Jos katsoo tapahtuneita faktoja, vastaus on KYLLÄ !
Monet feministit estävät isiä olemasta isiä. Tuo on elinkautista terrorismia tai vielä pahempaa.
Onko feministi terroristi luonteeltaan ?
4
1058
Vastaukset
Maan lainsäädäntö tukee vahvasti naista esim eroissa.
Mies ei saa edes jaettua huoltajuutta.
Tai jos saa niin moni nainen haluaa kostaa miehelle kaiken kärsimänsä pahan ja syyttä tätä esim lasten kurittamisesta.
Tästä seuraa jopa valvotut tapaamiset.
Reilua?
Ei varmasti.Ainakin AMH/RKP on mieleltään sillä tavalla tasa-arvoupea, että haluaa laittaa miehille kovemmat rangaistukset , sukupuolen perusteella.
Säälittävää populismia.
jaHulluutta.- Anonyymi
No jos kukaan ei halua olla kaltaisesi persulin kanssa niin ei siinä feminismillä ole asian kanssa mitään tekemistä...Peseytyisit edes kerran kuukauessa ja opettelisit nukkumaan äipän kanssa eri sängyssä vaikka aluksi niin voisihan sinullakin flaksi joskus käydä...Ehkä...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308