Miten vastaat nainen?

Anonyymi

Kun kaivattusi kysyy mitä sinulle kuuluu? Pitääkö vastauksestasi osata tulkita jotain?

21

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos vastaan totuudellisesti: ikävä sinua, niin onko siinä tulkinnan varaa?

      • Anonyymi

        No onko oikeesti vai sanooko vaan? Lyhyt vastaus epäilyttää.


    • Anonyymi

      Jos kysyy irl omalla nimellään niin saa vastauksen.

      • Anonyymi

        Mutta millaisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta millaisen?

        Rehellisen vastauksen tämän hetkisestä elämästä.


    • Anonyymi

      Miten itse vastaisit?

    • Anonyymi

      Yleensä kerron mitä kuuluu ja kysyn myös häneltäkin enkä pelkästään kohteliaisuudesta vaan kiinnostuksesta.Välitän hänestä!Sen hän osaa tulkita luulisin.

    • Anonyymi

      Kaikki mikä tarpeeks lujallaöbellä puhutaan, sanoisin.

    • Anonyymi

      Jos näen kaivatun seuraavan kerran sopivassa tilanteessa. Sanon hänelle jotain, jonka voi tulkita tarkoittavan ei mitään tai hyvin paljonkin. Jos vaan uskallan. Hän ottaa sen vastaan miten ottaa, joko neutraalisti (ei tajua piiloviestiä, ei tunteita mua kohtaan) tai vinkkinä (jos tykkää musta ees vähän). Tai sitten hän lukee tämän ja osaa varautua. Ei kai, enhän kerro kenelle tämä on. :D
      Ja ihan turha alkaa tähän huudella, että katso peiliin tai muuta inhottavaa hänen tai kenenkään muunkaan. En ota itseeni mitään ilman tunnisteita.

    • Anonyymi

      Minusta jos vastaa pelkästään "Ihan hyvää" niin se käytännössä tarkoittaa, että "mitä se sulle kuuluu" tai "ei voisi vähempää kiinnostaa kertoa".

      • Anonyymi

        Tuo on totta ainakin minun kohdallani 😎


      • Anonyymi

        Minulla taas tuo tarkoittaa, että menee ihan hyvin. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että jollain se tarkoittaa tuollaista.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse miettiä tuollaisia, kun on ollut niin hiljaista hänen puoleltaan. Jos kysyisi kuulumisia oma-aloitteisesti niin voisi pistää lottokupongin vetämään.. Samat todennäköisyydet😄

    • Anonyymi

      Minut tunnistaisi siitä, että sanoisin totuudenmukaisesti mitä kuuluu, koska inhoan teennäistä kyselyä, johon ei halutakaan rehellistä vastausta.

    • Anonyymi

      Minä vastaan aina rehellisesti. Kun kirjoitan hyvää , niin tarkoitan hyvää. On kuitenkin liikuttavaa kun olet aina vähän huolissasi minusta. Luulet , että olen psykopaatin kanssa naimisissa ym. Minulla on kaikki hyvin. Usko jo! Tunnen, että välität minusta ja se on oikein sanoisinko suloista. Uskon, että se on lähimmäisenrakkautta, mikä sinulta tulee luonnostaan.

      N

      • Anonyymi

        Tuo N tuli vahingossa.


    • Anonyymi

      Voi olla, että vastaisin vain ”ihan ok”. Oikeasti kuuluu tosi huonoa. Tai sitten vastaisin vaan rehellisesti, että huonoa.

    • Anonyymi

      Jos kysyy kiinnostuksesta eikä kohteliaisuudesta, saa oikean vastauksen.
      Mikä onkaan tuhoisampaa parisuhteessa kuin se, että ei esitä o i k e a a kiinnostusta!

    • Anonyymi

      Mietin haluaako hän oikeasti todellakin kuulla kuulumisiani.., kiinnostanko häntä edes ihmisenä..
      Voisin kertoa elämästäni oikeasti hänelle mutta..
      Kiinnostaako se edes oikeasti. .
      Ja onko minulla edes oikeutta siihen..
      Kaataa asioita toisen niskaan..
      Asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia.
      Toisaalta se ehkä avaisi itsestäni hänelle enemmän ulottuvuuksia ,olisi kosketus pintaa , eikä vain olettamuksia vailla todellisuutta oikeasta minästä..
      Niinpä vastaan että ihan ok..
      Kysyisin tietysti myös hänen kuulumisia koska minua oikeasti kiinnostaa mitä hänelle kuuluu.

      • Anonyymi

        Se on vähän kiinni kuka kysyy. Joku vieras lähetti viestin mitä kuuluu? Ihmettelin miksi kysyi kun ei ollut kovin tuttu henkilö. Harmittaa,että vastasin edes mitään kun terveys heittelee ja läheinen juuri kuollut. Mitään vastausta ei tullut kun kirjoitin ei kovin hyvää. Miksi ihmiset kysyy jos ei halua edes kuulla?! Seuraavalle valehtelen kun kysyy.!! Harmittaa tuollaiset utelu some viestit ja sitten ei edes vastata kun kerroin. Lääkärillekin tekisi mieli kontrollikäynnillä valehdella,että kiitos ihan perusterve ja kaikki ok.


    • Mitä mieltä sinä olet kun kysytään "onko kaikki hyvin"
      En tarkoita tällä pelkästään kaivattua vaan yleisesti kysyttäessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe