Mitäpä persut sanotte kun idolinne Trump nyt sotii

Anonyymi

Nyt se on selvää, tämä teidän idolinne oli kuin olikin Hitlerin reinkarnaatio, joka levittää vain tuhoa!

42

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etpä ollut ulisemassa kun Obama ja Clintonit olivat sotajalalla. Olet rajoittunut vasemmistolainen persläpi. Miksi et ole ihmiskilpenä Irakissa kuten ennen on toimittu vasemmistopiireissä

      • Anonyymi

        Kommentistasi päätellen olet kännissä tai muuten vain sekaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentistasi päätellen olet kännissä tai muuten vain sekaisin

        Ei vaan ihan oikeassa. Killarykin olisi aikoja siten lupautunut sotimaan jos olisi valtaan päässyt.


      • Anonyymi

        Ainakin Trump oli ulisemassa kun he sotivat.


    • Anonyymi

      Hyvä kun joku tekee jotain, teidän politiikalla halaillaan puita ja tehdään lapsia peräreiällä ja tuhotaan kotimaa, olette varmaan ylpeitä. Trumppi haluu suojella omaa maataan ja muitakin.

    • Anonyymi

      Obama siivoili Bushin jälkiä. Kukahan siivoo Trumpin sotkut.

      • Trump jatkaa seuraavallekaudelle, clinttonin ja hussein obaman sotkujen siivoamiseen menee tovi jos toinenkin , Libanonissa tappoivat presidentin, Syyriassa sama oli hiuskarvanvarassa ja sokerina pohjalla aseistivat ja perustivat isisjärjestön. Näistä tuli nobelin rauhanpalkinto. Kyllä silakanaivoillakin varmaan käsität, että noiden terrorististen tekojen siivoamiseen menee toinenkin kausi


    • Anonyymi

      Iranissa on 100 miljoonaa asukasta.
      Mitä me sitte tehdään kun sieltä alkaa valumaan 30 miljoonaa sotapakolaista kohti pohjois-eurooppaa.

      • Anonyymi

        Suomi kantaa vastuunsa,  pikkolopataljoonat hälytysvalmiudessa.


      • Anonyymi

        Pistetään rajavartiat tekemään töitään.


    • Anonyymi

      Persut siis kääntäneet takkinsa? Vastikään niitä haukuttiin Venäjän trolleiksi...

      • Anonyymi

        Trump = Putin


      • Aivan sekaisin on silakka.


    • Anonyymi

      Donsku sopii hyvin tositeeveeseen mutta on aivan liian äkkipikainen ja tuuliviirimäinen suuren maan valtiojohtajaksi. Enpä juuri nyt uskaltaisi mennä ilmaiseksikaan asiakkaaksi tai asuisi sen perhedynastian omistamiin rakennuksiin tai hotelleihin.

      • Anonyymi

        Ei se tuota päätöstä yksin tehnyt saatika sitten harkitsematta. Miksi tarvitsee olla uunapäänä joka asiassa?


    • Anonyymi

      Persujen tulee majoittaa ja kustantaa omista varoistaan suuren idolinsa aiheuttama miljoonien pakolaisten aalto, joka todennäköisesti lähtee liikkeeelle, jos iran nyt pommitetaan kivikaudelle luvatusti.

      • Anonyymi

        Kyllä joku osaa taas olla sekaisin. Persuthan haluaisivat ennemmin vaikka rautaa rajoille estämään kansainvaellukset maaperällemme. Muilla taas ei löydy lainkaan tahtoa pysäyttää tunkeilijoita.


      • Anonyymi

        Mitäs vittu... a Se meille kuuluu.... Suvakit niitä matuja tänne halajaa.
        Toivottavasti Trump pommittaa tarpeeksi ettei lähi-idstä jää mitään elävää.Ainostaan sotineet ajanlaskun alusta lähtien... ennenkin sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vittu... a Se meille kuuluu.... Suvakit niitä matuja tänne halajaa.
        Toivottavasti Trump pommittaa tarpeeksi ettei lähi-idstä jää mitään elävää.Ainostaan sotineet ajanlaskun alusta lähtien... ennenkin sitä.

        Taas päästelit pelkkiä valeita. Ei kukaan niitä pakolaisia halua mutta kansainväliset sopimukset velvoittaa auttamaan. Lähi-idässä on sodittu vain niin kauan kun länsi on sinne öljy takia aseillaan sekaantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joku osaa taas olla sekaisin. Persuthan haluaisivat ennemmin vaikka rautaa rajoille estämään kansainvaellukset maaperällemme. Muilla taas ei löydy lainkaan tahtoa pysäyttää tunkeilijoita.

        Tuokaan ei ole totta. Persut oli vallassa kun Suomeen tuli kaikkien aikojen isoin pakolaisaalto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokaan ei ole totta. Persut oli vallassa kun Suomeen tuli kaikkien aikojen isoin pakolaisaalto.

        Montako kertaa tämä kortti pitää käydä läpi teidän kanssanne? Aina sama vastaus kuuluu kysymykseen miksi tekivät niin, ja se kuuluu: Timo Soinin hillotolppa.

        Halla-ahon persuilla on nyt kova paine tehdä asiat toisin ja tahtoa sekä innostuneisuutta ainakin näkyy olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa tämä kortti pitää käydä läpi teidän kanssanne? Aina sama vastaus kuuluu kysymykseen miksi tekivät niin, ja se kuuluu: Timo Soinin hillotolppa.

        Halla-ahon persuilla on nyt kova paine tehdä asiat toisin ja tahtoa sekä innostuneisuutta ainakin näkyy olevan.

        Yhtä monta kertaa, kuin sitä "siniset korttia" käytetään persujen kätten pesuun ja jälkiviisasteluun asioista, joita kaikki perussuomalaiset oli tuolloin yksimielisesti hyväksymässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä monta kertaa, kuin sitä "siniset korttia" käytetään persujen kätten pesuun ja jälkiviisasteluun asioista, joita kaikki perussuomalaiset oli tuolloin yksimielisesti hyväksymässä.

        Soini piti puoluetta rautaisessa otteessaan, ei siellä sallittu mitään soraääniä. Vai miksikö luulet, että äänestivät Halla-ahon uudeksi johtajakseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soini piti puoluetta rautaisessa otteessaan, ei siellä sallittu mitään soraääniä. Vai miksikö luulet, että äänestivät Halla-ahon uudeksi johtajakseen?

        Eli oltiin vain sylikoiria ja joo-joo-miehiä. Entä nyt? Eipä oikein luotettavaa kuvaa anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas päästelit pelkkiä valeita. Ei kukaan niitä pakolaisia halua mutta kansainväliset sopimukset velvoittaa auttamaan. Lähi-idässä on sodittu vain niin kauan kun länsi on sinne öljy takia aseillaan sekaantunut.

        Johan ny vitt... u Sieltä ollaan hakemassa al-Holistakin jihadisteja kersoineen tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan ny vitt... u Sieltä ollaan hakemassa al-Holistakin jihadisteja kersoineen tänne.

        Taas päästelit muunneltua totuutta. Vain kaksi alle kouluikäistä orpolasta on haettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oltiin vain sylikoiria ja joo-joo-miehiä. Entä nyt? Eipä oikein luotettavaa kuvaa anna.

        Noin voi tosiaan sanoa Soinin persuista. Nämä uudet näyttävät olevan eri maata, mitä niitä nyt on seuraillut.
        Eikä tuota heidän taakkaansa ole kukaan muu lupautunut jakamaan, suomen kansa on asettanut paljon heidän harteilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas päästelit pelkkiä valeita. Ei kukaan niitä pakolaisia halua mutta kansainväliset sopimukset velvoittaa auttamaan. Lähi-idässä on sodittu vain niin kauan kun länsi on sinne öljy takia aseillaan sekaantunut.

        Lähi-idässä on sodittu vähintään niin kauan kuin kirjoitettua historiaa on olemassa.siinä kyllä olet oikeassa että viimeinen 80 vuotta on sodittu hyvin pitkälti öljyn takia.Ilman öljyä ei jenkeillä olisi sinne niin kova hinku mennä ja aiheuttaa paikallisille mielipahaa ja sitämyöden terrorismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joku osaa taas olla sekaisin. Persuthan haluaisivat ennemmin vaikka rautaa rajoille estämään kansainvaellukset maaperällemme. Muilla taas ei löydy lainkaan tahtoa pysäyttää tunkeilijoita.

        2015 persut olivat hallituksessa kun ennen näkemätön pakolaisaalto tuli Suomeen..35 000 marssi tänne ,eikä rajat menneet kiinni,persut pettivät äänestäjänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2015 persut olivat hallituksessa kun ennen näkemätön pakolaisaalto tuli Suomeen..35 000 marssi tänne ,eikä rajat menneet kiinni,persut pettivät äänestäjänsä

        Sipilä ja Orpo kieltäytyivät noudattamasta hallitusneuvotteluissa sovittua pakolaispolitiikkaa. Sipilä on itsekin myöntänyt, että kaikki Ruotsista tulleet olisi voitu käännyttää rajalla.


    • Anonyymi

      Trump on edelleen ainut yhdysvaltojen presidentti joka ei ole aloittanut yhtään "sotaa".

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Trumpille ympäristönobel. Öljyn hinta nousee, kukaan ei uskalla lentää.

    • Anonyymi

      Yritä jo päättää, ihaileeko persut Donaldia vai Putinia, vähän ristiriitaista on öyhötyksesi.

    • Anonyymi

      Tuo terroristi pesäke ei tarvitse mitään armoa. Maan tasalle vaan niin maailma on taas vähän parempi pakka elää.
      Muuta toki sinne niin ei tarvitse täällä kärsiä.

      • Anonyymi

        Iran kehui listineensä jo 80 terroristia hyvä alku.


    • Anonyymi

      Trump on kuin Julius Caesar mahtava valloittaja ja aikansa mahtavin mies.

    • Anonyymi

      Tässä niitä herroja jotka osallistuneet konflikteihin, Obama, Buch, Clinton jne...

      • Anonyymi

        Eiköhän herrat ole lähinnä oleet golfaamassa kun muut on osallistuneet heidän puolestaan.


    • Anonyymi

      Suomi voisi taas olla "esimerkkinä" maailmalle ja ulkoistaa hallinnon, kun sössösalesta aika jättää... Donald voisi hoitaa kuninkaan uraa tittelillä "Väinö II", kruunukin on valmiina ekan Väinön luikittua takaisin Saksaan ja Donald on saanut paikannettua sukunsa Saksaan, joten hän olisi jopa geneettinen kruununperijä, pari miljoonaa vuodessa sivuduunista olis varmaan kohtuukorvaus, eli kerran kesässä näyttäytyminen Muumimaailman naapurissa, joulukuun alussa cocktailpartyt Trump Castlessa Kauppatorin kulmassa ja tylsä TV-puhe vuodenvaihteessa. Välissä vois toki armahtaa pari monimurhaajaa, niin kansa sais sirkushuveja. Bonuksena se, että vois lällätellä rasPutinille päin naamaa Vaalimaalla.

      • Anonyymi

        Suomi on esimerkki saamme nuorimman naispersidentin koko maailmassa ensikeralla iiris suomelasta tulee Iiris 1.


    • Onhan niitä ollut ulkolaisia valmentajia lajissa kuin lajissa, Niinistön kausi umpeutuu vääjäämättä. kun Putin ja Trump vapautuu tehtävistään, ainakin Putin, Trumpilla on vielä toinen kausi jäljellä, niin mikä ettei, Suomen asema olisi FINEXITIN ja taitavan "valmentajan" johtamana , täynnä mahdollisuuksia, Vihervasureita varmaan mietityttää, mitä homppeli pekalle tapahtuu. Elykeskukselta saamani varmentamattoman tiedon mukaan stockmannin tuulikaappiin ollaan perustamassa kengänkiilloituspiste , johtajanpaikka on pian hakusessa. Jos näet pekan , anna vinkki johtajan pestistä meinaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe