pikkuvirpojat=)

palkan annan

Asun eläväisellä pikkupaikkakunnalla... Palmusunnuntaina ovikello soi kymmenisen kertaa... Pirteät pikkunoidat heiluttelivat oksiaan ja pyysivät palkkiota...=) Kyllä tuli hyvä mieli! Oksat olivat kauniita, lasten tekemiä! Ja ne hymyt nitä nuo pikkusuut soivat virvottavalleen!

On niin ihana kun vielä nykyäänkin tuo perinne jatkuu... Voi luottavaisin mielin asustella ainakin tällä kylällä... Vielä ei maailma ole niin paha ja itsekäs! IHANAA!!!!

Iloista kevättä ja pääsiäistä kaikille!

Terveisin: mama

4

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

Kyllä meni viime sunnuntai aamusta saakka pilalle. Klo 9:15 heräsin kovasti krapulaisena ovikellon soittoon. Könysin lähes yrjö suussa ylös ja katsoin ikkunasta ovelle ja virpojiahan siellä ahneudenkiilto silomissään ...kele! No en todellakaan mennyt avaamaan. Uni ei enää tämän jälkeen tullut. Siinä pitkin päivää sängyllä päänsäryssä maatessani kuulin ovikellon soivan n. kymmenen kertaa. Eipä tullut mieleenkään mennä avaamaan...

• LAPSI 9V

Saatanan juoppo.
        selasia te aikuiset ootte! viinaa vaan
        Kärsi itseaiheitetuista oireista vaan.

• matti 6v

muista ensivuonna olla ryyppäämättä kun tulen trullittelemaan! Krapulastako se johtui kun et mulle ovea avannut.

• nyyh...

palkanki olin varannu, laittanu kauniisiin pieniin pussukoihin pikkusen karkkia ja muuta pientä juttua mitä on tullu esim suklaamunista jne... mutta eipä tullu ketää! NYYH ja SNIFF! :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe