Siinähän se kysymys tulikin
Seksi 100kg naisen kanssa,pystyisitkö
12
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miksi en pystyisi?
- Anonyymi
Tietysti pystyisin ja olisi toivottavaakin.
Tykkään
- Anonyymi
Hyi olkoon niin läskiltä loppuu kunto alkuunsa ja suurin osa ajasta menee sen letun ettimiseen ei kiitos
- Anonyymi
Olen kokenut ja ihanaa oli ei voi moittia. Kaunis nainen isoilla rinnoilla, leveällä pepulla, mutta tiukalla pimpalla ja hyvin otti suihinkin . Naitiin edestä sekä takaa useampi kerta. Nainen oli ihan märkänä ja minä kovana tietenkin.. :) Tavattu sen jälkeen uudestaan ja tullaan tapaamaankin...
- Anonyymi
Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni buuaahaa 😂 🤣
Sinä tuhkamuna aivoton apina et pysty edes päiväuniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tuhkamuna aivoton apina et pysty edes päiväuniin.
Oohh eunukki veti kilarit ei pysty muuta vetämään oohh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh eunukki veti kilarit ei pysty muuta vetämään oohh
Kirjoitat taas itsestäsi tuhkamuna.Tommonen aivoton nilviäinen vois jo pitää turpansa kiinni.Kaikenlainen limanuljaska häiriköi tavallisten ihmisten viestittelyä.kun reppanasta ei ole muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat taas itsestäsi tuhkamuna.Tommonen aivoton nilviäinen vois jo pitää turpansa kiinni.Kaikenlainen limanuljaska häiriköi tavallisten ihmisten viestittelyä.kun reppanasta ei ole muuhun.
Tuliko housuun urpolta kun huokailet?
- Anonyymi
Pitää olla pitkä mulkku laihassa kropassa jotta yltää naimaan.
- Anonyymi
Ja snorkkelit kun pitää ensin sukeltaa missä se lettu on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375126- 823646
- 403062
- 613005
- 102946
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1411733- 181731