Suomibaarin liikevaihto Pattayalla.

Anonyymi

Raha liikkuu suomibaarissa vink vink https://aijaa.com/qYtK0A Käteinenkin.
Miltsi ei täällä ole iso raha.
Viikon liikevaihto mulla parhaana turistikautena.
Sitten on hiljaisempaa ja sen jälkeen autiota.
Liikevaihdosta kun maksaa kulut, niin ei ole iso raha täällä tilillä.
Mulla pankkikirja kuin 60 luvulla suomessa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käteinen on suomalaiselle paras maksuväline Thaimaassa. Suomibaarien asiakkaat maksaa käteisellä. Siinä sitä on taas ihmeteltävää sensukalle vähäksi aikaa. Luulitpa soi kutostakin leidarikaduksi, hehheh. Leidarikatu sijaitsee toisella puolella kaupunkia. On sulla vielä paljon opittavaa Thaimaasta ja Pattayasta. Harmi että joudut opiskelemaan vaan netistä.

      Hotelli Siam Siam on soi kutosen kupeessa. Ollut siinä muutaman viikon joskus ja joka päivä kävellyt kutosen läpi rantakadulle ja takaisin. Kyllä on tytöt nättejä ja olut viileää!

      • Tuo soi6 on yksi Thaimaan parhaista tyttökaduista, "vanhassa elämässä" tuli useat päiväkännit tempaistua estottomien tyttösten kanssa. Hauskaa oli ja useinkaan ringissä istuneista tytöistä ei monikaan enää samana iltana töihin kyennyt.
        Sitten on tuo soi 6/1, siellä oli ainakin joskus aiemmin pari leidaribaaria jossa muutama leidari päivysti. No, eipä ollut juurikaan minun juttu..


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Tuo soi6 on yksi Thaimaan parhaista tyttökaduista, "vanhassa elämässä" tuli useat päiväkännit tempaistua estottomien tyttösten kanssa. Hauskaa oli ja useinkaan ringissä istuneista tytöistä ei monikaan enää samana iltana töihin kyennyt.
        Sitten on tuo soi 6/1, siellä oli ainakin joskus aiemmin pari leidaribaaria jossa muutama leidari päivysti. No, eipä ollut juurikaan minun juttu..

        Soi kutosella on käytännössä missikisat joka päivä. Tytöt laittautuu kilvan.
        https://aijaa.com/41KNGC
        Laitetaas tästä pari kuvaa kutoselta ylläpidon poistettavaksi. Laitoin nämä joskus ennenkin.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Tuo soi6 on yksi Thaimaan parhaista tyttökaduista, "vanhassa elämässä" tuli useat päiväkännit tempaistua estottomien tyttösten kanssa. Hauskaa oli ja useinkaan ringissä istuneista tytöistä ei monikaan enää samana iltana töihin kyennyt.
        Sitten on tuo soi 6/1, siellä oli ainakin joskus aiemmin pari leidaribaaria jossa muutama leidari päivysti. No, eipä ollut juurikaan minun juttu..

        Tästä vielä toinen kutosen tyttö. Hällä oli huone baarinsa rakennuksessa
        Näitä kun katselee niin aika harmailta nyt näyttää nuo kaupan kassaneidit kotisuomessa..
        https://aijaa.com/OqsKdC
        Hups tuli sama kuva mutta tässä siis toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä vielä toinen kutosen tyttö. Hällä oli huone baarinsa rakennuksessa
        Näitä kun katselee niin aika harmailta nyt näyttää nuo kaupan kassaneidit kotisuomessa..
        https://aijaa.com/OqsKdC
        Hups tuli sama kuva mutta tässä siis toinen

        jos on pattiksella oikeasti matkaillut, tietää kyllä soi kutosen.
        palstamatkailijalle saattaa tuottaa vaikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos on pattiksella oikeasti matkaillut, tietää kyllä soi kutosen.
        palstamatkailijalle saattaa tuottaa vaikeuksia.

        Kutonen on aika sivussa muista pelipaikoista. Kilometritolkulla. Ite olin käynyt ainakin viidesti Pattayalla ennenkuin kävin tsekkaamassa. Soi Buakhao oli kyllä tuttu jo aiemmin. Siltä kun ei voi oikein välttyä jos mopolla ajelee alueella ja sieltä pääsee kätevästi yöbasaarille jne. Senssunumbahan luuli kutosta leidarikaduksi ja "äijä" on mukamas asunutkin Pattayalla.

        Tulee mieleen se rantapallossa matkablogia pitänyt kasikymppinen pappa joka haukkui Pattayan ettei menisi ikinä sinne uudelleen. Oli ollut päiväsaikaan kaksi tuntia bussiaseman viereisessä pubissa odottamassa bussia ja siinä oli hänen kokemuksensa Pattayasta mutta silti kerkesi saada siinä kahdessa tunnissa Pattayasta sellaisen kuvan ettei ikinä enää sinne. Samanlainen asiantuntija kuin senssunumba.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kutonen on aika sivussa muista pelipaikoista. Kilometritolkulla. Ite olin käynyt ainakin viidesti Pattayalla ennenkuin kävin tsekkaamassa. Soi Buakhao oli kyllä tuttu jo aiemmin. Siltä kun ei voi oikein välttyä jos mopolla ajelee alueella ja sieltä pääsee kätevästi yöbasaarille jne. Senssunumbahan luuli kutosta leidarikaduksi ja "äijä" on mukamas asunutkin Pattayalla.

        Tulee mieleen se rantapallossa matkablogia pitänyt kasikymppinen pappa joka haukkui Pattayan ettei menisi ikinä sinne uudelleen. Oli ollut päiväsaikaan kaksi tuntia bussiaseman viereisessä pubissa odottamassa bussia ja siinä oli hänen kokemuksensa Pattayasta mutta silti kerkesi saada siinä kahdessa tunnissa Pattayasta sellaisen kuvan ettei ikinä enää sinne. Samanlainen asiantuntija kuin senssunumba.

        Mukava välillä muistella kuinka hauskaa sitä nuorempana pidettiin, yksi lempibaareista Pattayalla oli siinä soi 8 ja beach roadin kulmassa. Kakkoselta kävellen viimeinen baarirypäs oikealla puolella kasia juuri ennen beach roadia. Siellä oli sellainen "rokkibaariksi" sanottiin, oikealta nimeltään taisi olla Cloudy nine. Live bändi, soitti raskaampaa musaa purplea ,hiippiä, pink floydia ja skorppareita...
        Solistilikka oli muuten vallan mainio laulaja, pikku hiivassa tuli jokunen kertosäe hoilattua ja hauskaa oli. Tarjoilijalikatkin vallan tutuiksi, lähes päivittäin tuli käytyä jos ei olutta niin ainakin kokiksella tai sodalla..
        Bändin väkikin katseli hitaasti jos kokiksen tilasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutonen on aika sivussa muista pelipaikoista. Kilometritolkulla. Ite olin käynyt ainakin viidesti Pattayalla ennenkuin kävin tsekkaamassa. Soi Buakhao oli kyllä tuttu jo aiemmin. Siltä kun ei voi oikein välttyä jos mopolla ajelee alueella ja sieltä pääsee kätevästi yöbasaarille jne. Senssunumbahan luuli kutosta leidarikaduksi ja "äijä" on mukamas asunutkin Pattayalla.

        Tulee mieleen se rantapallossa matkablogia pitänyt kasikymppinen pappa joka haukkui Pattayan ettei menisi ikinä sinne uudelleen. Oli ollut päiväsaikaan kaksi tuntia bussiaseman viereisessä pubissa odottamassa bussia ja siinä oli hänen kokemuksensa Pattayasta mutta silti kerkesi saada siinä kahdessa tunnissa Pattayasta sellaisen kuvan ettei ikinä enää sinne. Samanlainen asiantuntija kuin senssunumba.

        Niinhän sitä sanotaan että mielipide on kuin pershole. Jokaisella on yksi. Eikä matkailu ole mikään asiantuntemuskilpailu muutenkaan. Yhtä monta tapaa lomailla kuin on matkaajaa.
        Ei tarvitse olla arkkitehti, arkeologi, historioitsija, matkabloggaaja eikä antropologi ollessaan lomalla. Ketä kiinnostaa mikäkin.

        Suurin osa taitaa kuitenkin vaan ottaa brunaa, vähän polskia, syödä hyvin, pikkusen katsella ympärilleen ja shoppailla vähän. Siihe ei tarvi hirveetä asiantuntemusta eikä kielitaitojakaan jotta siihen pystyy. GPS:ää osaa jokainen käyttää ja löytää minne vaan haluaa. Ei tarvi siis olla kaupunkikaavankaan asiantuntija.

        Yhtä vähän asiantuntemusta tarvitaan baareissa istuskeluun. Opastetuilla retkilläkään ei tarvi itte osata mitään. Lentoasemillakin saa apua jos tarvii ja makuasioista ei voi kiistellä.
        Joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä ja joku ei kummastakaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe