Trumpilta meni pasmat housuun. Puhuu hyvin pehmoiseen sävyyn Iran tilanteesta.
Vastaiskua ei tule. Homma jää levälleen. Tappio on kaikkien.
Ihan kuin Trump olisi sopinut salaa koko Iran operaation. Niin hajalleen lensi ohjuksetkin. Menikö yksikään lähellekään tukikohtia? Pari kuorma-autoa taisi vaurioitua.
Se siitä.
Ääh. Trump onkin kesy Jänö
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se pahemmaksi vielä muuttuu. Matala profiili nyt.
En tiennytkään, että valtaosa iranilaisia on aivopestyjä.
Eivät ymmärrä maailman menosta melkein mitään.
Luulin, että aivopesu koskee vain pohjois-koreaa ja osin venäjää. - Anonyymi
Meinaatko että yhdysvaltain pommitukset ja valtavat uhrit olisi ollut hyväksi.
Usahan on kärjistänyt itse tilanteen kauan rajoittamalla iranin kauppaa, oliko jopa xx vuosia. Eli sortamalla
Monia muita maita kohtaan samanlainen asenne - Anonyymi
Trump vaati, että muiden maiden on suhtauduttava Iraniin suurena uhkana.
Trump osoitti olevansa maailman johtaja. Obama ei tähän kyennyt.- Anonyymi
Ehkä Trump ajatteli, että nämä Iranin kostoiskuyritykset menivät niin pieleen että siinä oli suorastaan tragikoomisia piirteitä ja päätti pistää jäitä hattuun. Amerikkalaisia ei kuollut, mutta lentokoneellinen siviilejä kyllä.
- Anonyymi
Trump ei viisaana miehenä lähtenyt mullahien usutukseen mukaan; arvelivat heittäneensä lännen koiralle luun, mutta saavat itse sitä järsiä... ja kärsiä.
- Anonyymi
Trump on epäsuorasti syyllinen Iranin lento-onnettomuuteen.
Mies, joka murhaa ihmisiä ja ryhtyy arvaamattomasti sotatoimiin, lisää maailmassa sekasortoa ja onnettomuuksia.- Anonyymi
*****Trump on epäsuorasti syyllinen Iranin lento-onnettomuuteen****
Olet ilmeisesti muslimi, tai ainakin punikki. Muslimimassa, jos taksi ajaa kolarin, niin takapenkillä istuvaa matkustajaa pidetään vähintään epäsuorasti syyllisenä, koska taksi ei olisi lähtenyt tolpalta, ellei matkustajaa olisi sen kyytiin tullut ja pyytänyt ajamaan määrättyyn osoitteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*****Trump on epäsuorasti syyllinen Iranin lento-onnettomuuteen****
Olet ilmeisesti muslimi, tai ainakin punikki. Muslimimassa, jos taksi ajaa kolarin, niin takapenkillä istuvaa matkustajaa pidetään vähintään epäsuorasti syyllisenä, koska taksi ei olisi lähtenyt tolpalta, ellei matkustajaa olisi sen kyytiin tullut ja pyytänyt ajamaan määrättyyn osoitteeseen.Selvästikään et miettinyt asiaa.
- Anonyymi
Läsnäolonpoisto vs terrorisaatio. Hups.
Pehmeä jänis.
Pehmeä jänis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558