysyä ajan mukana ne myös pohtii syvällisiä mutta enemmänkin noista leikeissään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkai sie sit usko polittiikkan mut miust tuntuu hyvätl et kaikki haukkuu sipilää
        ja kehuu halla ahoo emt uhuh mikä demoni se sipilä on

        En minä sipilä nimittele rumasti miksi pitäisi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuka sano etten hanki enempää lapsia, minulla on vieläkin mahdollista. minulla on ihania lapsia ja toivon että joku päivä voisin heidän kanssa pohtia vähän paremmin asioita ne ovat vielä sen verta pieniä ettei oikein hallitse syvempää tietoisuutta.
        Harmittaa kun eivät oikein halua pysyä ajan mukana ne myös pohtii syvällisiä mutta enemmänkin noista leikeissään.

        noh mut siu parasta aatelin ja mite ei haluu pysyy emt mie en vaa tajuu ain helpsot:D
        ja tota mie en ikin en voiskaa mut en haluis poikalapsii ainekaa
        huhhuh teklogiast on vaa haittaa oon varma et kyolen syöpää viel jos en lakkaa olemast liikaaa laitteide ääres :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        tota ainaku sanon jotai koulust nii mitä käy ei mitää hyvää
        huh huh joskus jos pääsis tiny home in vietnam
        tai farmareit Amerikassa terveelisiä ruokia hyvää tekee
        no lihansyöjiä ollaa etkai sie oo kasvissyöä

        Kyllä meillä kasviksia syödään ja lihaakin päivittäin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En minä sipilä nimittele rumasti miksi pitäisi.

        noh mut se on pahis ja Sebastian tynkkyneni krtisoi sitä
        ei pahiste puoell saa olla :) oo hyvis


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä meillä kasviksia syödään ja lihaakin päivittäin.

        ok entäs mont lasii vettä mie juon liikaa vettä yks mu huono tapa
        ku olin lapsi nii en saanu vettä mehuu enmikkäsee taitaa harper teoria olla totta
        niiku jos jotai ei saanu nii siit voi tulla pakkomielle
        mut myö kaikki tieetää mitä käy jos juo yli 4 litraa vetää kerralla
        noh ei mitään liia vakavaa ja sori jos puhu itestäni taas


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä meillä kasviksia syödään ja lihaakin päivittäin.

        öitä valtkunta nhää huomenna koska huomenna en usko et mu ihastus o valmis
        ei vissii


      • Anonyymi kirjoitti:

        öitä valtkunta nhää huomenna koska huomenna en usko et mu ihastus o valmis
        ei vissii

        Niih yöt sinulle.🥰💕✨🧸 nallen rutistus.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niih yöt sinulle.🥰💕✨🧸 nallen rutistus.

        hei mikset sie eikin alota jotai ketjui tääl kysyin vaa
        ja ooks sää siel ois kvia taas jotella su kaa mut käyn nyt pelaa
        xboxii koska masentaa ku ihastus ei oo tänäjää olly paikal


    • Anonyymi

      Mun mies on tuuheatukkainen 😛

    • Hienoa Ripa. Mie juon rommii. Lämmittää mukavasti.

      • :).......
        <3

        Juo munkin puolesta....


      • Anonyymi

        Oliskin 😞


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        :).......
        <3

        Juo munkin puolesta....

        Munkit juo viskiä ja kirkkoviiniä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munkit juo viskiä ja kirkkoviiniä...

        Hölökyn kölkyn. Miepäs otan. Juon joskus viskiäkin ilman munkkia.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Luulet et Risto on ton youtube-tilin pelivideoiden tekijä? Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet et Risto on ton youtube-tilin pelivideoiden tekijä? Tuskin.

        Ei ole. Itä-Suomesta kotoisin. 2-3 ihmisen luoma trollitili.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe