https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1166265
Panisitko? ;)
Hei miehet! Mitä mieltä olette pyllystäni?
21
1170
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva! Missä sinua voisi tavata?
hyi helvetti
- Anonyymi
Älä viitsi kulta. Tykkäät kuitenkin. Kuvittele nyt miten ihanalta kalussasi tuntuu kun työnnyt sisääni. Olethan sinä pannut ns. aitoa naistakin pyllyyn, mutta minun pyllyni on ihan toista maata. Minä nimittäin supistan pyllylihaksiani jatkuvasti, eli reikäni ottaa sinulta käytänössä suihin joka työnnöllä. Takaan ette kestä pitkään. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi kulta. Tykkäät kuitenkin. Kuvittele nyt miten ihanalta kalussasi tuntuu kun työnnyt sisääni. Olethan sinä pannut ns. aitoa naistakin pyllyyn, mutta minun pyllyni on ihan toista maata. Minä nimittäin supistan pyllylihaksiani jatkuvasti, eli reikäni ottaa sinulta käytänössä suihin joka työnnöllä. Takaan ette kestä pitkään. ;)
saatana hinttari
- Anonyymi
mr_march kirjoitti:
saatana hinttari
Kiihottaa kun sinä paheksut tuolla tavalla. Olet oikea mies ja taatusti nautit minusta. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella naitava voi kun saisin😊 mies hyinkäältä
- Anonyymi
mr_march kirjoitti:
saatana hinttari
Helvetti mikä idiootti.
- Anonyymi
laitoin spostia
T:Pete- Anonyymi
Ihanaa Pete. Pyllistän sinulle pian. ;)
- Anonyymi
Erittäin seksikäs ja naisellinen pylly. Ehdottomasti nuolisin ja panisin oikein kunnolla.
- Anonyymi
Ihanaa. Tee minusta naisesi. Ota mut syliin ja rakasta kunnolla. <3
- Anonyymi
Hyi helvetti, eikö tuohon sairauteen ole keksitty vielä(kään) lääkettä
- Anonyymi
Ei se ole sairautta vaan nautintoa. Ihan kiihoittais kun paheksut minua ja imen tatusti paremmin kuin sinun lehmäsi. ;)
- Anonyymi
Sinä se olet parantumattomasti sairas,ei toivoakaan paremmasta.
- Anonyymi
Oikein maukas!
- Anonyymi
Panettaa katsoessakin. Voisin ottaa sun jalat olkapäille ja nussia kuin naista. Haluaisin kyllä ottaa sut takaapäinkin jotta saan katsella kaunista pyllyäsi ja vartaloasi.
- Anonyymi
Missä kaupungissa olet, tulen jos et kaukana Espoosta ole?
- Anonyymi
kulkuset ei kiinnosta enkä muutenkaan.
- Anonyymi
Nätti ja seksikäs peppu. Nuolisin ja panisin mielelläni tuota peppua.
- Anonyymi
Todellakin panisin ;)
- Anonyymi
Työntyisin mielelläni tuohon pakaroiden välissä olevaan ihanaan reikään. rakastelisin hitaasti ja nautinnollisesti ja lopuksi laskisin siemenet syvälle tuohon ihanaan pyllyyn.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946