Muutin vuoden vaihteessa asuntoon, jonka kylpyhuoneen (ennen) valkoiset lattialaatat punertavat reunoista. Väri ei lähde millään. Olen jo kokeillut Vimiä, etikkaa, kloriittia, Pata-pataa, konetiskiainetta ja ihmesientä.
Mitä ihmettä tuo väri on? Sitä on epätasaisesti pitkin lattiaa, tietyissä reunoissa laattoja. Osaisiko joku antaa vinkin, millä sen saa pois? Olisin erittäin kiitollinen toimivasta neuvosta!!!
Millä ihmeellä punertavat kylppärin laatat puhtaaksi?
Anonyymi
1
193
Vastaukset
- Anonyymi
On tainnut laattojen lasitus/pinnoitus mennä pilalle väärillä pesuvälineillä ja aineilla.
Itse lisäät tuhoa käyttämilläsi välineillä ja aineilla.
Ota edes hieman selvää turvallisista ja pinnoille sopivista työvälineistä ja aineista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299