Niin???????????????????????
Onko niin, että kirjautuneiden ei tarvi ratkaista kuva-arvoituksia aina vastatessaan?
66
<50
Vastaukset
Jep. Näin on. Ei muuta kuin vaan murjoo mieleen luikahtavat jutut ja painaa alta tuota lähetä-painiketta ja siellä on juttu.
Kas näin...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta! Ja asian havainnollistamisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Ja asian havainnollistamisesta.
Suotta kiittelet. Kohta postiluukustasi kolahtaa lasku konsultoinnista.
- Anonyymi
Voitko neuvoa miten saan kuvan nimimerkin viereen???
Anonyymi kirjoitti:
Voitko neuvoa miten saan kuvan nimimerkin viereen???
Profiilista... kun rekkaa nikin saa tehdä itse profiilin... klikkaa nikkiään ja pääsee sit laittamaan kuvan ja tekstiä itsestään.
Jokaisen nikkiä voi klikata ja katsoa profiilin... testaa vaikka mun nikkiä...siellä pitäis lukea kukkuu!!- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Profiilista... kun rekkaa nikin saa tehdä itse profiilin... klikkaa nikkiään ja pääsee sit laittamaan kuvan ja tekstiä itsestään.
Jokaisen nikkiä voi klikata ja katsoa profiilin... testaa vaikka mun nikkiä...siellä pitäis lukea kukkuu!!Kiitos. Ehkä joku päivä.
Olen katsellut noita profiileja ;) Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Ehkä joku päivä.
Olen katsellut noita profiileja ;)Elä vaan kahtele, kun nappaat tehä oman, niin loppuu se pyörittely ja vehtaaminen. Hehe...
- Anonyymi
Jos seuranne alkaa enemmältikin kiinnostaa, niin rekkautuminen on edessä, kun ei joka kerta jaksaisi robottimattomuuttaan vakuuttaa.
- Anonyymi
Ei se kysy aina edes anomuumilta
Ei edes tälläkertaa Voi ei... siis kyllähän tuo alkaa vaikuttamaan jo vakavalle!
Sinulla taitaa olla palstamus rekkaantumius. Palstariippuvuudesta johtuva rekkaantumisen tarve...
Hoitomuotoa ei toistaiseksi tunneta, mutta kasvojen kutiaminen ja kämmenten hikoilu loppuu, kun rekisteröityy....- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Rekatut voivat kirjoittaa myös anonyyminä, eikä tarvitse kuva-arvoitusta ratkaista.
Minä olen varmaan niin epäilyttävä tapaus, että lähes joka kerta pitää yhdeksästä - 16 epäselvästä kuvasta etsiä ne, joissa on liikennevaloja tai palmuja tai henkilöautoja tai busseja.... Eikä aina edes sekään riitä, tai ehkä olen tehnyt robottimaisen virheen, kun tulee seuraavat kuvat arvioitaviksi.
Disse kirjoitti:
Voi ei... siis kyllähän tuo alkaa vaikuttamaan jo vakavalle!
Sinulla taitaa olla palstamus rekkaantumius. Palstariippuvuudesta johtuva rekkaantumisen tarve...
Hoitomuotoa ei toistaiseksi tunneta, mutta kasvojen kutiaminen ja kämmenten hikoilu loppuu, kun rekisteröityy....Mutta kynän tulpan päälle istumista ei välttis huomaa.
Semmonen varoituksen sana. ☝️Wwuwuw kirjoitti:
Mutta kynän tulpan päälle istumista ei välttis huomaa.
Semmonen varoituksen sana. ☝️No riippuu tulpasta ja sen asennosta.... mutta kaikenkaikkiaan tuollainen on kyllä niin p.rseestä!!! Tai jos mietitään tulpan kohdalta, niin p.rseessä!
Partakaweri kirjoitti:
Rekatut voivat kirjoittaa myös anonyyminä, eikä tarvitse kuva-arvoitusta ratkaista.
Mitä ny profiilikuva "arvoituksia" ratkomalla... 😛
Helmiina kirjoitti:
Mitä ny profiilikuva "arvoituksia" ratkomalla... 😛
Luin profiilitekstisi ja se hämmenti minua. Minnekkä se sinun femiinisyys on hävinnyt? Ettei vaan olisi korvien välissä tämä juttu?
Partakaweri kirjoitti:
Luin profiilitekstisi ja se hämmenti minua. Minnekkä se sinun femiinisyys on hävinnyt? Ettei vaan olisi korvien välissä tämä juttu?
No kurpat ei ole naisellisia.. Tuohon kannattaa suhtautua hiukan sarkastisesti, vaikka piilee siinä totuuskin. 😃
Mä olen nykyään aika maskuliini, feminiini on jääny hopealle ulkonäössä..ja jos ihan rehellinen olen, niin kyllä korvienvälissäkin on naksahdellut.. Onhan me joskus juteltukin niistä, kuka tuntee mitenkin mm. seksuaalisuutensa ja genderit.. Uskoo ken uskoo, mut onneks on kuvanmuokkaus. 😉
Mä olen kakspiippunen tyyppi.. 😜- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
No kurpat ei ole naisellisia.. Tuohon kannattaa suhtautua hiukan sarkastisesti, vaikka piilee siinä totuuskin. 😃
Mä olen nykyään aika maskuliini, feminiini on jääny hopealle ulkonäössä..ja jos ihan rehellinen olen, niin kyllä korvienvälissäkin on naksahdellut.. Onhan me joskus juteltukin niistä, kuka tuntee mitenkin mm. seksuaalisuutensa ja genderit.. Uskoo ken uskoo, mut onneks on kuvanmuokkaus. 😉
Mä olen kakspiippunen tyyppi.. 😜Kuolettavan tylsä ja ennalta-arvattava sinä olet.
Anonyymi kirjoitti:
Kuolettavan tylsä ja ennalta-arvattava sinä olet.
No sehän on sun ongelma, jos siitä ongelman teet. 😃
Mitäs sitten haluat sydämeltäs vielä purkaa? Vai oliko tämä se kivi kengässäs?Helmiina kirjoitti:
No sehän on sun ongelma, jos siitä ongelman teet. 😃
Mitäs sitten haluat sydämeltäs vielä purkaa? Vai oliko tämä se kivi kengässäs?Ja kiitos palautteesta. Valitettavasti en ole täällä miellyttämässä kenenkään seikkaluviettejä enkä tekemässä elämästäs upeampaa, oon vaan keskustelemassa. 😀
Helmiina kirjoitti:
Ja kiitos palautteesta. Valitettavasti en ole täällä miellyttämässä kenenkään seikkaluviettejä enkä tekemässä elämästäs upeampaa, oon vaan keskustelemassa. 😀
Ja sulta saattoi mennä jamenikin toi asiasisältö ohi, minkä partikselle kirjoitin. Mikä jollekki on leikkiä ja muka ennalta arvattavaa, on toiselle todellista ja elämää.
Kakspiippuisuus meni ohi, pystyy huomaa kommentista...- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Mä olen kakspiippunen tyyppi.. 😜kuvan muokkausta voi syyttää, kun näyttää miehelle.
Anonyymi kirjoitti:
kuvan muokkausta voi syyttää, kun näyttää miehelle.
Ja erityisesti ja etenkin silloin, jos todella näyttää miehelle ja se pitää piilottaa. ;)
Voipi sanoa, että juu kuvia vähän muokkailin..Helmiina kirjoitti:
Ja erityisesti ja etenkin silloin, jos todella näyttää miehelle ja se pitää piilottaa. ;)
Voipi sanoa, että juu kuvia vähän muokkailin..Värifiltteri ja taustan hukkaaminenkin on kuvanmuokausta, vaikkei itse naamaa oliskaan muokattu...jotta jos joku sanoo kuvaa muokanneensa voiskin kysyä, että mitä sä siinä muokkasit..Jos ei ole sitä silmää millä huomaa mitä on muokattu ja minkä verran. :)
Ei täällä ole mitään kuva-arvoituksia. Epistä!
Disse kirjoitti:
Lällällää!!!!
Eiku, siis eihän mullakaan oo?.....höh...Hah! Lälläääää vaan itsellesi. :)
Tämä menee näin kirjautueena nopsammin. Kuva-arvoitukset vievät aikaa ja ovat hankalia.tosi..typy kirjoitti:
Hah! Lälläääää vaan itsellesi. :)
Tämä menee näin kirjautueena nopsammin. Kuva-arvoitukset vievät aikaa ja ovat hankalia.Joo, näin on. Mutta joskus vois kysäistä vaikka kun palstalla on tylsää jonkun sudokun... tai sellaisen miniristikon, mistä sais sitten selville jonkun kivan palstatermin vaikka, kun sen ratkaisee.
Disse kirjoitti:
Joo, näin on. Mutta joskus vois kysäistä vaikka kun palstalla on tylsää jonkun sudokun... tai sellaisen miniristikon, mistä sais sitten selville jonkun kivan palstatermin vaikka, kun sen ratkaisee.
Ahaa, siis joku arvoituksen avain, jonka kaikki palstalaiset voisivat ratkoa ja se johtaisi jonkin asian ytimeen, vai?
Tykkään arvoituksista, mutta ne ei saa olla ihan järkyttävän vaikeita. Kevyttä aivojumppaa vaan.
Sudokuja en jaksa, ristikot menee joskus.tosi..typy kirjoitti:
Ahaa, siis joku arvoituksen avain, jonka kaikki palstalaiset voisivat ratkoa ja se johtaisi jonkin asian ytimeen, vai?
Tykkään arvoituksista, mutta ne ei saa olla ihan järkyttävän vaikeita. Kevyttä aivojumppaa vaan.
Sudokuja en jaksa, ristikot menee joskus.No oishan joku pähkinä aika kiva.
Sellainen pieni juuri...
Joskus sudokut on muksvia, joskus taas niistä osaa mennä hermot. Kryptot on parhaita samatehtäviä.Disse kirjoitti:
No oishan joku pähkinä aika kiva.
Sellainen pieni juuri...
Joskus sudokut on muksvia, joskus taas niistä osaa mennä hermot. Kryptot on parhaita samatehtäviä.Mulle joku tavallinen esim: naistenlehtien ristikko on paras unentuoja. Nukahtaa nopeasti. :)
tosi..typy kirjoitti:
Mulle joku tavallinen esim: naistenlehtien ristikko on paras unentuoja. Nukahtaa nopeasti. :)
Mä lukisin aku ankkaa tai kahtoisin bondeja.... niillä tulis äkkiä uni.
Noihin tehtäviin voi jäädä jumiin...Disse kirjoitti:
Noihin tehtäviin voi jäädä jumiin...Niin voi ja se alka ärsyttämään, eikä saa unta. Mun mielestä parhaita sarjiksia (aivotoiminnan nollauksen kannalta) on Asteixit. Olen lukenut se koko sarjan moneen kertaan läpi ja silti ne jutut jaksa naurattaa. :)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Noihin tehtäviin voi jäädä jumiin...Hieman tuli törsättyä joulun ja uuden vuoden aikana, jotain 500 varmaan no kaikkiin joululahjoihin joita ostin lähinnä "itse itselleni"... Konus-Giant -supertähtikiikarit oli hienoin päähänpisto, jopa 20x suurennos ja jättimäiset linssit 2x 80mm kokoiset taivaalle kun tuijottaa noihin Velbon -jämerä kamerajalusta.
JA ilotulitusraketteihin melkein satanen... muitakin mitähän vielä... vaikka mitä vihaisia tuotteita.
Anyways ja manyways oli erittäin miellyttävä joulunaika, toisaalta aikaa kului kyllä biljardia pelatessa veljen kanssa päivittäin aika paljon: harjoittelimme omalla pöydällä pomppulyöntejä toisten pallojen yli ja laita kimmotuksia, omalla pöydällä. Hauskaa, joskus peräti meinasi itseltäkin pissa karata housuun kun värikkäät pallot pomppivat ja törmäilevät ihmeellisellä "trick-shot" -tyyppisellä lyöntiyrityksellä mielivaltaisesti minne sattuu. tosi..typy kirjoitti:
Niin voi ja se alka ärsyttämään, eikä saa unta. Mun mielestä parhaita sarjiksia (aivotoiminnan nollauksen kannalta) on Asteixit. Olen lukenut se koko sarjan moneen kertaan läpi ja silti ne jutut jaksa naurattaa. :)
Jaa? Minusta ois jostain kiva kaivaa monta tex willer sarjakuvaa... ne oli jatkisjuttuja ja siks ois saatava jostain sitten kanssa peräkkäisiä kirjoja....
Ne oli huippuja....Anonyymi kirjoitti:
Hieman tuli törsättyä joulun ja uuden vuoden aikana, jotain 500 varmaan no kaikkiin joululahjoihin joita ostin lähinnä "itse itselleni"... Konus-Giant -supertähtikiikarit oli hienoin päähänpisto, jopa 20x suurennos ja jättimäiset linssit 2x 80mm kokoiset taivaalle kun tuijottaa noihin Velbon -jämerä kamerajalusta.
JA ilotulitusraketteihin melkein satanen... muitakin mitähän vielä... vaikka mitä vihaisia tuotteita.
Anyways ja manyways oli erittäin miellyttävä joulunaika, toisaalta aikaa kului kyllä biljardia pelatessa veljen kanssa päivittäin aika paljon: harjoittelimme omalla pöydällä pomppulyöntejä toisten pallojen yli ja laita kimmotuksia, omalla pöydällä. Hauskaa, joskus peräti meinasi itseltäkin pissa karata housuun kun värikkäät pallot pomppivat ja törmäilevät ihmeellisellä "trick-shot" -tyyppisellä lyöntiyrityksellä mielivaltaisesti minne sattuu.No sit vielä käyt paketin Tenoja, niin voi ruikkia ihan rauhassa! Hehe....
Disse kirjoitti:
Jaa? Minusta ois jostain kiva kaivaa monta tex willer sarjakuvaa... ne oli jatkisjuttuja ja siks ois saatava jostain sitten kanssa peräkkäisiä kirjoja....
Ne oli huippuja....Muistan, kun faijalla oli Tex Willer kokoelma mökillä. Niitä se luki aina, vaikka varmasti oli lukenut koko sarjan läpi useampaan kertaan.
Faija nukkui ikiuneen 2012. TW kokoelma jäi mun veljen pojalle muistoksi.
Itse en ole muistaakseni lukenut niistä yhtäkään.tosi..typy kirjoitti:
Muistan, kun faijalla oli Tex Willer kokoelma mökillä. Niitä se luki aina, vaikka varmasti oli lukenut koko sarjan läpi useampaan kertaan.
Faija nukkui ikiuneen 2012. TW kokoelma jäi mun veljen pojalle muistoksi.
Itse en ole muistaakseni lukenut niistä yhtäkään.No munkin isällä oli niitä ja itsekin tuli joskus jostain divarista niitä ostettua/vaihettua.
Pitäis jostain katsella, jos sais noita vielä...
Nyt alkaa arvostaa kaikkea vanhempaa...
Muy bien! Sanois Tex... heh- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No munkin isällä oli niitä ja itsekin tuli joskus jostain divarista niitä ostettua/vaihettua.
Muy bien! Sanois Tex... hehItselläni on Tex Willereitä paljon, hieman kyllä harmittaa kun joku varasti täydellisen Tintti-albumi -kokoelmani joskus, tai sitten se on jossain unohdetussa paikassa, sitten.
Kokeilin muuten huvikseni liittyä erääseen kontakti-palveluun, ja katsoin sieltä minkälaisia naisia olisi sinkkuina tarjolla, olihan niitä moniakin kirjoittivat vastauksia joihin en vaivautunut vastaamaan, kun en hyväksy ketään sinkkua, tai ketään naista jolla on jo omia lapsia.
Silloin pitäisi vain juosta kovaa sen miehen luokse jonka kanssa on niitä lapsia tehnyt, itse.
Lisäksi tuli tuntu että suurin osa juurikin naisista näissä maksullisissa, jotka laskuttavat että jos saat lukea jonkun lähettämän viestin, en maksa senttiäkään :D Selkeää rahastusta CatFish-touhua HAHQ Disse kirjoitti:
No munkin isällä oli niitä ja itsekin tuli joskus jostain divarista niitä ostettua/vaihettua.
Muy bien! Sanois Tex... hehHah! :)
tosi..typy kirjoitti:
Hah! :)
Niin, tai sitten se ois sanonut jotain nasevaa Carsonille tai vetänyt setsoninkokoiset pihvin tavernassa tuulensuojaan.
Willerin Texi oli kova äijä.... hehe...Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on Tex Willereitä paljon, hieman kyllä harmittaa kun joku varasti täydellisen Tintti-albumi -kokoelmani joskus, tai sitten se on jossain unohdetussa paikassa, sitten.
Kokeilin muuten huvikseni liittyä erääseen kontakti-palveluun, ja katsoin sieltä minkälaisia naisia olisi sinkkuina tarjolla, olihan niitä moniakin kirjoittivat vastauksia joihin en vaivautunut vastaamaan, kun en hyväksy ketään sinkkua, tai ketään naista jolla on jo omia lapsia.
Silloin pitäisi vain juosta kovaa sen miehen luokse jonka kanssa on niitä lapsia tehnyt, itse.
Lisäksi tuli tuntu että suurin osa juurikin naisista näissä maksullisissa, jotka laskuttavat että jos saat lukea jonkun lähettämän viestin, en maksa senttiäkään :D Selkeää rahastusta CatFish-touhua HAHQNo jopas on ollut...
Se voi olla, ettei sinun ikäisille enää löydykään lapsetonta sinkkua.
Mutta saahan sitä haaveilla aina vaikka mistä...tosi..typy kirjoitti:
Hah! :)
Onkos sulle tuttu tää kaveri, mikä kirjoittelee näitä juttuja väliin? Onks tääkin tuttu sieltä Ml-palstalta?
Nyt tähänkin keskusteluun kirjoitti jotain väliin...Disse kirjoitti:
Onkos sulle tuttu tää kaveri, mikä kirjoittelee näitä juttuja väliin? Onks tääkin tuttu sieltä Ml-palstalta?
Nyt tähänkin keskusteluun kirjoitti jotain väliin...Anonyymien kirjoittajien henkilöllisyydestä en tiedä, koska kirjoitustyyliä voi aina halutessaan muuttaa.
Ei ole tuttu, ainakaan näin äkkiseltään katsottuna.tosi..typy kirjoitti:
Anonyymien kirjoittajien henkilöllisyydestä en tiedä, koska kirjoitustyyliä voi aina halutessaan muuttaa.
Ei ole tuttu, ainakaan näin äkkiseltään katsottuna.Okei, sehän voi olla muuntautunutkin trolli....
Tai sitten muuten vaan yksinkertainrn tyyppi... mo näitä riittää...Disse kirjoitti:
Okei, sehän voi olla muuntautunutkin trolli....
Tai sitten muuten vaan yksinkertainrn tyyppi... mo näitä riittää...Jep! Noita riittää. Parasta kun ei anna niille mitään huomiota, eikä vastaa niille mitään.
tosi..typy kirjoitti:
Jep! Noita riittää. Parasta kun ei anna niille mitään huomiota, eikä vastaa niille mitään.
No se vois olla kyllä parasta.... jospa ottais trollille vastaamattoman tammikuun tähän vaikka. Haha...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Nyt tähänkin keskusteluun kirjoitti jotain väliin...Hyvänen aika. Te tosiaan ihan oikeasti dissaatte kirjautumattomia kirjoittelijoita. Jätätte huomiotta, vaikka toinen vain yrittää osallistua keskusteluun. Aika töykeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika. Te tosiaan ihan oikeasti dissaatte kirjautumattomia kirjoittelijoita. Jätätte huomiotta, vaikka toinen vain yrittää osallistua keskusteluun. Aika töykeää.
Eiku sori. Vastasithan tuolla ihan asiallisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika. Te tosiaan ihan oikeasti dissaatte kirjautumattomia kirjoittelijoita. Jätätte huomiotta, vaikka toinen vain yrittää osallistua keskusteluun. Aika töykeää.
Ei välttämättä, mutta trollin ja herjaajan on helppoa sulautua anonyymien massaan.
Se ei uskalla omalla nikillään tulla aukomaan päätään. Se on pelkuri, joka pilaa myös muiden anonyymien kirjoittajien maineen.- Anonyymi
tosi..typy kirjoitti:
Ei välttämättä, mutta trollin ja herjaajan on helppoa sulautua anonyymien massaan.
Se ei uskalla omalla nikillään tulla aukomaan päätään. Se on pelkuri, joka pilaa myös muiden anonyymien kirjoittajien maineen.Palstan pahimmat herjaajat toimivat kyllä ihan avoimesti rekattuina.
Disse kirjoitti:
No se vois olla kyllä parasta.... jospa ottais trollille vastaamattoman tammikuun tähän vaikka. Haha...
Sehän sopii mainiosti. Trolliton tammikuu, sopii tuon tipattoman tammikuun seuraksi. Samaan tynnyriin mahtuu molemmat. No problem!
Anonyymi kirjoitti:
Palstan pahimmat herjaajat toimivat kyllä ihan avoimesti rekattuina.
Olen täysin eri mieltä! Puskista ne pahimmat herjaajat huutelevat.
tosi..typy kirjoitti:
Sehän sopii mainiosti. Trolliton tammikuu, sopii tuon tipattoman tammikuun seuraksi. Samaan tynnyriin mahtuu molemmat. No problem!
No en oo ihan kumpaakaan pitänyt, mutta loppukuun vois vaikka pitää. Molempia...
Vastailis täällä vain selkeille tutuille...Disse kirjoitti:
No en oo ihan kumpaakaan pitänyt, mutta loppukuun vois vaikka pitää. Molempia...
Vastailis täällä vain selkeille tutuille...Tuossa on ideaa! Mihinkään huuteluihin ja provoilu yrityksiin en muutenkaan vastaa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Vastailis täällä vain selkeille tutuille...Tee se, kiitos, ihanaa!
tosi..typy kirjoitti:
Tuossa on ideaa! Mihinkään huuteluihin ja provoilu yrityksiin en muutenkaan vastaa.
No pitäis saada joku sellainen kiva rinki tänne, mikä muistuttelis toisiaan tuollaisesta ja vst.
Välillähän se äityy sellaiseks jahtaamiseks... itsekin alan hiffata mistä on kyse. Joku tuollainen ärsyttää jotakuta, niin kohta joku syytönkin saa päälleen jotain sontaa ja soppa on valmis.
Joskus sitä hermo menee keltä vaan... on mennyyt multakin, mutta toisaalta voi sitä jotain tehdä vitsilläkin, mutta muut ei tajuu sitä vitsiks...
- Anonyymi
Kyllä. Kirjautuneet ovat vapautettuja aivojen käytöstä.
- Anonyymi
Ja sen kyllä huomaa.
- Anonyymi
Joskus niitä tulee,on ne ratkaistava jos meinaa kirjautua
- Anonyymi
Olen aina ollut anonyymi ja pysyn jatkossakin. Saan toistasataa viestiä lähetettyä ilman kuva-arvoituksia siitä huolimatta. Vasta aikaa myöten -illalla- tulee kuva-arvoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ollut anonyymi ja pysyn jatkossakin. Saan toistasataa viestiä lähetettyä ilman kuva-arvoituksia siitä huolimatta. Vasta aikaa myöten -illalla- tulee kuva-arvoituksia.
Millä laitteella kirjoitat? Känny vai tietokone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullekaan tule kuvakysymyksiä, ei kännyyn eikä tietokoneelle. Pistän vain rastin ruutuun etten ole robotti. Oletin,ettei muillekkaan tule?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullekaan tule kuvakysymyksiä, ei kännyyn eikä tietokoneelle. Pistän vain rastin ruutuun etten ole robotti. Oletin,ettei muillekkaan tule?
Onpa jännä. Jokin algoritmi tässä on takana, että juuri minulle karsintakysymys pläjähtää. Tai tietenkään se ei johdu minusta, vaan jostain järjestelmän ominaisuudesta, kenties ip-osoitteeni on robottimainen. Tai jos minun linjoiltani pukkaa eetteriin niin paljon dataa, että spämmääjähän tuon on oltava...
- Anonyymi
Kuva oli huono, josta ei voisi päätellä mitään, johtopäätös: -> yliopiston fysiikan opettaja-professorille välittömät potkut työpaikastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4233631Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991368Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501246
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39960