Joensuussa asuneena

Anonyymi

Karsikos ja hukanhaudalla asuneena 25vuotta sanon outokummun katuja talvella loistavaksi.
Yleensä siellä jää parikertaa talvessa lumeen kiinni.
Nyt on niin haastava vuosi ollut on kaikilla vaikeeta.
Tuosta kaupungin työntekijöiden haukkuminen puskasta ovat yleensä täysin lusmua porukkaa. He eivät ole tuoneet verotuloja vaan ovat sossu porukkaa melkein kaikki. Sama soten hoitajien haukku.
Veroja vaan kovemmaksi niin palvelua saadaan...
Tehtaan kadut ja muut jotka ei ole kaupungin hoidossa tuli merkata kaduille kelle pitää soittaa. Viisasta olisi että kaupunki hoitas kaikki kadut näin pienellä slueella.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten minä paikkakuntalaisena koen asian aivan toisin, okun laita-alueet hoidetaan tosi huonosti. Onneksi on neliveto auto joka kahlaa sohjossa ja lumessa hyvin muutoin nalkissa olisin monta kertaa talveen.

      Olet ilmeisesti käynyt ainoastaan okun keskustassa et syrjemmällä..

      Samoin on Joensuunkin lähiöiden laita, sukulaisissa käyn Niinivaaralla aika usein ja kadut on hoidettu miten kuten sinne päin. Keväällä kapeita ettei ohittamaan mahdu vastaantulijaa ja sohjoa niin perkeleesti.
      Eli samalla kaavalla molemmilla paikkakunnalla mennään hoidon tasossa joten älä turhaan kehu..

    • Anonyymi

      Minä olen asunut Outokummussa, Vaasassa, Porvoossa, Espoossa ja Helsingissä.
      Nyt olen asunut kymmenisen vuotta täällä.
      Aivan samanlaisia katuhuolia on ollut kaikkialla. Tarmpereella Hämeenkadun remontti on tainnut olla aika tavalla isompi kuin Kummunkadun remontti täällä.
      Yritetään kestää noita kuoppia muutama kuukausi. Sitten se helpottaa.

      • Anonyymi

        Niinpä..
        Kumpa auraus edes sujuisi kunnolla, kuopat voi kiertää tai jättää liikkumisen kokonaan kyseisellä pätkällä.
        Aina voi muuttaa poiskin paikkakunnalta, suomi on vapaa maa..


      • Anonyymi

        Minä puolestani olen asunut Kalattomalla ja Kaasilassa. Kummastakin paikasta olen autolla päässyt kauppoille ihan hyvin, vaikka ajankin vanhoilla romuilla.
        Pyörätuolilla ja rollaattorilla talvella kulkeminen taatusti vaikeaa. Onkohan avustajia riittävästi?


    • Anonyymi

      Minä muutan muualle, en maksa hotellin ja kaivoksen laskuja enää kauan. Kadut ovat perseellään hoidon puutteessa eikä paikkakunnalla ole minulle mitään annettavaa.

      Joensuun keskusta kutsuu, kadut hyvin huollettu ja palvelut kaupungissa huippua okuun verrattuna.

      Muuttoni jälkeen en pieraisekaan okun suuntaan, olkaa omillanne sitähän te odotatte..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe