Minulla on ollut neljä (4) Citroen c4 dieseliä EGS vaihdelatikolla. Kaikki neljä ovat olleet hyvin luotettavia. Olen ollut täysin tyytyväinen autoon.
Sanokaa jos missä vika.
Anonyymi
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin olet neljää autoa tarvinnut?
- Anonyymi
Yksi kerrallaan. Nykyinen Citroen c4 on vm-2014, ajettu 55000 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kerrallaan. Nykyinen Citroen c4 on vm-2014, ajettu 55000 km.
Jaajaa... Ei ihme että ovat luotettavia jos ajat noin vähän niillä.
Itselläni on saman tehtaan valmiste ja kolmastoista vuosi menossa, mittarissa 380tkm, hyvä peli.
- Anonyymi
Onko nuo olleet 1.6 hdi moottorilla? Oliko mitään turbo tai öljyvuoto-ongelmia?
- Anonyymi
Olen ketjun aloittaja.Vastaan kysymykseesi, kyllä olivat ja on 1.6 HDI moottorilla. Ei mitään vuoto-ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859