noin idioottimaisen nimen? No, kommarit ovat aina olleet tyhmiä.
Mutta vasemmistolaisilla on aina ollut kumma tarve, perustaa jotain typeriä liikkeitä.
Nauretaan sikatyhmille silakoille.
Silakat! Kuinka tyhmä on henkilö joka laittaa liikkeelle
41
69
Vastaukset
- Anonyymi
Silakat - Suomen tyhmimmät ihmiset.
- Anonyymi
Se sija on varattu femakoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sija on varattu femakoille
Juuri niitähän nen ovat.
- Anonyymi
Harvinaisen osuva nimi. Koko homma haisee vitulle ja varpaanvälille.
- Anonyymi
Karmeeta!
- Anonyymi
Silakat ei ole heidän oma keksintö suomen vasemmisto kopio silakkaliikeen italian vasemmistolta jotka persuti sardiini liikeen vastustamaan oikeuston nosua silkat taas perustettu persujen nosun takia.
- Anonyymi
Onhan puolue, jonka nimi on perussuomalaiset, mutta oikea nimi sille jälkeenjääneitä ihmisraukkoja edustavan puolueen on putininperseennuolijat.
- Anonyymi
Olisivat vaikka valinneet nimen muikku tai kuha, mutta vissiin liian oikeistolainen? :'D phuhahaha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan puolue, jonka nimi on perussuomalaiset, mutta oikea nimi sille jälkeenjääneitä ihmisraukkoja edustavan puolueen on putininperseennuolijat.
Tälläsen nimen on siis silkat antaneet perussuomalsille ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan puolue, jonka nimi on perussuomalaiset, mutta oikea nimi sille jälkeenjääneitä ihmisraukkoja edustavan puolueen on putininperseennuolijat.
Sanoo punikki itku silmässä...hahahahahaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo punikki itku silmässä...hahahahahaha.
Pitääkö putinpersujen mielestä kouluissa luopua ruotsinkielen opiskelusta, ja määrätä kaikille pakolliseksi aineeksi kirkkoslaavi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö putinpersujen mielestä kouluissa luopua ruotsinkielen opiskelusta, ja määrätä kaikille pakolliseksi aineeksi kirkkoslaavi?
Pakko rutosi pitää tietenkin poistaa mutta ei ruotsin opiskelua se pitäsi saada valita vaapehtoisena aineena 3 luokalla vai mitä mieltä oot silakka itte?
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö putinpersujen mielestä kouluissa luopua ruotsinkielen opiskelusta, ja määrätä kaikille pakolliseksi aineeksi kirkkoslaavi?
Arabia varmaan sinun mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arabia varmaan sinun mielestä
No hesan poliisii tarvitsee arabiaakin enemmän kuin typerää ruotsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hesan poliisii tarvitsee arabiaakin enemmän kuin typerää ruotsia.
Sekä venäjää, sen ovat kertoneet.
- Anonyymi
Miksi nämä eivät mene peilin eteen ja mieti syitä isänmaallisten nousulle? Sieltä peilikuvasta se syntipukki löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nämä eivät mene peilin eteen ja mieti syitä isänmaallisten nousulle? Sieltä peilikuvasta se syntipukki löytyy.
Silakat eivät halua tajuta että asioilla on syynsä. Tässä tapauksessa syy on vihervasemmistolaisen eliitin suorittama kansan suunnaton sorto. Siksi kansallismieliset (ei natsit) nousee eri valtioissa. Kyse ei ole narsismin noususta, mutta samasta syystä kuin natsit nousi aikoinaan Saksassa.
- Anonyymi
Ruutanat ja liejukalat olisi parempi nimi. Silakoiden käyttö ruokakalana vähenee varmasti noiden hössöttäjien pilaamana.
- Anonyymi
Silakka, Varsinais-Suomen nimikala.
- Anonyymi
Eikös ``Vihreät silakat`` asiat on silloin todella huonosti.
- Anonyymi
Silkkaporukalla on pää märäntynyt kokonaan!!
- Anonyymi
Mutta otsa ei kiillä kuten Hullu-uholla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta otsa ei kiillä kuten Hullu-uholla.
Sanoo kouluja käymätön kommari.
- Anonyymi
Muuten kuvaa hyvin mutta silakka on huomattavasti älykkäämpi.
- Anonyymi
"Purista perseellä normaalisti, silakka,silakka"
- Anonyymi
Silakat suojautuu persuskinien hyppypotkuhyökkäyksiltä.
- Anonyymi
Ei kovista huumeista saa suojaa johan runoboy sen todisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kovista huumeista saa suojaa johan runoboy sen todisti.
Linnassa kaikilla on lääkitys.
- Anonyymi
Jos ne haisevat pilaantuneelle silakalle.
- Anonyymi
Jep,vuonna 1967 annoin itellensä residentille.sen jälkeen en oo viittinä looraa pestä.
- Anonyymi
No Halla-aho kannattaisi pestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Halla-aho kannattaisi pestä.
mitä suotta sitä enää pesemään.olenkin nykyisin silakkaliikkeen kävelevä ja haiseva keulakuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä suotta sitä enää pesemään.olenkin nykyisin silakkaliikkeen kävelevä ja haiseva keulakuva.
ainiin.olen salanimeltäni harski talonen,yrittäkääpä arvata toverit.
- Anonyymi
Silakat ovat onneksi katoamassa luonnosta, ainakin Suomenlahdella. Niiden pyyntisaannot on vähentynyt 20 miljoonasta kilosta n. 3 miljoonaan kiloon viimeisen 30 vuoden aikana. Suurin osa myydään rehuksi turkistarhoille.
Silakka sisältää runsaasti terveydelle vaarallisia organohalogeenejä. Nuori neitsyt, raikas kuin tuore silakka. Sano vanha kansa.
- Anonyymi
Liittykää mukaan parveen. Suomi tarvitsee maahanmuutoa kun persuluusereista ei ole työhommiin.
- Anonyymi
Nyyh nyyh......
- Anonyymi
Onneksi Iranista tulee lisää porukkaa sodan sytyttyä suomisilakoiden paijattavaksi. Trumppi on silakoiden suosikki kun saa pakolaisaallon jälleen käyntiin.
- Anonyymi
Toivottavasti ei vaan tule.
- Anonyymi
Oikeastaan parempi nimi olisi ollut tonnikala, mutta ehkä se ei tee oikeutta tonnikaloille...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644