Subutex lopetus kotona

Anonyymi

Kertokaa hyviä neuvoja ja vinkkejä miten onnistua lopettaa subutexin käyttö kotona? Oon 24v nainen ja käyttänyt kyseistä p.skaa pian 5v päivittäin iv:nä ja halu lopettaa on viimeisen vuoden aikana ollut kova.
Olen viime vuoden aikana käynyt neljästi katkolla, ja ollut kaikilla kerroilla sen 8-10 päivää ilman. Jokaisella kerralla homma on tyssännyt siihen, kun täällä katkolla ei saa olla paljoo tuon kauempaa, ja on pitänyt lähteä kotiin, reflojen ollessa vielä päällä, ja oon sitten viimeistään seuraavana päivänä retkahtanut.
Nyt olen päättänyt että koitan lopettaa kotona, heti kun vaan mahdollista. En halua enää mennä katkolle, kun siellä yrittävät saada minua lähtemään kuukausien jatkohoitoon, olen työssäkäyvä ihminen enkä halua jäädä töistä pois, sillä uskon että pystyn lopettamaan myös ilman jatkohoitoa.
Olen ajattelut, että ottaisin töistä pari viikkoa lomaa ja yrittäisin lopettaa vaan kotona, tai erään ystäväni luona. Minulla on hyvä tukiverkosto, ystäviä jotka eivät käytä huumeita, sekä perhe.
Nyt tosiaan kaipailisin vinkkejä miten lopettaa koti oloissa! Minua pelottaa vieroitusoireet kun ne ovat katkollakin olleet todella ikävät. Jos olen päivänkin ilman tulee ihan kauhea olo. Mutta pakko se on vaan yrittää. Ainakin bentsoja ajattelin hankkia että olo olisi edes vähän siedettävämpi. Ja imodiumia siihen kun vatsa menee sekaisin. Pelottaa myös psyykkinen puoli, joka kerta kun olen yrittänyt lopettaa vetohalut ovat olleet kovat. Tuntuu että jää myös kauhea ns. Tyhjyyden tunne kun ei enää voikkaan rätkiä subuu hihaan monesti päivässä, vaikka se sairaalta kuulostaakin.

Laittakaa viestiä jos teillä on antaa hyviä neuvoja. Ajattelin toteuttaa tämän lopetus yritykseni n. Kuukauden päästä. Jospa tällä kertaa onnistuisin. Tosiaan en paljoo muita päihteitä enää käytä, subu on pääongelma. Korvaushoitoon en mielelläni haluaisi.

6

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta kun se pitäs lopettaa nyt jos tosissasi olet eikä selitellä kuukaudesta hevonpaskaa..... ostat itsellesi vain lisäaikaa doupata.
      Nyt poikki , käyt hakeen kukkaa iltaselle pikkasen ja huomenna taas ....viikon päästä stoppaat senkin.
      Lenkillä alat käymään.

• Parikin metsätemppeliä löytyy jos haluat rauhaan.
        Puusaunassa voit kylpeä subuhikesi pois vaikka joka päivä!

• Anonyymi

Gabapentiini tai lyrica (varovasti) auttaa refloihin. Edellä mainittu auttaa myös ketututukseen, riippuvuuspotentiaali ei ole niin kova kuin lyricassa.
      Akuutti refloissa lyrica taitaa olla tehokkain. Gb:tä ei varmaan kannata kuukautta kauempaa syödä, mutta siihen tyhjyyteen siitä voi apua olla.
      Sen jälkeen alkaa ulkoileen ja ennenkin kunhan vointi sallii.
      Tämä siis narkin kertomaa.
      Samat ajatukset täällä ja jotain tuollaista olen miettinyt. Rivatril aka klonatsepaami lisäksi jos tuskaa pukkaa ja kyllähän sitä yleensä on.
      Näitä max. kuukausi. Rivoja mielellään vain reflojen ajan.

• Anonyymi

Vittu miten paskoja neivoja ja näsäviisaita nälväyksiä näiltä neroilta. Lopeta pudottamalla pikku hiljaa annosta, se on aikaa vievää mutta turvallisin tapa pitää vaan olla mielen lujuutta.

• Anonyymi

Tappasivat itsensä kaikki nämä muka olevinaan tietäjät

• Anonyymi

Miksi pitäisi lopettaa, onnea valitsemallasi tiellä !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1840
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      274
      951
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      828
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      777
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      682
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      661
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      646
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      620
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      612
    Aihe