Millaisia ovat adventistipastorit?

Anonyymi

Millaisia ovat adventistipastorit? Huutavat naama punaisena Jeesuksen toista tulemist ja kuola lentää suupielistä.... Huh huh!

36

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa kuvaus sopia paremminkin helluntailaisiin tai muihin karismaattisiin... En ole koskaan tavannut yhtäkään kuvatunlaista adventistipastoria.

    • Jyväskylän adv.srkssa on ihan nasta nicepappi. Ihan kiva ihmiseksi.

    • Anonyymi

      Totta. Mummoni hautajaisissa erehdyin menemään kirkonmenoihin mukaan ja siellä mesosi adventistipastori. Levittivät myös lahkonsa mainoslehtiä hautajaisissa!

      T: Iloinen nauraja

      • Anonyymi

        Mummosi oli siis adventisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummosi oli siis adventisti?

        Ei ollut mummo adventisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mummo adventisti.

        Miksi sitten adventistipappi mesosi mummosi hautajaisissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten adventistipappi mesosi mummosi hautajaisissa?

        Siksi, että hänen kajahtanut poikansa oli adventistipastori ja halusi "vetovastuun" luterilaisessa kirkossa pidetyissä hautajaisissa!

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että hänen kajahtanut poikansa oli adventistipastori ja halusi "vetovastuun" luterilaisessa kirkossa pidetyissä hautajaisissa!

        T: Iloinen nauraja

        Tämä kajahtanut poika on siis isäsi, setäsi tai enosi...?

        Hahhahhaa kun naurattaa...pitäisi kai ottaa osaa... :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kajahtanut poika on siis isäsi, setäsi tai enosi...?

        Hahhahhaa kun naurattaa...pitäisi kai ottaa osaa... :-D

        Enoni se on ja nauraa saa, niin teen minäkin. Mutta en ole ollut missään tekemisissä lahkolaisten kanssa useisiin vuosikymmeniin. Perheeni on ateistinen.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enoni se on ja nauraa saa, niin teen minäkin. Mutta en ole ollut missään tekemisissä lahkolaisten kanssa useisiin vuosikymmeniin. Perheeni on ateistinen.

        T: Iloinen nauraja

        Sinä oletkin saatananpalvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin saatananpalvoja.

        En usko satuolentoihin ollenkaan.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko satuolentoihin ollenkaan.

        T: Iloinen nauraja

        Sillä ei ole mitään merkitystä mitä uskot tai et. Hylkää jumalattomuutesi ja ala seurata enosi jalanjälkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko satuolentoihin ollenkaan.

        T: Iloinen nauraja

        ateisti = saatananpalvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä mitä uskot tai et. Hylkää jumalattomuutesi ja ala seurata enosi jalanjälkiä.

        En usko lapsellisiin huuhaajuttuihin, joita Raamattu ja Koraani on täynnä. Enkä varmasti seuraa mitään lahkolaisten sekoiluja hahahahahahaha!

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko lapsellisiin huuhaajuttuihin, joita Raamattu ja Koraani on täynnä. Enkä varmasti seuraa mitään lahkolaisten sekoiluja hahahahahahaha!

        T: Iloinen nauraja

        Hylkää jumalattomuutesi ja usko Herran Jeesukseen, niin sinäkin voit vielä pelastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko lapsellisiin huuhaajuttuihin, joita Raamattu ja Koraani on täynnä. Enkä varmasti seuraa mitään lahkolaisten sekoiluja hahahahahahaha!

        T: Iloinen nauraja

        ateismi on lapsellinen huuhaajuttu.


      • Anonyymi

        Usko Herraan Jeesukseen, niin voit vielä pelastua. Aikaa ei ole enää paljoa sinulle luvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko Herraan Jeesukseen, niin voit vielä pelastua. Aikaa ei ole enää paljoa sinulle luvassa.

        Sanoinhan minä, että uskon, että oli Jeesus luuseri, resupekka ja kansankiihottaja. Kukaan ei tarvitse kristinuskoa mihinkään, kaikkein vähiten "pelastaukseen". Mutta typerät aasit ja aivo-orjat elävät tyhmyydessään, eikä heistä koskaan tule vapaita.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinhan minä, että uskon, että oli Jeesus luuseri, resupekka ja kansankiihottaja. Kukaan ei tarvitse kristinuskoa mihinkään, kaikkein vähiten "pelastaukseen". Mutta typerät aasit ja aivo-orjat elävät tyhmyydessään, eikä heistä koskaan tule vapaita.

        T: Iloinen nauraja

        Älä jää synnin orjaksi. Tee parannus ja usko evankeliumi. Voit vielä pelastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jää synnin orjaksi. Tee parannus ja usko evankeliumi. Voit vielä pelastua.

        Sinä se aivo-orja olet. Minä sen sijaan olen ollut vapaa jo noin 35 vuotta ja tätä tietä pitkin etenen niin kauan kuin henki pihisee. Kaltaisiasi orjia en elämääni kelpuuta.

        T: Iloinen nauraja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se aivo-orja olet. Minä sen sijaan olen ollut vapaa jo noin 35 vuotta ja tätä tietä pitkin etenen niin kauan kuin henki pihisee. Kaltaisiasi orjia en elämääni kelpuuta.

        T: Iloinen nauraja

        Usko Herraan Jeesukseen, niin pääset eroon synnin orjuudestasi. Se on tehnyt sinusta aivokuolleen raadon. Vielä on kuitenkin toivoa. Kaikesta vihanpidostasi huolimatta Jumala yhä rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinut. Hylkää siis jumalattomuutesi.


    • Anonyymi

      Adventistipastori on eläin. Peto lampaantaljaan verhottuna.
      Kokemusta on tosi elämästä, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Kuollut ja poltettu tai kuopattu pastori on paras.


      • Anonyymi

        Petoja löytyy varmaan jokaisesta uskon suunnasta.

        kysynpävaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petoja löytyy varmaan jokaisesta uskon suunnasta.

        kysynpävaan.

        Tosi on. Ei tartte kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuollut ja poltettu tai kuopattu pastori on paras.

        Haluat siis murhata? Kertookin kaiken sinusta.


    • Anonyymi

      Feministipellet ovat saaneet myös adventtikirkossa vallan. Viiruperseet saarnaavat ja tahtovat päästä samoille palleille kuin miehetkin.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa viiruperse? Mikä perse miehillä sitten on ja miten se eroaa viiruperseestä?

        T: sivistyksestä osaton feministin tapainen, mutta ei minkäänlaisten...siis viiruperseisten tai viiruperseettömien (?)...leipäpappien/pastoreiden kannattaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa viiruperse? Mikä perse miehillä sitten on ja miten se eroaa viiruperseestä?

        T: sivistyksestä osaton feministin tapainen, mutta ei minkäänlaisten...siis viiruperseisten tai viiruperseettömien (?)...leipäpappien/pastoreiden kannattaja

        Viiruperse löytyy vain naispuolisilta henkilöiltä. Viiru on aina silloin edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiruperse löytyy vain naispuolisilta henkilöiltä. Viiru on aina silloin edessä.

        Anatomian tuntemuksesi on surkea. Perse on takana, ei edessä. Jokaisella.

        Hmmm...taidat olla vajaaälyinen...se kyllä selittäisi...


    • Anonyymi

      Aivan mahtavaa, eloa on enemmän kuin vahamuseon talousguruissa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Millaisia ovat adventistipastorit?

      Petollisia huijareita.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti pastorit ovat aina perse auki, kun rahaa ruinaavat?
      Tosin jokaisella jannulla taitaa olla asunnot, kesämökit ja hienot autot sekä tilillä rahaa reilusti? Kaikki on tietysti lahkon jäsenten taskuista tongittua.
      Pastorit muistuttavatkin erehdyttävästi loiseläimiä. He munivat mielellään myös toisten pesiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe