Outo palsta mh17 pudotus on tabu

Anonyymi

Tämä on outo palsta mh17 koneen pudotus on kielletty aihe,ääneen ei voi sanoa että venäläiset pudottivat sen,sensuuri iskee välittömästi!!

25

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikei voi sanoa ääneen on siitä keskusteltu ainakin kymmenellä 1000 kommentin palstalla ja aina on jäänyt epäselväksi miksi venäjää syytetään ilman konkreettisia todisteita mutta oikeuden käyntiin on niin vähän aikaa että kukaan ei halua samaa rallia käydä uudelleen.

      • Sensuuria en ole nähnyt.

        Tosin olen nähnyt muutaman Venäjän trollin aukaisevan uusia ketjuja sekä jankkaavan asioista mitkä olivat selviä jo toisena päivänä pudotuksen jälkeen.

        Tulkitsen asian niin että

        a) Heikkolahjaisina eivät ole ymmärtäneet asiaa
        b) Trollailevat huvikseen

        Kumpaan ryhmään Sinä kuulut?


    • Anonyymi

      Katos ketkua, kun poistatti heti kommenttini.
      Nämä poistot paljastavat.

    • Anonyymi

      Nato USA ja sen koalitio puditti MH-17:n ja nyt Ukrainalaisen matkustajakoneen.

    • Anonyymi

      Venäläiset eivät pudottaneet konetta, niillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.
      Tuleva oikeudenkäynti on oikeuden irvikuva jota kukaan ei ota vakavasti.
      Poliittinen juttu ja siihen suhtaudutaan siten, katsokaa miten terrorivaltion murhaisku, jossa murhattiin varoittamatta ja iskettiin itsenäiseen maahan, ei poikinut edes vastalauseita.
      Iranin ennalta varoittama vastaisku sai Niinistön ja Marinin tuomitsemaan iskun, tämä on politiikkaa ja suorastaan sairasta.

      • Anonyymi

        "Tuleva oikeudenkäynti on oikeuden irvikuva jota kukaan ei ota vakavasti."

        Nyt kun Putinistit tietävät, mikä tulee olemaan oikeudenkäynnin ilmeiunen lopputulema (vankat todiisteet) niin sitten yritetään horjuttaa oikeudenkäynnin uskottavuuta ja puolueettomuutta.

        Varsin läpinäkyvää.


    • Anonyymi

      Tuleva oikeudenkäynti on asia jota rysäpöksyt odottavat köntsät pöksyissä.

      AAhhhh, asiat käydään uudestaan läpi ja Venäjä ei uskalla tulla paikalle.

    • Anonyymi

      Venäläiset uskovat yksisarvisen paskovan Blinejä.

      Mutta eivät sitä että heidän ohjus olisi osunut lentokoneeseen. Mikä onkin sattuma.
      Tällä kertaa yksisarvinen pieraisi Blinin taivaalle.

    • Anonyymi

      Päivä lähempänä taas tutkintaa ja ilmeisesti uusista tapauksista tehdään oikeuden käyntejä.

      • Anonyymi

        Arvuuttelu jatkuu


    • Anonyymi

      Kyllä sen saa sanoa ääneen että Putin on psykopaatti MH17 joukkomurhaaja. Putin puhuu kuin syyllinen. Putin elehtii kuin syyllinen. Venäjän armeija on todistettu syylliseksi. Hollantiin on pystytetty valatava muistomerkki Putinin hirmuteon uhreille.

    • Anonyymi

      Oikeudenkäynti lähenee mutta onko Venäjälle annettu mahdollisuus tunnustaa asia?

      Se voi olla esteenä nyt kertovat asiantuntijat Iranin tunnustuksen jälkeen.

      Länsimaiden pitäisi unohtaa Venäjän toistaitoiset valehtelut sekä unohtaa ne ja pyrkiä auttamaan Venäjää selviytymään tunnustuksen seurauksista.

    • Anonyymi

      Olisi tunnustanut heti ja antanut tuomiot syyllisille, niin ei olisi vatvottu vuosikausia ja olisi jo unohtunut. Nyt Putin ja Lavrov ovat menettäneet täysin uskottavuuden.

      • Anonyymi

        Olivat kyllä menettäneet jo uskottavuutensa aikaisemmin mutta kotiväen silmissä ovat vielä sankareita.
        Kas kun tiedonsiirto on yksipuoleista,

        Nyt trolleilla alkaa alaleuka vipattamaan. Kertovat kuinka internetin omistaa USA....


      • Anonyymi

        Länsimediat ja pellenkatit on vain menettäneet uskottavuutensa, jota niillä ei ennenkään ole ollut.


    • Anonyymi

      Kaikki tietävät, että Venäjä on syyllinen.

    • Anonyymi

      "mh17 pudotus on tabu"

      No eikä ole. Ukraina sen pudotti.

      • Anonyymi

        Ja koska Ukraina pudotti sen niin Rysäpöksyn kylälle langetettiin mittavat talouspakotteet.

        Nyt niitä lisätään koska IRAN tiputti yhden koneen lisää.

        Venäjän trollit on lutusia pikku veitikoita Bäckmanin rapsuteltavina.


      • Anonyymi

        Kyllä se siinä mielessä on että JIT ei halua kohdata totuutta kuten ei rysäaivotkaan.


    • Anonyymi

      Venäjä on syyllinen.

      • Anonyymi

        Varmaan syyllinen trollin syntymäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan syyllinen trollin syntymäänkin.

        Itse asiassa kyllä. Ei siihen fyysiseen, mutta henkiseen kyllä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Venäjä tiputti matkustajakoneen.

    • Anonyymi

      No Ukraina vähän sössi ja ampui MH-17:n alas. Shit happens.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe