Hallusinaatio lääkkeestä deprakine

Anonyymi

Hetken aikaa olen käyttänyt deprakinee. Yöt / nukkuminen on ollut aika mielenkiintoista. Annos on tällä hetkellä 800 mg ja on tarkoitus nostaa vielä lisää.
Nukkuminen on ollut melko hankalaa jo useamman vuoden. No, manian aikanahan ei tarvi paljo nukkua vaan sillon mennään ja aika lujaa. Sitte kun tulee väsy, ei jaksa, ei huvita, kaikki on p... paitsi pissa. Nii, sitä joko nukkuu tai itse ainakin olen monesti väsynyt ja jonkinlaisessa horrostilassa. Haluaisin nukkua väsymyksen pois mutta se väsy ei vaan mee vaikka tekis mitä.
Mutta siis onkos muilla kyseisen lääkkeen käyttäjillä ollut hallusinaatioita? Kun laitan silmät kiinni niin alan välittömästi näkemään todella värikkäitä kuvia ja välähdyksiä. Aivan kuin olis taidenäyttelyssä. Tähän asti, tällä annostuksella on onneksi ollut vain miellyttäviä unia. Ja olen kyllä kokenut pelottavia hallusinaatiota ihan silmät auki ,joskus aikanaan näin karmeita mielikuvituksen tuottamia hallusinaatioita voimakkaista kipulääkkeistä joita sain sairaalassa ison leikkaus operaation jälkeen. Tälläsiä olivat mm verta tihkuvat seinät. Ja huone joka oli väriltään pinkki ja huoneen seinien pintanasta nousi Jeesuksen kasvot monesta kohdasta. Kokemus oli todella pelottava, olen muutenkin herkkä. Tälläiset jää mieleen pysyvästi.

5

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

verenpaineen nousua, huimausta, huonoa oloa

• Anonyymi

Saattaisi nuo johtua kyseisestä lääkkeestäkin mutta myös yliväsymys voi aiheuttaa samanlaista oireilua.
      Kannattaa puhua lääkkeen kirjoittaneelle lääkärille mitä huomioita olet tehnyt käytön aikana.

• Anonyymi

Minulle tulee litosta ja seroguelista välähdyksiä kun laitan silmät kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Levozinista tulee myös minulle välillä noita välähdyksiä. Käytän satunnaisesti, jos on saatava valvominen katkaistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tulee, koska Seroguel aiheuttaa epileptisiä kohtauksia aivoissa, ehkä kouristuksiakin . Silloin tietty välähtelee päässä, jonka tavallaan näet silmissä. Vaarallinen on tuo Seroguel.

Litosta samantyyppistä. Lopeta ko lääkkeet niin pääset välähdyksistäai. Ovat muutenkin paljon haittoja aiheuttavia lääkkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1589
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1400
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      230
      1366
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    5. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1142
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      975
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe