Ääh. Trump onkin kesy Jänö

Anonyymi

Trumpilta meni pasmat housuun. Puhuu hyvin pehmoiseen sävyyn Iran tilanteesta.
Vastaiskua ei tule. Homma jää levälleen. Tappio on kaikkien.

Ihan kuin Trump olisi sopinut salaa koko Iran operaation. Niin hajalleen lensi ohjuksetkin. Menikö yksikään lähellekään tukikohtia? Pari kuorma-autoa taisi vaurioitua.

Se siitä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se pahemmaksi vielä muuttuu. Matala profiili nyt.
      En tiennytkään, että valtaosa iranilaisia on aivopestyjä.
      Eivät ymmärrä maailman menosta melkein mitään.
      Luulin, että aivopesu koskee vain pohjois-koreaa ja osin venäjää.

    • Anonyymi

      Meinaatko että yhdysvaltain pommitukset ja valtavat uhrit olisi ollut hyväksi.

      Usahan on kärjistänyt itse tilanteen kauan rajoittamalla iranin kauppaa, oliko jopa xx vuosia. Eli sortamalla

      Monia muita maita kohtaan samanlainen asenne

    • Anonyymi

      Trump vaati, että muiden maiden on suhtauduttava Iraniin suurena uhkana.
      Trump osoitti olevansa maailman johtaja. Obama ei tähän kyennyt.

      • Anonyymi

        Ehkä Trump ajatteli, että nämä Iranin kostoiskuyritykset menivät niin pieleen että siinä oli suorastaan tragikoomisia piirteitä ja päätti pistää jäitä hattuun. Amerikkalaisia ei kuollut, mutta lentokoneellinen siviilejä kyllä.


    • Anonyymi

      Trump ei viisaana miehenä lähtenyt mullahien usutukseen mukaan; arvelivat heittäneensä lännen koiralle luun, mutta saavat itse sitä järsiä... ja kärsiä.

    • Anonyymi

      Trump on epäsuorasti syyllinen Iranin lento-onnettomuuteen.

      Mies, joka murhaa ihmisiä ja ryhtyy arvaamattomasti sotatoimiin, lisää maailmassa sekasortoa ja onnettomuuksia.

      • Anonyymi

        *****Trump on epäsuorasti syyllinen Iranin lento-onnettomuuteen****

        Olet ilmeisesti muslimi, tai ainakin punikki. Muslimimassa, jos taksi ajaa kolarin, niin takapenkillä istuvaa matkustajaa pidetään vähintään epäsuorasti syyllisenä, koska taksi ei olisi lähtenyt tolpalta, ellei matkustajaa olisi sen kyytiin tullut ja pyytänyt ajamaan määrättyyn osoitteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *****Trump on epäsuorasti syyllinen Iranin lento-onnettomuuteen****

        Olet ilmeisesti muslimi, tai ainakin punikki. Muslimimassa, jos taksi ajaa kolarin, niin takapenkillä istuvaa matkustajaa pidetään vähintään epäsuorasti syyllisenä, koska taksi ei olisi lähtenyt tolpalta, ellei matkustajaa olisi sen kyytiin tullut ja pyytänyt ajamaan määrättyyn osoitteeseen.

        Selvästikään et miettinyt asiaa.


    • Anonyymi

      Läsnäolonpoisto vs terrorisaatio. Hups.

    • Pehmeä jänis.

    • Pehmeä jänis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe