Niinistö otti kantaa

Anonyymi

Nyt sellainenkin ihme on luettu. Paheksuu Iranin ohjusiskuja, mutta ei USA:n tekemiä salamurhia. Olisi kannattanut pitää leipaluukku kiinni-asennossa, kuten tähänkin asti.

32

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sale kertoo mitä ajattelee. Samalla ajattelumalilla joku voisi ampua jonkun kersantin tai kenraalin hengiltä Suomessa kuin teeren. Normaalia ulkopolitiikkaa , sanoisi Sale.

      • Anonyymi

        Abnormal säger svensk.


      • Anonyymi

        Uusi normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abnormal säger svensk.

        Koto maahan vieraan vallan joukkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koto maahan vieraan vallan joukkoja.

        Luotto omiin on nollassa. SALE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi normaali.

        Ohhoh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koto maahan vieraan vallan joukkoja.

        Hurraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koto maahan vieraan vallan joukkoja.

        Aseet eivät ole ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotto omiin on nollassa. SALE?

        Nyrkki ei riitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyrkki ei riitä

        Harava a tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harava a tarvitaan.

        Huikeata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koto maahan vieraan vallan joukkoja.

        Nya normal.


    • Luuletko sinä, että näitä terroristi ryhmittymien johtohahmoja sieltä huvikseen napsitaan.
      Kyllä heidän tekemisistä ollaan aika hyvin kartalla.

    • Anonyymi

      Trump poisti tulevien pressavaalin vahvimman ehdokkaan Iranista . Käykö muille samoin ?

    • "Nyt sellainenkin ihme on luettu. Paheksuu Iranin ohjusiskuja, mutta ei USA:n tekemiä salamurhia. Olisi kannattanut pitää leipaluukku kiinni-asennossa, kuten tähänkin asti."

      Olen täysin samaa mieltä, mutta kai asia on niin, että Suomen presidentin on sanottava sitä, mitä Washingtonista tai Brysselistä hänen suuhunsa laitetaan. Sellaista on "itsenäisen" Suomen ulkopolitiikka.

      • Anonyymi

        Suomi on olevinaan puolueeton maa. Presidentti johtaa puolueettoman maan ulkopolitiikka paheksumalla sujuvasti vain valtiomiehen salamurhan kohteeksi joutunutta konfliktin osapuolta. Sauli Niinistö, miten meni noin niin kuin omasta mielestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on olevinaan puolueeton maa. Presidentti johtaa puolueettoman maan ulkopolitiikka paheksumalla sujuvasti vain valtiomiehen salamurhan kohteeksi joutunutta konfliktin osapuolta. Sauli Niinistö, miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

        "Suomi on olevinaan puolueeton maa" Hei haloota vaan, koita vähän päivittää tietojasi.
        Suomi ei ole ollut puolueeton maa sen jälkeen kun liityttiin EU:hun. Neukkuaikana Suomi sanoi olevansa puolueeton, muut taas puhuivat termillä suomettuminen, joka tarkoitti neukkujen pyllyn nuolua. Ikävä kyllä se oli ainoa keino selviytyä sen ajan maailmassa.
        Heti kun Neukkula kaatui, repi Suomi sen YYA-sopimuksen ja alkoi olemaan oikeasti itsenäinen.
        Vain joku Putinin trolli voi luulla Suomea puolueettomaksi, jokainen suomalainen taas tietää asian oikean laidan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on olevinaan puolueeton maa. Presidentti johtaa puolueettoman maan ulkopolitiikka paheksumalla sujuvasti vain valtiomiehen salamurhan kohteeksi joutunutta konfliktin osapuolta. Sauli Niinistö, miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

        Haravoidaan Donaldin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haravoidaan Donaldin kanssa.

        Eka kerralla eksyi vessareissula.


    • Anonyymi

      Otti.

    • Anonyymi

      Kokematon presi alitti riman.

    • Anonyymi

      Öh, öh and,öh

    • Anonyymi

      Oho öh öh

    • Anonyymi

      Selkeä lausunto.

    • Anonyymi

      Miracle

    • Anonyymi

      Huolissaan.

    • Anonyymi

      Get on life

    • Anonyymi

      Naamio putosi.

    • Anonyymi

      Vaitonainen

    • Anonyymi

      Öh and öh and öh and the other day

    • Anonyymi

      Höpö and höpö and höpö are höpö and hopo and we can

    • Anonyymi

      Tärkeä kanta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe