Miten vastaat nainen?

Anonyymi

Kun kaivattusi kysyy mitä sinulle kuuluu? Pitääkö vastauksestasi osata tulkita jotain?

21

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos vastaan totuudellisesti: ikävä sinua, niin onko siinä tulkinnan varaa?

      • Anonyymi

        No onko oikeesti vai sanooko vaan? Lyhyt vastaus epäilyttää.


    • Anonyymi

      Jos kysyy irl omalla nimellään niin saa vastauksen.

      • Anonyymi

        Mutta millaisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta millaisen?

        Rehellisen vastauksen tämän hetkisestä elämästä.


    • Anonyymi

      Miten itse vastaisit?

    • Anonyymi

      Yleensä kerron mitä kuuluu ja kysyn myös häneltäkin enkä pelkästään kohteliaisuudesta vaan kiinnostuksesta.Välitän hänestä!Sen hän osaa tulkita luulisin.

    • Anonyymi

      Kaikki mikä tarpeeks lujallaöbellä puhutaan, sanoisin.

    • Anonyymi

      Jos näen kaivatun seuraavan kerran sopivassa tilanteessa. Sanon hänelle jotain, jonka voi tulkita tarkoittavan ei mitään tai hyvin paljonkin. Jos vaan uskallan. Hän ottaa sen vastaan miten ottaa, joko neutraalisti (ei tajua piiloviestiä, ei tunteita mua kohtaan) tai vinkkinä (jos tykkää musta ees vähän). Tai sitten hän lukee tämän ja osaa varautua. Ei kai, enhän kerro kenelle tämä on. :D
      Ja ihan turha alkaa tähän huudella, että katso peiliin tai muuta inhottavaa hänen tai kenenkään muunkaan. En ota itseeni mitään ilman tunnisteita.

    • Anonyymi

      Minusta jos vastaa pelkästään "Ihan hyvää" niin se käytännössä tarkoittaa, että "mitä se sulle kuuluu" tai "ei voisi vähempää kiinnostaa kertoa".

      • Anonyymi

        Tuo on totta ainakin minun kohdallani 😎


      • Anonyymi

        Minulla taas tuo tarkoittaa, että menee ihan hyvin. En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että jollain se tarkoittaa tuollaista.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse miettiä tuollaisia, kun on ollut niin hiljaista hänen puoleltaan. Jos kysyisi kuulumisia oma-aloitteisesti niin voisi pistää lottokupongin vetämään.. Samat todennäköisyydet😄

    • Anonyymi

      Minut tunnistaisi siitä, että sanoisin totuudenmukaisesti mitä kuuluu, koska inhoan teennäistä kyselyä, johon ei halutakaan rehellistä vastausta.

    • Anonyymi

      Minä vastaan aina rehellisesti. Kun kirjoitan hyvää , niin tarkoitan hyvää. On kuitenkin liikuttavaa kun olet aina vähän huolissasi minusta. Luulet , että olen psykopaatin kanssa naimisissa ym. Minulla on kaikki hyvin. Usko jo! Tunnen, että välität minusta ja se on oikein sanoisinko suloista. Uskon, että se on lähimmäisenrakkautta, mikä sinulta tulee luonnostaan.

      N

      • Anonyymi

        Tuo N tuli vahingossa.


    • Anonyymi

      Voi olla, että vastaisin vain ”ihan ok”. Oikeasti kuuluu tosi huonoa. Tai sitten vastaisin vaan rehellisesti, että huonoa.

    • Anonyymi

      Jos kysyy kiinnostuksesta eikä kohteliaisuudesta, saa oikean vastauksen.
      Mikä onkaan tuhoisampaa parisuhteessa kuin se, että ei esitä o i k e a a kiinnostusta!

    • Anonyymi

      Mietin haluaako hän oikeasti todellakin kuulla kuulumisiani.., kiinnostanko häntä edes ihmisenä..
      Voisin kertoa elämästäni oikeasti hänelle mutta..
      Kiinnostaako se edes oikeasti. .
      Ja onko minulla edes oikeutta siihen..
      Kaataa asioita toisen niskaan..
      Asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia.
      Toisaalta se ehkä avaisi itsestäni hänelle enemmän ulottuvuuksia ,olisi kosketus pintaa , eikä vain olettamuksia vailla todellisuutta oikeasta minästä..
      Niinpä vastaan että ihan ok..
      Kysyisin tietysti myös hänen kuulumisia koska minua oikeasti kiinnostaa mitä hänelle kuuluu.

      • Anonyymi

        Se on vähän kiinni kuka kysyy. Joku vieras lähetti viestin mitä kuuluu? Ihmettelin miksi kysyi kun ei ollut kovin tuttu henkilö. Harmittaa,että vastasin edes mitään kun terveys heittelee ja läheinen juuri kuollut. Mitään vastausta ei tullut kun kirjoitin ei kovin hyvää. Miksi ihmiset kysyy jos ei halua edes kuulla?! Seuraavalle valehtelen kun kysyy.!! Harmittaa tuollaiset utelu some viestit ja sitten ei edes vastata kun kerroin. Lääkärillekin tekisi mieli kontrollikäynnillä valehdella,että kiitos ihan perusterve ja kaikki ok.


    • Mitä mieltä sinä olet kun kysytään "onko kaikki hyvin"
      En tarkoita tällä pelkästään kaivattua vaan yleisesti kysyttäessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      1981
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1638
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1211
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1168
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      155
      1131
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      859
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      40
      842
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      704
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      682
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      648
    Aihe