Hakusessa suuseksin saamista rakastava nainen

Hei! Hyvää alkanutta vuotta kaikille!
Itse rakastan nuolla naistaa moneen orkuun ja pitkään, olen itse hyvin kestävä pakkaus ja nautin kovasti naisen nauttimisesta, varsinkin kun huomaan kuinka nainen saa ja saa minulta, tulee ja tulee, ja minä nuolen ja hyväilen. Ei kiirettä, pelkkä nautinto.. Löytyykö kiinnostun utta naista? Jos olet sheivattu, se on iso plussa, kun kosketus on aivan eri luokkaa....

25

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vau! Kyllä löytyy! 8)

      • Anonyymi

        Mistä päin.


    • Löytyy....

      • Onko Tampere liian kaukana? Jos ei, löydät minut S24 treffeistä samalla nimimerkillä.
        Mielelläni annan suuseksiä sitä haluavalle naiselle.


      • intohimo_m.tre kirjoitti:

        Onko Tampere liian kaukana? Jos ei, löydät minut S24 treffeistä samalla nimimerkillä.
        Mielelläni annan suuseksiä sitä haluavalle naiselle.

        En pääse sinne millään.


      • intohimo_m.tre kirjoitti:

        Onko Tampere liian kaukana? Jos ei, löydät minut S24 treffeistä samalla nimimerkillä.
        Mielelläni annan suuseksiä sitä haluavalle naiselle.

        En pääse sinne millään.


      • HalukasN86 kirjoitti:

        En pääse sinne millään.

        Voin tulla luoksesi. Näin toisesta kirjoituksestasi missä asut, paikka alkaa H:lla. Voin tulla luoksesi itse.


      • Hieno! Tehdäänkö treffit!


      • Anonyymi
        drilliand kirjoitti:

        Hieno! Tehdäänkö treffit!

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Hyvää ruokahalua sinulle.


      • Mistä päin olet? onko yhteystietojasi?


      • Sulla HalukasN86 treffiasetus sellanen, ettei voi laittaa viestiä.
        Olis kiva kertoa sulle pari juttua joista uskoisin sun kiinnostuvan.


      • Ota yhteyttä ketjun aloittajaan: tässä oleva nimimerkki, miukku-maukku suomi24.fi


      • Vantaalta olen😜


      • HalukasN86 kirjoitti:

        En pääse sinne millään.

        Mä vantaalta


      • Anonyymi
        HalukasN86 kirjoitti:

        En pääse sinne millään.

        Mä vantaalta


      • Anonyymi

        Kerro itsestäsi lisää


    • Anonyymi

      014-alueella täällä.

      Itse rakastan kyllä sitä, kun puhdasta ja karvatonta pilluani nuollaan ja esim. suurehkoa törröttävää klitorista imutetaan rytmikkäästi. Sitä enemmän haluaisin kuitenkin tavata kiimaisen nuoren naisen, joka olisi nautinnon ja hellyyden tarpeessa. Suutelun, koko kehon hyväilyn/silittelyn/hieronnan ja intiimialueiden kevyen koskettelun jälkeen ottaisin koko vulvan hyväiltäväksi pehmeällä suulla ja vikkelällä kielellä monenlaisin tavoin ja antaisin kaunottarelle taivaallisen orgasmin.

      • Anonyymi

        Uuuhh, wau...täällä kielitaitoinen 47v. 180/90 keski-suomen mies jo pelkästä mielikuvista posliinistasi ja ihanasta klitastasi halukkaana ja valmiina nuolemaan, imemään ihania huuliasi, klittaasi samalla kielellä sitä kiusaan...samalla kun imen klittaasi, muutama sormi hyväilee sua sisältäpäin löytäen herkimmät paikkasi saaden sut tulemaan kasvoilleni. [email protected] osoitteesta löydät mut 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuuhh, wau...täällä kielitaitoinen 47v. 180/90 keski-suomen mies jo pelkästä mielikuvista posliinistasi ja ihanasta klitastasi halukkaana ja valmiina nuolemaan, imemään ihania huuliasi, klittaasi samalla kielellä sitä kiusaan...samalla kun imen klittaasi, muutama sormi hyväilee sua sisältäpäin löytäen herkimmät paikkasi saaden sut tulemaan kasvoilleni. [email protected] osoitteesta löydät mut 😘

        PS. Suuri klitoris sellaisen omaavan naisen kohtaaminen on ollut yksi unelmistani, sitä olisi todella kiihottavaa nuolla, näykkiä huulilla, imeä... 😋 samalla kun käteni, sormeni vaeltelevat vartalollasi etsien herkimmätkin paikkasi saaden sut värähtelemään, vavahteelemaan tulevaa orgasmia enteillen...


      • Anonyymi

        Hhmmm, isoa klittaa ois kiihottava ottaa suihin, klitan huppua edestakaisin imeskellä, runkata, hiukan kuin kullia, mutta pienemmässä mittakaavassa 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmmm, isoa klittaa ois kiihottava ottaa suihin, klitan huppua edestakaisin imeskellä, runkata, hiukan kuin kullia, mutta pienemmässä mittakaavassa 😋

        😋.


    • Anonyymi

      Vaimoni rakastaa kun pimppiänsä nuollaan. Se on ihan keskeisessä asemassa meidän seksielämässämme. Olemma useasti kutsuneet myös toisen miehen harrastamaan seksiä hänen kanssaan ja silloinkin on suuseksi isossa roolissa. Hän laukeaa todella helposti kun mies nuolee, suutelee märkää pimppiä, nuolee klitorista ja välillä lipaisee peppua. Suuseksissä hän saa ehkä rajuimmat orgasminsa, joskus roiskaisten. Jos vieras mies osaa nuolla hyvin, on uusintakutsu varma. Se on hänelle miehen mitta.
      -Pasi-

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe