Sukkis Nylon yms

Anonyymi

Täällä tuntuis olevan aika paljon porukkaa joita kiihottaa tai on kiinnostunut sukkahousuista. Itsekin kuulun tähän joukkoon. Sukkahousut kiihottaa kun ne pukee jalkaan ja kaikenlaisten videoiden katselu missä on sukkahousut tms mukana on aivan mielettömän hienoa katseltavaa. Oma haave olis päästä jonkun siistin kaverin kanssa puuhaileen sukkahousujen parissa, runkkaan ja hyväileen toista sukkisten läpi ja katsoa kuinka lastit tulee ulos sukkisten läpi.....Luonnossa tai autossa tai jossain, oikeestaan ihan sama missä, kunhan pääsis vähän hiveleen ja kosketteleen. Ja ehkä jopa maisteleen suussa. Tässä on vaan sellanen ongelma, kun ei tahdo onnistua seuran löytäminen sitten millään. Salassahan tämmönen pitäisi toteuttaa, naimisissa minäkin olen naisen kanssa, joten ihan avoimesti ei pysty yhteystietojaan jakeleen... Oletan, että samanmielisiä kavereita löytyy aika monta.

75

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä vaan samanlaisissa ”ongelmissa” itsekin

    • Anonyymi

      Kyllä ihanaa tuommoinen olisi, kiiltävät ruskeat nailonsukkikset niissä ajelty peli.
      Niinpä olisi mukavaa hivellä ja orkuttaa!

    • Anonyymi

      Sukkanauhasukissa parasta.

      • Anonyymi

        Molemmat saa aikaan kovan seisoikin ja pitsipöksyt...


    • Anonyymi

      Kiva sullakin sukkahousut saa kalusi kosteaksi, sama täällä! Aivan ihanaa pukea sukkikset jalkaan ja olis myös kiva tavata sut sukkismerkeissä! Ihanaa..!

    • Anonyymi

      Käytän sukkia sukkanauhoissa jokjo sukkanauhaliivien, lantioliivien tai korseletin kanssa. Ihanna liikkua elin jäykkänä siten. Silloin halutaa saada elintä suuhun.

      • Anonyymi

        Lähdössä ajelulle , päällä.. rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, pitsipöksyt, tiukka satiini mekko ja korkkarit...posliini pippeli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdössä ajelulle , päällä.. rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, pitsipöksyt, tiukka satiini mekko ja korkkarit...posliini pippeli...

        Pääsiskö apukuskin paikalle ? Asuna pusero, sukkanauhat saumasukilla,minihame,pitkä nahkatakki ja piikkikorkosaappaat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsiskö apukuskin paikalle ? Asuna pusero, sukkanauhat saumasukilla,minihame,pitkä nahkatakki ja piikkikorkosaappaat...

        Pääsee...jos kuritat ...posliini pippeliä ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee...jos kuritat ...posliini pippeliä ...

        Mielelläni kuritan nahkahansikas kädelläni..loppuun asti jolloin saapikkaani sais rasvauksen sulta! Olis kiva katsella miten pumppailet polkimia korkkareissasi ;) millaisia korkkareita sulta löytyy ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni kuritan nahkahansikas kädelläni..loppuun asti jolloin saapikkaani sais rasvauksen sulta! Olis kiva katsella miten pumppailet polkimia korkkareissasi ;) millaisia korkkareita sulta löytyy ?

        Jotain 15 sentin korkkarit, mustaa nahkaa toisissa niittiä ...nahkahanska tuntuisi varmaan hyvältä...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain 15 sentin korkkarit, mustaa nahkaa toisissa niittiä ...nahkahanska tuntuisi varmaan hyvältä...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Hyvät on ;)..olis kiva kaivaa pippeli esiin ja alkaa kurittaan..nahkahanska tuntuu tosi hyvälle ainakin omalle pippelille ;)...Miten usein käyt ajelemassa korkkareissa..pysähdytkö tyydyttään pippeliä välillä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät on ;)..olis kiva kaivaa pippeli esiin ja alkaa kurittaan..nahkahanska tuntuu tosi hyvälle ainakin omalle pippelille ;)...Miten usein käyt ajelemassa korkkareissa..pysähdytkö tyydyttään pippeliä välillä ?

        Miten kurittaisit, alkaa jo hieman nostaa päätään ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kurittaisit, alkaa jo hieman nostaa päätään ...

        Onks sulla asut nyt päällä? Kourisin kasseja melko kovakouraisesti ja puristelisin pippeliä myös...Sopivassa jäykkyydessä esinahka taakse ja terska esiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sulla asut nyt päällä? Kourisin kasseja melko kovakouraisesti ja puristelisin pippeliä myös...Sopivassa jäykkyydessä esinahka taakse ja terska esiin...

        On ...tällä kertaa , korsetti, sukat, punaiset pitsipöksyt, niitti korkkarit ja tiukka hame ...voisitko läpsiä posliini pippeliä...Kyllä seisoo....Pakko ottaa tiukasti kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ...tällä kertaa , korsetti, sukat, punaiset pitsipöksyt, niitti korkkarit ja tiukka hame ...voisitko läpsiä posliini pippeliä...Kyllä seisoo....Pakko ottaa tiukasti kiinni...

        Wau..millaset ne sun niittikorkkarit on..sandaalit vai avokkaat vai jopa saappaat? Piikkikorot? Hyvin voisin läpsiä pippeliä..että mitäs se siinä alkoi jöpöttään kesken ajelun.Laukeeks se läpsimällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau..millaset ne sun niittikorkkarit on..sandaalit vai avokkaat vai jopa saappaat? Piikkikorot? Hyvin voisin läpsiä pippeliä..että mitäs se siinä alkoi jöpöttään kesken ajelun.Laukeeks se läpsimällä?

        Avokkaat ja piikkikorot ...sitä saa kurittaa ja puristella kovaa ...ainakin touhutippa tulee ...kohta taitaa tulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avokkaat ja piikkikorot ...sitä saa kurittaa ja puristella kovaa ...ainakin touhutippa tulee ...kohta taitaa tulla...

        Laukesiks sä? Saisko sitä pippeliä potkia hellästi korkosaappaalla? Ja korolla tökkiä kasseja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laukesiks sä? Saisko sitä pippeliä potkia hellästi korkosaappaalla? Ja korolla tökkiä kasseja...

        Tuo kuulostaa hyvältä...mutta ei liian rajusti, pyydän valtiatar...Kyllä se lenti mälli, kiitos mielikuvista ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa hyvältä...mutta ei liian rajusti, pyydän valtiatar...Kyllä se lenti mälli, kiitos mielikuvista ...

        Olis ihana painaa saappaalla pippelis mahaas vasten ja "polkee" mällit..hellästi tietty..Olis kiva olla ajelulla joskus..vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ihana painaa saappaalla pippelis mahaas vasten ja "polkee" mällit..hellästi tietty..Olis kiva olla ajelulla joskus..vai ?

        Lähtisin mielellään...jos valtiatar haluaa ...posliini pippeli ja pitsipöksyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtisin mielellään...jos valtiatar haluaa ...posliini pippeli ja pitsipöksyt....

        Näköjää koroilla tökkiminen saa sen innostumaan taas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjää koroilla tökkiminen saa sen innostumaan taas....

        Hyvä,hyvä! Jöpöttää taas? Annoikko sille omaa korkkaria ;)? Mulla tuli kanss jo touhutipat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,hyvä! Jöpöttää taas? Annoikko sille omaa korkkaria ;)? Mulla tuli kanss jo touhutipat...

        Saattoi lipsahtaa korko johonkin muuhun paikkaan...anteeksi...posliini pippeli ja pitsipöksyt
        ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi lipsahtaa korko johonkin muuhun paikkaan...anteeksi...posliini pippeli ja pitsipöksyt
        ..

        Onko kurittaa paikalla...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi lipsahtaa korko johonkin muuhun paikkaan...anteeksi...posliini pippeli ja pitsipöksyt
        ..

        Mulla on kanssa korko lipsahtanut "sinne" ..toiset on ollut jalassa ja orkku mahtava...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kanssa korko lipsahtanut "sinne" ..toiset on ollut jalassa ja orkku mahtava...

        Paksuutta ei oo kun vajaa setti...mutta pituutta 15 ...Posliinin pippeli ja pitsipöksyt..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksuutta ei oo kun vajaa setti...mutta pituutta 15 ...Posliinin pippeli ja pitsipöksyt..

        Mulla kanssa jotain alle sentin paksuset mutta ei noin pitkiä..12 senttiä pisimmät..Varmaan on posliini pippeli kovana pitsipöksyissä kun on 15 senttinen sisällä;)? Onko silloin toiset kanssa jalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kanssa jotain alle sentin paksuset mutta ei noin pitkiä..12 senttiä pisimmät..Varmaan on posliini pippeli kovana pitsipöksyissä kun on 15 senttinen sisällä;)? Onko silloin toiset kanssa jalassa?

        Kyllä se seisoo...toki ei aivan kaikki ole sisällä , on toiset jalassa. Posliinin pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se seisoo...toki ei aivan kaikki ole sisällä , on toiset jalassa. Posliinin pippeli ja pitsipöksyt...

        Mulla kanssa aina toiset jalassa kun toisen korko sisällä..hyvä asento korot jalassa kyykyssä työntää sisään..Nyt sukat ja sukkanauhat päällä ..korot jalassa ja seisoo kovana kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kanssa aina toiset jalassa kun toisen korko sisällä..hyvä asento korot jalassa kyykyssä työntää sisään..Nyt sukat ja sukkanauhat päällä ..korot jalassa ja seisoo kovana kanssa...

        Nyt tekis hyvää, kun joku kiusaisi posliini pippeliä ja palleja...piikkikorolla ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tekis hyvää, kun joku kiusaisi posliini pippeliä ja palleja...piikkikorolla ...

        Mielelläni kiusaisin..pikku napsuja pippelille ja apllit koron alle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni kiusaisin..pikku napsuja pippelille ja apllit koron alle...

        Tuota pitäs saada....posliini pippeli ja pitsipöksyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota pitäs saada....posliini pippeli ja pitsipöksyt....

        Koko päivän töissä mietin keskustelua..heti kotiin päästyä sukat ja sukkanauhat jalkaan piikkarien kanssa..pippeli jöpöttää kovana touhutippa terskalla..että kun olis saman henkinen kaveri ajelulle iltahämärissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko päivän töissä mietin keskustelua..heti kotiin päästyä sukat ja sukkanauhat jalkaan piikkarien kanssa..pippeli jöpöttää kovana touhutippa terskalla..että kun olis saman henkinen kaveri ajelulle iltahämärissä...

        Missä päin....posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin....posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Millaista hepenettä päälle...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista hepenettä päälle...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Jossain etelä - suomessa vois ajella...mä tykkään sukista nauhoilla ,tiukkaa kiiltävää legginssiä missä pippeli pullottaa kivasti ja jalkaan piikkikoroja avokasta,nilkkuria ja saapasta...
        Mitens sä pukeutuisit ; ) ?
        Voisko jossain paremmin jutella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain etelä - suomessa vois ajella...mä tykkään sukista nauhoilla ,tiukkaa kiiltävää legginssiä missä pippeli pullottaa kivasti ja jalkaan piikkikoroja avokasta,nilkkuria ja saapasta...
        Mitens sä pukeutuisit ; ) ?
        Voisko jossain paremmin jutella...

        Mä Mikkelistä...varmaan laittaisi rintaliivit, korsetin,sukat, tiukan liukas pintaisen mekon ja korkkarit...posliini pippeli ja pitsipöksyt...sitten sille voisi tehdä tuhmia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä Mikkelistä...varmaan laittaisi rintaliivit, korsetin,sukat, tiukan liukas pintaisen mekon ja korkkarit...posliini pippeli ja pitsipöksyt...sitten sille voisi tehdä tuhmia...

        Kuullostaa hyvälle asulle ajelulle ;)..kiva olis antaa jöpöttävälle pippelille napsuja piikkikorkosaappaalla ajelun lomassa, poikettas vaikka levarille napsutteleen ja korkoo kasseille..sitt taas ajeltas jossain ja uudestaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ...tällä kertaa , korsetti, sukat, punaiset pitsipöksyt, niitti korkkarit ja tiukka hame ...voisitko läpsiä posliini pippeliä...Kyllä seisoo....Pakko ottaa tiukasti kiinni...

        Voisin läimiä sinua, olen povekas tuikkahameinen trans. Käsittelen kunnes sinulla purskahtaa, siten vaihdetaan osia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät on ;)..olis kiva kaivaa pippeli esiin ja alkaa kurittaan..nahkahanska tuntuu tosi hyvälle ainakin omalle pippelille ;)...Miten usein käyt ajelemassa korkkareissa..pysähdytkö tyydyttään pippeliä välillä ?

        Minä en pysty kävelemään 15 cm, ne on vain sisälle ja sänkyyn, noin 7 cm on ulos hyvä. Ajellessa pysähdyn ja liikun naisen asuissa samalla tyydyttäen.


    • Stay up sukat on parhaat

    • Anonyymi

      Missä päin? Kiinnostais, mä seinäjoelta

    • Anonyymi

      Olisiko Espoossa näitä nylonisääriä?

      • Anonyymi

        Posliini pippeli...Mikkelistä...


    • Anonyymi

      Olis mukava myös tavata sut, pukeutua sukkiksiin ja katsella kuinka kullit kovenee ja kostuu...

      • Anonyymi

        Se olisi mukavaa...posliini pippeli ja pitsipöksyt. Se tarvitsee kuritusta...


    • Anonyymi

      Ajelen Oulussa liiveissä, rintaliivit ja sukkanauhat sukkineen. Usein myös pikkarit tai hame joihin purkaannun. Lämpimänä aikana ulkoilen ja se on huiman kiihottavaa.

    • Anonyymi

      Moi! Mulla myös samanlaisia harrastuksia. Nyt myös nylonit jalassa ja myös b-kupin liivit yllä... Kostuu sukkiksissa...

      • Anonyymi

        Hei. Kiva kuulla, että muillakin on samoja leikkejä! Olis kiihoittava nähdä sut asuissa.!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ollut sukkisfani ihan nuoresta lähtien ja nytkin nautiskelen parhaillaan nudesukkiksista. Olis mahtavaa kokeilla jonkun siistin samanmielisen kanssa kaikenlaista. Perhe vähän jarruttaa tätä harrastusta.

      • Anonyymi

        Sama myös mulla ...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama myös mulla ...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Työviikko takana..nyt nautiskelen sukissa ja sukkanauhoissa..tietenkin myös piikkikorot jalassa!! Pippeli on hyvin tanassa..terska kosteana...
        Miten muut nautiskelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työviikko takana..nyt nautiskelen sukissa ja sukkanauhoissa..tietenkin myös piikkikorot jalassa!! Pippeli on hyvin tanassa..terska kosteana...
        Miten muut nautiskelee?

        Kävin tänään pitkästä aikaan ajelulle...päällä rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, pitsipöksyt ...pari vanhempaa miestä antoi pippelille kyytiä p-paikalla...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tänään pitkästä aikaan ajelulle...päällä rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, pitsipöksyt ...pari vanhempaa miestä antoi pippelille kyytiä p-paikalla...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Millaista kyytiä pippeli sai..tuliko spermat monta kertaa? Annoiks sä miehille mitään?
        Kai sulla oli piikkikorot jalassa myös ;) ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista kyytiä pippeli sai..tuliko spermat monta kertaa? Annoiks sä miehille mitään?
        Kai sulla oli piikkikorot jalassa myös ;) ?

        Toinen läpsi ja rukkasi posliini pippeliä...toinen puristeli ja venytteli palleja rajusti...kaksi kertaan ne saivat posliini pippelin tulemaan kahdesti ...ei ollut tällä kertaa korkkarit jalassa...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen läpsi ja rukkasi posliini pippeliä...toinen puristeli ja venytteli palleja rajusti...kaksi kertaan ne saivat posliini pippelin tulemaan kahdesti ...ei ollut tällä kertaa korkkarit jalassa...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Kiimaista menoa sulla sitten ;)..olispa ollut korkkarit jalassa vielä...Mä leikin kanssa eilen ja oli korkkarit mukana ja toisen parin korkoo käytin kanssa se jotenkin tosi kiihottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimaista menoa sulla sitten ;)..olispa ollut korkkarit jalassa vielä...Mä leikin kanssa eilen ja oli korkkarit mukana ja toisen parin korkoo käytin kanssa se jotenkin tosi kiihottavaa...

        Pitäskö laittaa läpinäkyvät uimahousut uimahalliin...vai lähteä ajelulle...posliini pippeli ja pitsipöksyt...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö laittaa läpinäkyvät uimahousut uimahalliin...vai lähteä ajelulle...posliini pippeli ja pitsipöksyt...?

        Lähdettäis ajelulle korot jalassa..vai ;)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdettäis ajelulle korot jalassa..vai ;)?

        Kohta ilta hämärtyy...sitten ajelulle...Mitä hepenettä laitan päälle?Posliinin pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ilta hämärtyy...sitten ajelulle...Mitä hepenettä laitan päälle?Posliinin pippeli ja pitsipöksyt...

        Joo kohta vois lähtee..laita sukkanauhaa ja pitsipöksyä..ja ne niittikorkkarit minihameen kanss..mä laitan kiiltävät leggarit ja piikkikorkosaappaat sekä pitkä takki..käyks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kohta vois lähtee..laita sukkanauhaa ja pitsipöksyä..ja ne niittikorkkarit minihameen kanss..mä laitan kiiltävät leggarit ja piikkikorkosaappaat sekä pitkä takki..käyks?

        Mä puin jo..tuuks pian hakeen? Mulla pullottaa pippeli aikaslailla leggareissa mutt ei kai haittaa ;) ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä puin jo..tuuks pian hakeen? Mulla pullottaa pippeli aikaslailla leggareissa mutt ei kai haittaa ;) ?

        Ei se haittaa...toki hameessa on myös pieni pullistuma, oon p-paikalla...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa...toki hameessa on myös pieni pullistuma, oon p-paikalla...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Mä tulin ajellessa leggareihin..nyt ne koskeat edestä..paljoa ei tarvinnut hieroa päältä kun oli kova seisokki pippelissä..kai sulla kanssa piikkikorot jalassa ;) ? Voisiks sä tökkiä niillä vähän pippeliä leggareissa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulin ajellessa leggareihin..nyt ne koskeat edestä..paljoa ei tarvinnut hieroa päältä kun oli kova seisokki pippelissä..kai sulla kanssa piikkikorot jalassa ;) ? Voisiks sä tökkiä niillä vähän pippeliä leggareissa ?

        Aivan varmasti...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Haluatko hellempää vai kovempaa....piikki korkoa...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko hellempää vai kovempaa....piikki korkoa...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Ei ihan hellää..kovempaa ; ). Olisko kiva katsoa miten leggarit kostuu kun poljet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan hellää..kovempaa ; ). Olisko kiva katsoa miten leggarit kostuu kun poljet?

        Kyllä ois kiihottavaa katsella...


    • Anonyymi

      Samat ajatukset mulla myös!

    • Anonyymi

      Pidä helvetissä salassa tämä juttu! Vankilaan vielä joudut!

    • Anonyymi

      itse imatra-lpr alueell ,puen stay upit sukkanauhaliivin babydollin peruukin ,bim05a

    • Anonyymi

      Joitain pikku pöksyjä hoikalle "tytölle" myös yhdet kokoliivit nauhoilla..
      Pääsisin eroon ja hyödyksi jollekkin ,Lpr

      • Anonyymi

        Voisin sovittaa ...posliini pippeli ja pitsipöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sovittaa ...posliini pippeli ja pitsipöksyt...

        Sovitaan tarkemmin,missä miten.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe