Päivää............

Anne, mikä päivä tulet syliin.....
<3

Nukuin huonosti, koska en mennyt kännissä nukkumaan...
:)

Nyt vedän lakkoa....

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risto.... <3
      Olen kaivannut sinua.....

• Anonyymi

Mitäs lisiä Anne saa? Panolisiä?

• Kuka Anneli.....?
        <3

• Anonyymi

Risto...<3 vedin käteen juuri ajatellen sinua...<3 Kunpa harrastaisimme sitä saunassa...<3 Nyt menen lidliin..<3

• Anonyymi

Nää on hienoja ketjuja. Omaiset kiittää. Kiitos psta.

• Anonyymi

Kukaan ei edelleenkään tiedä kuka on Anne, eikä Anne varmasti tunnista itseään. Siinä mielessä nämä tämmöiset aloitukset kuulostaa vähän höperöiltä. Tuuleen kuiskimista, tai lähinnä peiton alla tukahdutettuja muminoita.

Jos todella toivot yhteyttä Annesi kanssa, toivotan uskallusta ottaa yhteyttä häneen irl.

Mutta jos nämä ovat vain itsellesi suunnattua omien tunteiden purkamista (etkä halua oikeaa yhteyttä Anneen), kuten täällä useimmat aloitukset ovat, sitten olet oikeassa paikassa.

• Anonyymi

Tää on jotain trollikyylän salakieltä. "Risto":lla tarkoitetaan jotain toista henkilöä jonka nimi ei ole risto vaan joku jota kiusataan palstan avulla. Ehkä jotain henkilöä vainotaan ja esim Anne voi olla oikea henkilö ns avainsana jolla saadaan ahdistettua jotain ihmistä. Onhan tämä jatkunut jo vuodesta 2014... Tuo henkilö ei ole terve ja sitä paitsi "risto" voi olla parin ihmisen luoma trolli. Tiedän ihmisiä jotka ovat tehneet yhteisiä tilejä trollausmielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on jotain trollikyylän salakieltä. "Risto":lla tarkoitetaan jotain toista henkilöä jonka nimi ei ole risto vaan joku jota kiusataan palstan avulla. Ehkä jotain henkilöä vainotaan ja esim Anne voi olla oikea henkilö ns avainsana jolla saadaan ahdistettua jotain ihmistä. Onhan tämä jatkunut jo vuodesta 2014... Tuo henkilö ei ole terve ja sitä paitsi "risto" voi olla parin ihmisen luoma trolli. Tiedän ihmisiä jotka ovat tehneet yhteisiä tilejä trollausmielessä.

Saatat olla oikeassa, onhan Riston aloitukset olleetkin monesti kovin ilkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat olla oikeassa, onhan Riston aloitukset olleetkin monesti kovin ilkeitä.

No eihän niissä ole mitään järkeä, ne on selvästi piilov*ttuilevan ihmisen kirjoituksia. Saman asian jankutus vuosien ajan kertoo jo sen että henkilö on pakkomielteinen ja piiloagressiivinen. Hänen täytyy vihata jotain henkilöä todella paljon että jaksaa tuota leikkiä. Hän on jo hävinnyt pelinsä koska hän ei saa enää tietoja uhristaan niin ei ole mitään uutta mitä kirjoittaa. Hän on luuseri.

• Anonyymi

Risto sinun täytyy ymmärtää että en tule koskaan syliisi. Sinä olit jo hyvällä alulla pääsemässä pois palstalta jatka sitä rataa.
      Et tarvi mitään Annea olet jykevästi jalat maassa oleva. Sinulla on hyvä elämä nauti siitä.

• Anonyymi

Anne on yleinen nimi, tiedän palstoilla olleen yhden jonka kanssa takavuosina kävivät lähestymis oikeuden käyntejä tai jotain. Oon pohtinut vihjaillaanko tässä samasta ihmisestä. Tuskin ristokaan on alkuperäinen, ehkä joku alkoi feikkaamaan alkuperäisiä.

No ihan sama mun on tämän enempää pohtia, kun en totuutta tiedä, eikä tarviikkaan ventovieraista ihmisistä ja heidän tarkoitusperistä. Saattapi tuo olla tai saattaapi olla ettei oukkaan.

Itseasiassa ihmettelen kiintymystänne ristoon. Mä en kaipaa yhtäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      63
      1014
    2. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      140
      819
    3. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      420
      687
    4. 62
      621
    5. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      37
      604
    6. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      70
      549
    7. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      13
      549
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      32
      498
    9. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      51
      483
    10. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      90
      472
    Aihe