v70 on vikaherkkä auto?

Anonyymi

jotkut sanovat että v70 olisi kovin vikaherkkä auto. itse en tuota ajatusta niele. minusta se on luottovarma kulkine ja ahh niin mukava kaikenlisäksi. moottori on d5 versiona miljoonan kilometrin moottori.

5

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi vankimpia autoja.

    • Anonyymi

      Taitaa nuo ketkä puhuvat noista vioista olla kateellisia tojota ja volkkarikuskeja joilla tojot syö öljyä ja volkkarit katkoo jakoketjuja. Itselläni V70 2.4T automaatti vm 2001. Ajettu kohta 400tkm eikä mitään isompaa ole tarvinnut tehdä. Öljyt olen vaihtanut säännöllisesti ja jakohihnan myös ajoissa sekä automaatin öljyt niin ei mitään ongelmia. Lisäksi peittoaa uudemmatkin halvemman luokan autot ajettavuudessa, paremmat penkit ja lämpöä tulee talvella hyvin.

    • Anonyymi

      Tuli vaihdettua öljyt,filtteri takjarrupalat sekä takana oikeanpuolinen jarrusatula, taas rullaa :D

    • Anonyymi

      Juu, siksi itsekin uskaltauduin hankkimaan "uuden itselleni" vm. 2004 vuotisen kulkurin ja nyt 3kk:tta ostosta (yksityiseltä), ilmeni vika (laitoin jo erillisen kysymyksen, mutta vielä ei ole siihen vastausta tullut), joten kysyn tässä uudestaan, jos vaikka tämä "topikki" olis aktiivisempi, kyssäri: pelkääjän puolelleen alkoi puhaltaa kylmää, mikä voisi olla vikana?, ja anteeksi pyydän , kun olen "uusi" volvisti, kaikkea ei ihan heti hokaa ite.

      • Anonyymi

        Veikkaisin sähkömoottoria joka ohjaa lämmityksen kulkua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe