Silakat! Kuinka tyhmä on henkilö joka laittaa liikkeelle

Anonyymi

noin idioottimaisen nimen? No, kommarit ovat aina olleet tyhmiä.

Mutta vasemmistolaisilla on aina ollut kumma tarve, perustaa jotain typeriä liikkeitä.

Nauretaan sikatyhmille silakoille.

41

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silakat - Suomen tyhmimmät ihmiset.

      • Anonyymi

        Se sija on varattu femakoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sija on varattu femakoille

        Juuri niitähän nen ovat.


    • Anonyymi

      Harvinaisen osuva nimi. Koko homma haisee vitulle ja varpaanvälille.

      • Anonyymi

        Karmeeta!


    • Anonyymi

      Silakat ei ole heidän oma keksintö suomen vasemmisto kopio silakkaliikeen italian vasemmistolta jotka persuti sardiini liikeen vastustamaan oikeuston nosua silkat taas perustettu persujen nosun takia.

      • Anonyymi

        Onhan puolue, jonka nimi on perussuomalaiset, mutta oikea nimi sille jälkeenjääneitä ihmisraukkoja edustavan puolueen on putininperseennuolijat.


      • Anonyymi

        Olisivat vaikka valinneet nimen muikku tai kuha, mutta vissiin liian oikeistolainen? :'D phuhahaha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan puolue, jonka nimi on perussuomalaiset, mutta oikea nimi sille jälkeenjääneitä ihmisraukkoja edustavan puolueen on putininperseennuolijat.

        Tälläsen nimen on siis silkat antaneet perussuomalsille ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan puolue, jonka nimi on perussuomalaiset, mutta oikea nimi sille jälkeenjääneitä ihmisraukkoja edustavan puolueen on putininperseennuolijat.

        Sanoo punikki itku silmässä...hahahahahaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo punikki itku silmässä...hahahahahaha.

        Pitääkö putinpersujen mielestä kouluissa luopua ruotsinkielen opiskelusta, ja määrätä kaikille pakolliseksi aineeksi kirkkoslaavi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö putinpersujen mielestä kouluissa luopua ruotsinkielen opiskelusta, ja määrätä kaikille pakolliseksi aineeksi kirkkoslaavi?

        Pakko rutosi pitää tietenkin poistaa mutta ei ruotsin opiskelua se pitäsi saada valita vaapehtoisena aineena 3 luokalla vai mitä mieltä oot silakka itte?


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö putinpersujen mielestä kouluissa luopua ruotsinkielen opiskelusta, ja määrätä kaikille pakolliseksi aineeksi kirkkoslaavi?

        Arabia varmaan sinun mielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arabia varmaan sinun mielestä

        No hesan poliisii tarvitsee arabiaakin enemmän kuin typerää ruotsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hesan poliisii tarvitsee arabiaakin enemmän kuin typerää ruotsia.

        Sekä venäjää, sen ovat kertoneet.


      • Anonyymi

        Miksi nämä eivät mene peilin eteen ja mieti syitä isänmaallisten nousulle? Sieltä peilikuvasta se syntipukki löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nämä eivät mene peilin eteen ja mieti syitä isänmaallisten nousulle? Sieltä peilikuvasta se syntipukki löytyy.

        Silakat eivät halua tajuta että asioilla on syynsä. Tässä tapauksessa syy on vihervasemmistolaisen eliitin suorittama kansan suunnaton sorto. Siksi kansallismieliset (ei natsit) nousee eri valtioissa. Kyse ei ole narsismin noususta, mutta samasta syystä kuin natsit nousi aikoinaan Saksassa.


    • Anonyymi

      Ruutanat ja liejukalat olisi parempi nimi. Silakoiden käyttö ruokakalana vähenee varmasti noiden hössöttäjien pilaamana.

    • Anonyymi

      Silakka, Varsinais-Suomen nimikala.

    • Anonyymi

      Eikös ``Vihreät silakat`` asiat on silloin todella huonosti.

    • Anonyymi

      Silkkaporukalla on pää märäntynyt kokonaan!!

      • Anonyymi

        Mutta otsa ei kiillä kuten Hullu-uholla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta otsa ei kiillä kuten Hullu-uholla.

        Sanoo kouluja käymätön kommari.


    • Anonyymi

      Muuten kuvaa hyvin mutta silakka on huomattavasti älykkäämpi.

      • Anonyymi

        "Purista perseellä normaalisti, silakka,silakka"


    • Anonyymi

      Silakat suojautuu persuskinien hyppypotkuhyökkäyksiltä.

      • Anonyymi

        Ei kovista huumeista saa suojaa johan runoboy sen todisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovista huumeista saa suojaa johan runoboy sen todisti.

        Linnassa kaikilla on lääkitys.


    • Anonyymi

      Jos ne haisevat pilaantuneelle silakalle.

    • Anonyymi

      Jep,vuonna 1967 annoin itellensä residentille.sen jälkeen en oo viittinä looraa pestä.

      • Anonyymi

        No Halla-aho kannattaisi pestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Halla-aho kannattaisi pestä.

        mitä suotta sitä enää pesemään.olenkin nykyisin silakkaliikkeen kävelevä ja haiseva keulakuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä suotta sitä enää pesemään.olenkin nykyisin silakkaliikkeen kävelevä ja haiseva keulakuva.

        ainiin.olen salanimeltäni harski talonen,yrittäkääpä arvata toverit.


    • Anonyymi

      Silakat ovat onneksi katoamassa luonnosta, ainakin Suomenlahdella. Niiden pyyntisaannot on vähentynyt 20 miljoonasta kilosta n. 3 miljoonaan kiloon viimeisen 30 vuoden aikana. Suurin osa myydään rehuksi turkistarhoille.

      Silakka sisältää runsaasti terveydelle vaarallisia organohalogeenejä.

    • Nuori neitsyt, raikas kuin tuore silakka. Sano vanha kansa.

    • Anonyymi

      Liittykää mukaan parveen. Suomi tarvitsee maahanmuutoa kun persuluusereista ei ole työhommiin.

      • Anonyymi

        Nyyh nyyh......


    • Anonyymi

      Onneksi Iranista tulee lisää porukkaa sodan sytyttyä suomisilakoiden paijattavaksi. Trumppi on silakoiden suosikki kun saa pakolaisaallon jälleen käyntiin.

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei vaan tule.


    • Anonyymi

      Oikeastaan parempi nimi olisi ollut tonnikala, mutta ehkä se ei tee oikeutta tonnikaloille...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe