Opiskelupaikka aukesi ja nyt on edessä muutto omaan kotiin? Muistathan hankkia asuntoosi opiskelijan sähkösopimuksen ajoissa!
Tai tuntuuko siltä, että opiskelijabudjetista menee liian iso osa laskuihin, kuten sähkölaskuun? Voi olla aika vertailla sähkönmyyjien hintoja ja vaihtaa sähkösopimus opiskelijan kukkarolle sopivammaksi.
Usein opiskelijat toivovat sähkön olevan edullista, sillä opiskeluaikana kukkaro on tavallisesti tiukoilla. Lisäksi yhä useampi nuori on myös perillä ympäristöasioista ja haluaa vaikuttaa maapallon tulevaisuuteen – muun muassa käyttämällä uusiutuvilla energianlähteillä tuotettua sähköä. Opiskelijat haluavat myös päästä sähköasioissa mahdollisimman helpolla, ja siksi olisi kiva löytää kerralla hyvä ja huoleton sähkösopimus, jossa hinnat pysyisivät mahdollisimman tasaisina.
Me Vaasan Sähköllä tarjoamme sähköt keskimääräistä edullisemmin ympäri Suomea ja pyrimme pitämään hintamme mahdollisimman vakaana. Asiakkaanamme voit valita myös vihreää Tuulisähköä, joka on tuotettu Suomessa.
Lue vinkit ja lisää opiskelijan edullisestä sähkösopimuksesta: https://www.vaasansahko.fi/opiskelijan-sahkosopimus. Kerro myös, miten itse valitsit opiskelijasähkön kotiin!
Opiskelijan sähkösopimus - mistä edullisin?

4
1061
Vastaukset
- Anonyymi
Opiskelijan kannattaa aina ottaa määräaikainen 0 euron perusmaksulla vaikka Heleniltä. Energian hinnalla ei ole mitään väli joten Vaasan sähkö on parempi vain joissain ison kulutuksen kohteissa!
Määräaajanhan saa aina purettua kun muuttaa pois. - Anonyymi
Ei saa enää opiskelijakaan, kuin pörssisähkö sopimuksen. Hyvästi noin 20€ tähänastiset laskut. Miten hallitus aikoo tähän puuttua, ei mitenkään. Sähköyhtiöitä kaatuu, vain isoimmat jää keräämään huippuvoitot.
- Anonyymi
Opiskelijoille Fortumilta kiinteähintainen kerrostalon sähkösopimus 25-35€/kk, kannattaa myös kilpailuttaa sähkösopimukset esim täällä: https://sahkotarjous.org/
- Anonyymi00004
Mä olen ottanut opiskelijana aina pörssisähkön ilman perusmaksua niin sähkölaskut on aina puolet halvempia. Tarjouksia oon bongaillut täältä https://komparra.com/sahkon-kilpailutus/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san551820- 531162
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731039Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182980Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92911
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114898