Miksi vaikenee siitä kumman puolella hän on? Käskeekö ääni idästä vaikenemaan?
Mitä Halla-aho ajattelee Usan ja Iranin nokittelusta?
19
57
Vastaukset
- Anonyymi
Moskovan Tiltu se taas yrittelee näitä avauksia......
- Anonyymi
taidat itse olla sellainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taidat itse olla sellainen
Äitis oli.... Moskovan Tiltu puhuu suomen kansalle.
https://www.youtube.com/watch?v=xIzn3XLXikg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis oli.... Moskovan Tiltu puhuu suomen kansalle.
https://www.youtube.com/watch?v=xIzn3XLXikgEiköhän ne tiltut ole siellä äärioikeistossa kuten sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne tiltut ole siellä äärioikeistossa kuten sinä
Tiltut ovat aina punaisten puolella, kuten te silakatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiltut ovat aina punaisten puolella, kuten te silakatkin.
Yllä putinintrollin väite, kuin talvisodassa kuultua ryssän propagandaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllä putinintrollin väite, kuin talvisodassa kuultua ryssän propagandaa.
Silakka haisoo taas....
- Anonyymi
Miksi pitäisi olla kummankaan puolella?
- Anonyymi
Halla-Aho taitaa ajatella seuraavanlaisesti: No niin onhan tämä tietenkin harmillista kun haittamaahanmuuttoa Suomeen halutaan edistää pommittamalla Lähi-Idän asukkaita niin runsaasti jotta heidän on pakko hakea turvapaikkaa Suomesta. Ei haittamaahanmuuttajilla ole mitään oikeutta hakea turvapaikkaa Suomesta. Hakekoot turvapaikkaa Yhdysvalloista.
- Anonyymi
Totta kai vaikenee, kuten kaikesta muustakin mikä voisi pikkuisenkaan ärsyttää persuäänestäjien eri kuppikuntia. Äänien kerääminen sujuu parhaiten räksyttämällä vain maahanmuutosta.
- Anonyymi
Halla-aho on lähdossä Tel-Aviviin.
- Anonyymi
Onko kyseessä menolippu vai meno-/ paluulippu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseessä menolippu vai meno-/ paluulippu ?
Lähteekö pulustamaan jompaa kumpaa osapuolta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteekö pulustamaan jompaa kumpaa osapuolta?
Halla-Jussi tekee tuhoisan iskun Israelia vastaan?
Mennyt Iranin puolelle.
Hallaaho pulustaa Suomen kanaa. Kyllä kana tietää!
- Anonyymi
Mitä puolueensa puheenjohtaja rouva Kulmuuni sanoo? Onko ohitseni mennyt myös Kokoomukse, Kristillisten ja RKPn mielipiteet Iranin, Irakin ja Trumpin otteluista?
Onko Vasemmistoliittokin hiljaa? Paavo ja Li, herätkää, kansa kaipaa mielipiteitänne! - Anonyymi
Jussi tietää ettei asia kuulu suomalaisille. Miksi siis kommentoisi?
- Anonyymi
Meillä on virallinen hallitus jonka yhtenä tehtävänä on suorittaa kannanotto maailman tapahtumiin. Miksi oppositiolle kuuluisi alkaa hihkua sivihuomautuksia.
Tottakai perussuomalaiset tuomitsee kaikki ohjusiskut, teki sen iran tai jenkit. - Anonyymi
Kyllä näin persuna tulee hyvä mieli kun täällä vassarit on koko ajan kyselemässä Halliksen mielipiteitä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381