Muutama numerojäbän ikioma aatos ja opas aitoon Thaimaahan:
Betoni on halparakentamista. Messinki ja teräs on oikea rakennusmateriaali. Hua Hinissa eräässä puistossa on messinkisiä patsaita esimerkiksi.
Hua Hinissa ei ole yhtäkään betonirakennusta. Rautatieasemakin on puuta.
Ilmalla ei ole kitkaa, vaan esimerkiksi meteori kuumenee huvikseen. Golfvirta määrää maapallon päätuulensuunnat.
Songkran ei ole Thaimaan uudenvuodenjuhla, vaan satokauden alkamisjuhla. Muut juhlivat väärää juhlaa, minä oikeaa. Vaimo kans.
Hydrokopteri ja säähavaintopallo ovat armeijan lentokoneita ja niihin tarvitaan koelentäjäksi lentokapteeni majuri, jolla 8000 tuntia kokemusta.
Vaimon veljien siskoilla on kolme kauppaa ja kolme ravintolaa pohjoisessa ja minulla on kolme firmaa ja olen myynyt kolme patenttia ja kolme firmaa Vaisalalle.
Kananmunat seiskasta maistuu erilaiselle kuin lava-auton punaiset kananmunat.
Nuudeli on terveellistä aivoruokaa. Suomalainen terveellinen perusruoka käsittää makkarakeiton ja spagettia. Vaimo juo vettä.
Ravintolakonsernin omistajan ammattitaitoon kuuluu pontikankeittotaito.
Aamukävelyt ja lenkkeily ovat narsismia ja pois lasten läheiskasvatuksesta.
Raskaana olevat thaivaimot kuuluu viedä Suomeen kelakorvausten piiriin ja neuvolahoitoon lähelle terveyskeskusta. Aviomies läsnäollen ja kädestä kiinni pitäen. Raskaus on sairaus ja Thaimaassa ei osata synnyttää.
Moottoripyörässä on nokkapyörä jolla hallitaan vastaohjaus ennenkuin lähdetään ajamaan liikenteeseen.
Supervesijeteissä on porpelit joita säätämällä mennään ja kovaa.
Kuksa, silakkalaatikko ja nuudelisäkki ovat todisteita onnellisesta multimiljonäärin elämästä. Passiaskartelu on suuri muotihitti amerikassakin.
Lähetystön juhlissa on mahtavaa tanssia everstin kanssa vaikka juhlia ei olisikaan.
Periaatteen vuoksi kelan kanssa kannattaa taistella eri oikeusasteissa sadan euron lääkkeiden kelakorvauksesta vaikka tietäisikin olevansa väärässä.
Olen käynyt jokaisessa Thaimaan kaupungissa ja jokaisessa gogo baarissa ja tiedän että loput on karaokebaareja myös munkkiluostarien yhteydessä.
En katso kartasta missä asun vaan kysyn ohikulkijoiden mielipiteitä siitä, koska minä olen jo täällä ja olen ollut jo 9-18 vuotta ja naimisissakin 15-22 vuotta. Olenhan 56-80 vuotias ja urani kesti 23-37 vuotta.
Puhun sujuvaa ranskää ja minulla on titanium amex. Toimin Nasan avustajana ja Elon Musk kutsui minut katselemaan raketteja.
Floridasta Las Vegasiin ajaa Cadillacilla neljässä tunnissa.
Olen ollut Thaimaan kaikissa häissä ja Suomessa kaikissa wincapitan ja onecoin oikeudenkäynneissä hekottelemassa tuomioille. Minusta on siistiä kun suomalainen kärsii ja vielä siistimpää jos kuolee. En ole käynyt Suomessa enkä käy, mutta umpisuolta tarkastaessa ja Jorvissa parin kuukauden välein.
Ravintolat pidetään Thaimaassa auki 12kk jotta tarjoilijoilla on täystyöllisyys joilla he lyhentävät omakotitalojaan mutta heillä on normaalisti lomaa, palkalliset vapaapäivät ja joulubonukset jotka maksaa työnantajien siskonmies, 3000 euroja per nokka kirjekuoressa.
Aito oikea Thaimaa ei löydy turistikohteista vaan ihan tavallisten thaimaalaisten kotoa. Menkää sinne aidolle lomalle.
Aidot thaimaalaiset tavalliset ravintolat on sellaisia joissa ei myydä ruokaa eikä olutta. Ne ei ole mitään räkälöitä, vaan niissä käy ihan tavallisia thaimaalaisia prosenttijengiläisiä harley-motoristeja kellohameiltamissa, jotka arvostaa amerikkalaista elämäntyyliä ja tykkä katsella juutubia sateenvarjodrinkit käsissään. Konsepti on suosittu ja menestynyt.
Kel onni on se onnen kätkeköön. Esimerkiksi jos sinulla on moottorirata tai merenrannassa hotelli ostoskeskuksella, niin ne kannattaa pitää salaisina. Salaisiin ravintoloihin ei myöskään millään resuilla ole asiaa.
Olen eri mies kuin se hiekkaharjun kaveri. Puhun muuten vaan hänen juttujaan Orlandosta, Disneylandistä, Tokiosta, Ranskasta ja resuista ja minua inhottaa samalla tavalla naiset, thainaiset ja Pattaya ja koko Thaimaa on kehitysmaa ja sinne ei mennä kuin yhdestä syystä.
Tästä olen koettanut kertoa teille jo viisi vuotta mutta ette tajua että Thaimaa on maailman vaikein maa asua ja tarvitaan ihan älyttömästi rahaa ja vakuutuksia jotta kukaan voi siellä asua. Siksi siellä ei kukaan asukaan eikä käy.
Aitoutta matkusteluun
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tämä aloittaja todentotta kilahtanut juttuunsa.
Tollanen tyyppi matkaseuraksi, ottakaa pojut mukaan, hauskaa.- Anonyymi
3 minuuttia.
- Anonyymi
Kahdessa minuutissa et ehtinyt lukea kaikkia ajatuksiasi, jotka ovat ihan ikiomasta kynästäsi lähtöisin. Ihaile omien aivojesi tuotoksia kaikessa rauhassa ja aloita vänkääminen uudelleen. Noista kaikista aiheista olet vängännyt jo viisi vuotta ja satoja kertoja jokaisesta aiheesta. Ihan itse sinä siellä vaivaistalossa. Älä syyttele muita siitä mitä teet vaan ole kiitollinen, sillä kertaus ajatuksiisi on kaikkien opintojen äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdessa minuutissa et ehtinyt lukea kaikkia ajatuksiasi, jotka ovat ihan ikiomasta kynästäsi lähtöisin. Ihaile omien aivojesi tuotoksia kaikessa rauhassa ja aloita vänkääminen uudelleen. Noista kaikista aiheista olet vängännyt jo viisi vuotta ja satoja kertoja jokaisesta aiheesta. Ihan itse sinä siellä vaivaistalossa. Älä syyttele muita siitä mitä teet vaan ole kiitollinen, sillä kertaus ajatuksiisi on kaikkien opintojen äiti.
kuulkaas resut, minä asun jo täällä ja minulla on siihen varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 minuuttia.
Sanonko....en......sano...
- Anonyymi
tuossahan se miljonäärin elämä tiivistettynä.
- Anonyymi
Henkilö joka viitsii ja on mielenkiintoa tuollaisen aloituksen laatia, on täydellä varmuudella häiriintynyt alakastilainen sbuge.
- Anonyymi
Unohdinkin kertoa teille tarkemmin tasoista, laadusta ja kasteista. Kastijärjestelmä on tärkeää laitettaessa ihmisiä eri lokeroihin. Myös sbugeista unohdin keskustella. Jotkut väittää että se on spuge, mutta jos minä sanon sbuge niin en kirjoitusasusta luovu, niin totta kuin tuhat lildoa pattajan katumyymälöissä krotiilien vaaniessa puurottien alapuolella kidat ammollaan särkyneen lasipullon vieressä jossa ihan älyttömästi pakteereja. Kuuntelin kun huumekauppias jutteli huonojen naisten kanssa ja sitten minä juttelin niiden naisten kanssa ja ne kertoi kaiken.
Sitten menin ilen paariin ja siellä oli vessa rikki, mutta onneksi mun kolmen-viiden tähden hotellin kattohuoneisto 120m2 oli kasvanut toiset 120m2 joka tekee yhteensä 240m2.
Salaisella hissillä sinne mentiin. Ei mikään resujen paikka. Pistin amexin vinkumaan 10 euron edestä joka oli minun osuuteni tuosta luksus kimppamajoituksesta. Anonyymi kirjoitti:
Unohdinkin kertoa teille tarkemmin tasoista, laadusta ja kasteista. Kastijärjestelmä on tärkeää laitettaessa ihmisiä eri lokeroihin. Myös sbugeista unohdin keskustella. Jotkut väittää että se on spuge, mutta jos minä sanon sbuge niin en kirjoitusasusta luovu, niin totta kuin tuhat lildoa pattajan katumyymälöissä krotiilien vaaniessa puurottien alapuolella kidat ammollaan särkyneen lasipullon vieressä jossa ihan älyttömästi pakteereja. Kuuntelin kun huumekauppias jutteli huonojen naisten kanssa ja sitten minä juttelin niiden naisten kanssa ja ne kertoi kaiken.
Sitten menin ilen paariin ja siellä oli vessa rikki, mutta onneksi mun kolmen-viiden tähden hotellin kattohuoneisto 120m2 oli kasvanut toiset 120m2 joka tekee yhteensä 240m2.
Salaisella hissillä sinne mentiin. Ei mikään resujen paikka. Pistin amexin vinkumaan 10 euron edestä joka oli minun osuuteni tuosta luksus kimppamajoituksesta."kolmen-viiden tähden hotellin kattohuoneisto"
Hyvä numball! Tuohan tekee viistoista tähteen hotellin yhteensä. Pattayan resupetterit voi nähä vaan unta 15 tähden hotelleisien katto huoneistoista!
- Anonyymi
Vain aivonsa aineilla liuottanut ryhtyy tällaiseen aloitukseen ja ysinpuheluun, mutta onhan se hyvä että tuollakin sbugekastilla on oma lokeronsa.
- Anonyymi
Ei muuten pysty mitkään resut eikä petterit asumaan täällä, pitää olla massia ja vip tason umpisuolivakuutukset. Ai niin ne vakuutukset on sveitsistä ja immigrationin hyväksymät ei milleen resuperseille..
Myös mak proot olla pitää ei ole resuilla varaa, mulla on olen jo täällä.- Anonyymi
Ai niin unohtu, ei pysty resut hakemaan leimoja immigrationista, massia pitää olla. Mulla on kuule poju.
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin unohtu, ei pysty resut hakemaan leimoja immigrationista, massia pitää olla. Mulla on kuule poju.
On heppoa olla kirka. Aitous on se munkinkin juttu. Kun ei ole ihmissusivammainen niin ei tarvi maksaa putkanpätkistä mitään. Kaikki perustuu raakuuteen ja läheisyyteen läsnäollen. Siitä se pokakin tykkää kun on isä ja täti. enlantinalinen ennakoiva tekstin syöttö saattaa aiheuttaa luki häiriötä teiläkäisillekin mutta jos on vähänkään tasoa ni kastimehet kyllä ymärtää.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
On heppoa olla kirka. Aitous on se munkinkin juttu. Kun ei ole ihmissusivammainen niin ei tarvi maksaa putkanpätkistä mitään. Kaikki perustuu raakuuteen ja läheisyyteen läsnäollen. Siitä se pokakin tykkää kun on isä ja täti. enlantinalinen ennakoiva tekstin syöttö saattaa aiheuttaa luki häiriötä teiläkäisillekin mutta jos on vähänkään tasoa ni kastimehet kyllä ymärtää.
Sun juttus? Haloo ja voimia omaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun juttus? Haloo ja voimia omaisille.
Loistava yhteenveto kertomuksistasi. Mikäs niissä nyt sinua mättää? Etkö seiso sanojesi takana enää? Et ole vieläkään kertonut mistä Hua Hinin talot on tehty, jos ei betonista ja miten kuulet Vantaalla mitä Bangkokin lennoilla puhutaan?
- Anonyymi
Aito Thaimaa? Olen matkustellut keskivertoa enemmän. Noin 95 kertaa sadasta matkasta on suuntautunut turistikohteisiin. Niissä on turistin hyvä olla. Vaellusretketkin joihin olen osallistunut on tarkoitettu turisteille. Kotimaankin Kuusamon karhunkierrokset on turisteille. Lappi on turisteille ellet mene yksin luontoon.
Ne viisi kertaa jotka eivät ole suuntautuneet turistikohteisiin on olleet varsin tylsiä lomia. Telkkaa katellessa ja jossakin harmaassa kaupungissa dallaaminen ei ole juttuni. Autiorannat on suurin painajaiseni. Kunnon poppoon kanssa asia on eri, mutta harvoin sattuu niin että omalla kaveriporukalla on mahdollisuus, aikaa tai halua lähteä yhtä aikaa isolla joukolla hengailemaan paratiisirannalle autiolle saarelle.
Mikä sitten on aitoa? Turisteille suunnattu kansantanssi kreikkalaisessa tapasravintolassa? Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019