Onko kukaan ikinä käynyt? Millaista on ollut? Onko kukaan tulossa tänä vuonna? Harkitsen itse osallistumista. Olen autismikirjolainen ja en välttämättä saa sinne seuraa. Millaista siellä olisi yksin? Tutustuisiko siellä esim. muihin kirjolaisiin?
Autismin talvipäivät
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Missä sellaiset talvipäivät järjestetään.
- Anonyymi
Oon käynyt aiemmin ja pärjää yksin kyllä ihan hyvin. Sinne tulee pääosin ammattilaisia, mutta myös muita kirjolaisia on. Aiempina vuosina on ollut joku osasto, jossa pääsee juttelemaan muiden kirjolaisten kanssa, mutta jos ei halua olla muiden kanssa tekemisissä, voi olla myös ihan hyvin omissa oloissaan. Rauhallinen tila löytyy vetäytymistä varten.
- Anonyymi
Onkohan poiu tietoinen tällaisista päivistä? Voisi saada apua ongelmiinsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821579- 401229
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83863Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja193858- 53825
- 61822
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20810- 37748
- 38729
- 33729