Maisa haastaa Seiskan oikeuteen!

Anonyymi

Siis mitä mä just luin.... Mä en kestäääää!!! 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

"En olisi ikinä uskonu kirjoittavani tällästä Instaan. Istun lentokoneessa matkalla Suomeen ja itken. Nyt kuitenkin riitti toi Seiskan toiminta!!! Me ollaan itse maksettu matkamme pennilleen ja Jari-Matti ei liity meidän elämään millään tavalla enää, kuin mun ystävänä. Tää ei jää tähän. Mä oon tähän asti kestäny, että musta viikko tolkulla kirjoitetaan 95% pelkkää paikkansa pitämätöntä kuraa, koska olen ajatellut ettei kukaan järkevä lue roskalehteä. Jos mun edellinen mies petti mua kuuden eri naisen kanssa ja silti pidin kulisseja yllä, että hän sai rauhassa ajaa kilpaa, niin nyt mulla on todellakin viimein oikeus olla onnellinen. Oon aivan loppu edelleen salailemaan monia sen tekemiä asioita. Oon ajatellut pistää Seiskan jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mutta nyt en enää kestä. Musta saa kirjoittaa lehtijuttuja, mutta ei sellaisia jotka ei pidä paikkansa. Laitetaan tiliotteet tiskiin. Ajattelin antaa olla mutta nyt tämän kaiken tän syksyisen mä aijon viedä loppuun asti ja haluan Seiskan vastuuseen. Me haluttaisiin vaan elää tavallista ja rauhallista uusioperhe-elämää. Tämä vaikuttaa meidän lapsiin. Nyt mä en vaan enää jaksa, enkä pysty antaa tän olla......... Mä olen niin loppu.. "

269

42051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maisa, sunhan piti haastaa Seiska oikeuteen silloinkin, kun lehti paljasti sun salasuhteen. Salasuhde oli sun mukaan Seiskan keksimä vale. Mites tämä oikeusjuttu edistyy?

      • Anonyymi

        Tuskin Seiska nyttenkään on omiaan pistänyt. Ottais Maisa ny lusikan käteen ja myöntäis, että näin sattui käymään.


      • Anonyymi

        Mahtaako Maisalla saldo riittää jos ja kun häviää oikeusjutun? Takuulla ei uskalla vetää Seiskaa oikeuteen, siitä voisi tulla ruma juttu jos vaikka Latvalakin avautuisi kokemuksistaan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako Maisalla saldo riittää jos ja kun häviää oikeusjutun? Takuulla ei uskalla vetää Seiskaa oikeuteen, siitä voisi tulla ruma juttu jos vaikka Latvalakin avautuisi kokemuksistaan 👍

        Voitaisiin Norrallakin alkaa miettiä tämän skandaali- kaunottaren jatkoa hyvämaineisessa yhtiössä 🤔 Yhtiö on yhtä kuin työntekijänsä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako Maisalla saldo riittää jos ja kun häviää oikeusjutun? Takuulla ei uskalla vetää Seiskaa oikeuteen, siitä voisi tulla ruma juttu jos vaikka Latvalakin avautuisi kokemuksistaan 👍

        Onhan sillä rikkaita ukkoja jotka maksaa...


      • Anonyymi

        Media on jollain lailla vihollisemme. Ne keksivät, iskevät "vyön alle" saadakseen myytyä lehtiään, juttuaan!! Toimii myös päinvastoin, nostaa meidät julkisuuteen, ääniä keräämään vaaleissa ja hakeutumaan julkisuuteen, ketkä sitä tahtovat! Maailma on mennyt siinä mielessä eteen-taaksepäin :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiin Norrallakin alkaa miettiä tämän skandaali- kaunottaren jatkoa hyvämaineisessa yhtiössä 🤔 Yhtiö on yhtä kuin työntekijänsä...

        Mistä tää rummutus että työntekijä on yhtä kuin yhtiönsä? Onko ihmisten ajattelukyky mennyt? Yhtiö ostaa tekijöiden aikaa työsuoritukseen, ei ilmaisiksi mainospylväiksi. Itse ainakin erotan vielä tyypit työssään ja ja tyypit vapaa-aikanaan. Vaikka tässä tapauksessa yhtiö voi nähdä hyötyvänsä että näin kaunottaria sitä on meillä töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tää rummutus että työntekijä on yhtä kuin yhtiönsä? Onko ihmisten ajattelukyky mennyt? Yhtiö ostaa tekijöiden aikaa työsuoritukseen, ei ilmaisiksi mainospylväiksi. Itse ainakin erotan vielä tyypit työssään ja ja tyypit vapaa-aikanaan. Vaikka tässä tapauksessa yhtiö voi nähdä hyötyvänsä että näin kaunottaria sitä on meillä töissä.

        Työntekijöiden negatiivinen mediajulkisuus?
        Normityöntekijöillä kun näit ongelmia ei yleensä ole.

        Itselle on opetettu kyllä, että työntekijä on yrityksen käyntikortti. Yksityiselämässä jos sekoilet, se ei saa vaikuttaa työnantajan mediajulkisuuteen.


      • Anonyymi

        HEH HEH JNE...…………..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tää rummutus että työntekijä on yhtä kuin yhtiönsä? Onko ihmisten ajattelukyky mennyt? Yhtiö ostaa tekijöiden aikaa työsuoritukseen, ei ilmaisiksi mainospylväiksi. Itse ainakin erotan vielä tyypit työssään ja ja tyypit vapaa-aikanaan. Vaikka tässä tapauksessa yhtiö voi nähdä hyötyvänsä että näin kaunottaria sitä on meillä töissä.

        Entäs se levykauppa äX joka pisti työntekijänsä pellolle tämän vapaa-ajan harrastusten vuoksi ja kehtasi vielä jälkikäteen jeesustella asialla "ei haittaa, vaikka myynti kärsii, sillä olemme tehneet oikein". Rinta rottingilla ollaan niin ylitsevuotavan "suvaitsevaisia" eikä edes tajuta, millainen ristiriita sanojen ja tekojen välillä on.

        Toivottavasti joskus joutuu itsekin tilille ja tuomiolle äxyilystään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEH HEH JNE...…………..

        Olen ulkomaalaisomistuksessa ( pääkonttori Japanissa) olevassa firmassa töissä ja siellä ollaan tarkkoja myös työntekijöiden tekemisten vaikutusta firman imagoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiin Norrallakin alkaa miettiä tämän skandaali- kaunottaren jatkoa hyvämaineisessa yhtiössä 🤔 Yhtiö on yhtä kuin työntekijänsä...

        Niin. Ei työaikana olla selfietä ottamassa. Firman maine kärsii jos lentohenkilökunnssss tuon sortin palloesittelijöitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä rikkaita ukkoja jotka maksaa...

        Mitä???onks toi nainen joskus maksanu omistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä rikkaita ukkoja jotka maksaa...

        Mitä???onks toi nainen joskus maksanu omistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä???onks toi nainen joskus maksanu omistaan?

        On maksanut jakorasiallaan monet reissut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Seiska nyttenkään on omiaan pistänyt. Ottais Maisa ny lusikan käteen ja myöntäis, että näin sattui käymään.

        Apuvaaa mä jätän sittenkin tän jutun pois somesta kun kaikki on niin vastaan!!!!🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳😞😞🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apuvaaa mä jätän sittenkin tän jutun pois somesta kun kaikki on niin vastaan!!!!🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳😞😞🥰

        En tiijä mihin vastasit, mutta jos Seiskan viimeiseen juttuun on uskomista, niin JM valehteli päin naama MTV- toimittajalle.
        Siis jos on uskomista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiijä mihin vastasit, mutta jos Seiskan viimeiseen juttuun on uskomista, niin JM valehteli päin naama MTV- toimittajalle.
        Siis jos on uskomista...

        JM on tietenkin taas kiristetty hiljaiseksi. Tai siis väittämään että hän ei maksanut Maisan ja it-pomon lomaa. Maisa osaa vedellä oikeista naruista 😟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JM on tietenkin taas kiristetty hiljaiseksi. Tai siis väittämään että hän ei maksanut Maisan ja it-pomon lomaa. Maisa osaa vedellä oikeista naruista 😟

        Maisa vetää kakkua naamaan lohdutukseksi tai voiton merkiksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se levykauppa äX joka pisti työntekijänsä pellolle tämän vapaa-ajan harrastusten vuoksi ja kehtasi vielä jälkikäteen jeesustella asialla "ei haittaa, vaikka myynti kärsii, sillä olemme tehneet oikein". Rinta rottingilla ollaan niin ylitsevuotavan "suvaitsevaisia" eikä edes tajuta, millainen ristiriita sanojen ja tekojen välillä on.

        Toivottavasti joskus joutuu itsekin tilille ja tuomiolle äxyilystään.

        Olen ihmetellyt tätä levykauppa X:n ongelmaa. Hehän toimivat työntekijän etiikan mukaisesti.

        Työntekijä kannattaa syrjintään ja sortamiseen perustuvaa uusnatsisimia. Nyt kun hän saa syrjintää osakseen, eli sitä toimintaa jota hän itse kannattaa, niin missä ihmeessä on ongelma?

        Jos ei itse kestä syrjityksi tulemista, niin ehkä ei kannattaisi tukea itse sellaisia aatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On maksanut jakorasiallaan monet reissut.

        Kommaan edellistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiijä mihin vastasit, mutta jos Seiskan viimeiseen juttuun on uskomista, niin JM valehteli päin naama MTV- toimittajalle.
        Siis jos on uskomista...

        Siis se Latvalako se onkin SUURIN valehtelija?? EiWIT.. mihin tässä maailmassa enää voi uskoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa vetää kakkua naamaan lohdutukseksi tai voiton merkiksi?

        Tai jos perushoitajan palkat on nousseettsi lentoemäntä saa ison liksan ja käy töissä kerran kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei työaikana olla selfietä ottamassa. Firman maine kärsii jos lentohenkilökunnssss tuon sortin palloesittelijöitä..

        Juu-u varmaan firman maine sen kun kasvaa on tuon sortin "lentohenkilökunnssss " oleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se Latvalako se onkin SUURIN valehtelija?? EiWIT.. mihin tässä maailmassa enää voi uskoa?

        Uskomme Maisaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomme Maisaa!

        Ja Trumppia...


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Olen ihmetellyt tätä levykauppa X:n ongelmaa. Hehän toimivat työntekijän etiikan mukaisesti.

        Työntekijä kannattaa syrjintään ja sortamiseen perustuvaa uusnatsisimia. Nyt kun hän saa syrjintää osakseen, eli sitä toimintaa jota hän itse kannattaa, niin missä ihmeessä on ongelma?

        Jos ei itse kestä syrjityksi tulemista, niin ehkä ei kannattaisi tukea itse sellaisia aatteita.

        Miten se työntekijä on syrjinyt ja ketä? Onko siitä jotain näyttöä? Taitaa olla abstrakti mielikuva jolla noita mielivaltaisia potkuja jaellaan riippuen ihan potkijan omasta aatemaailmasta. Samalla lailla saa potkia ilmeisesti töistä myös kaikki vasurit: vedotaan v. 1918 punakapinaan, bolshevikkien ja Stalinin hirmutekoihin, jne jne jne.

        On täysin käsittämätöntä ja demokratialle kestämätöntä, jos suomalaiset eivät ole enää lain edessä yhdenvertaisia.


      • Anonyymi

        Suomessa totuuden kertominen on rikollista jos se loukkaaa ja voi johtaa tuomioon. Maisa voi saada korvauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako Maisalla saldo riittää jos ja kun häviää oikeusjutun? Takuulla ei uskalla vetää Seiskaa oikeuteen, siitä voisi tulla ruma juttu jos vaikka Latvalakin avautuisi kokemuksistaan 👍

        Maisa on pelkkä seurapiiri Lupu👠👠👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jos perushoitajan palkat on nousseettsi lentoemäntä saa ison liksan ja käy töissä kerran kuussa.

        Lähihoitaja ja perushoitaja eivät ole sama asia. Perushoitajalla on enemmän koulutusta ja vanha ammattinimike, jota ei enää koulutuksella saa. Voisi vähän verrata sairaanhoitajaan, vaikka ei ihan perusteellista ja syventävää koulutusta. Maisalla on siis tuo lähihoitajan koulutus.


      • Anonyymi

        Miten on juttu oikeudessa edennyt? Onko Maisa saamassa jättikorvaukset Seiskalta? Voisi sitten maksaa perhetutun exälle, joka nosti Maisaa vastaan kanteen? Miten noissa jutuissa kävi, tietääkö kukaan?


    • Anonyymi

      MaiZA se ei kest totuutta. Kulissit pitää pitää. Hups kun ei ole kaikki siltä miltä näyttää

      • Anonyymi

        Tyypillistä turskamaan käytöstä, sitähän tuo hutsu edustaa Suolla.


    • Anonyymi

      Tuossa saattaa vielä "leivätön pöytä" kääntyä ja naisen oma uskottavuus todistajana saattaa olla vaakalaudalla. Tuo äiti-ihminen ja sen maine on vähän liikaa "ryvettynyt", jotta sitä voitaisiin sanoa luotettavaksi, viattomaaksi ja puhtaaksi pulmuseksi.

    • Anonyymi

      Maisa näyttää seiskalle närhenpallit.

      • Anonyymi

        Onkos ne sillä uusimmalla miehellä?


    • Anonyymi

      Tuksukin aikanaan uhosi jokaisen kohuotsikon jälkeen oikeusjutulla, menikö yhtään huutoa pidemmälle!!! Kunhan ei tälle muovimatamille kävis yhtä köpäsesti, kukaan ei jaksa hermoromahduksia yhtenään kestää.

      • Anonyymi

        Aina pitää olla joku tuksu tai mäkinotka.
        Ja nythän seiskalla on molemmat.


    • Anonyymi

      Maisan uhkailut ovat höpö höpö-juttuja. Kohta taas esittelee Instassa jättisilikonejaan
      suu leveässä hymyssä, takahampaatkin näkyy. Huuhaa-muija, jonka jutuille ei kannata laittaa mitään painoa. Tyhjänpäiväinen tyhjäpää. NARSISTI.

      • Anonyymi

        Maisa se nostaa oikeusjuttuja oiken työkseen,muistissa on esim
        —varattujen miesten kiristykset valeraskauksilla paljastus(kuivui kokoon)
        —it-hemon kanssa suhteilu(odottaa täyteenpanoa)
        —petetyn exän rahoilla lomailu( uhkaus esitetty)
        Jännityksellä odotetaan mikä näistä viedään todella syyteharkintaan,vai tyytyykö Maisa vain itkemään jälleen uudella maksetulla lentomatkallaan.


      • Anonyymi

        Nyt puhut kyllä asiaa. Ei kukaan muu kuin narsisti valehtele noin silmittömästi. Ja takuulla uskoo omiin valheisiinsa ja keksii valheiden päälle lisää valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut kyllä asiaa. Ei kukaan muu kuin narsisti valehtele noin silmittömästi. Ja takuulla uskoo omiin valheisiinsa ja keksii valheiden päälle lisää valheita.

        Tuo on kyllä varmaan ihan oikea diagnoosi tämän kyseisen tapauksen osalta. Aina esillä ihailua hakemassa, krooninen valehtelija, uhriutuja ja omat virheensä laittaa muiden syyksi.


    • Anonyymi

      6 naisen kanssako Jari-Matti on pettänyt?

      yhtäaikaa vai erikseen?

      • Anonyymi

        Jari-Matti EI ole koskaan sanonut pettäneensä. Ihan ovat Maisan suusta tulleet nuo syytökset. Valkopesua. Ihan alkavat rouvan jutut muistuttaa Tuksun juttuja. Exä on kohdellut huonosti, itsessä ei ole mitään vikaa, oikeuteen vedetään lehdet...Onko Maisasta tulossa Tuksu 2. ?


      • Anonyymi

        Kuulostaa tyypilliseltä Maisa hätäpaskalta,kun taas jäi kiinni exän hyväksikäytöstä.
        Toisaala,jos pettäminen on totta ,niin taisi Jari-Matilla olla toimintaansa hyvä syy.
        Voisi Maisa mennä peilin eteen sitä kysymään.
        Lomailun rahoituksen selitys ontuu pahasti.
        Muijan lomailuvauhti on sitä luokkaa,ettei perässä pysy,
        Köyhyysrajalla olevalta melkoinen suoritus lomailla kaukokohteissa kuukauden välein ihan omilla rahoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tyypilliseltä Maisa hätäpaskalta,kun taas jäi kiinni exän hyväksikäytöstä.
        Toisaala,jos pettäminen on totta ,niin taisi Jari-Matilla olla toimintaansa hyvä syy.
        Voisi Maisa mennä peilin eteen sitä kysymään.
        Lomailun rahoituksen selitys ontuu pahasti.
        Muijan lomailuvauhti on sitä luokkaa,ettei perässä pysy,
        Köyhyysrajalla olevalta melkoinen suoritus lomailla kaukokohteissa kuukauden välein ihan omilla rahoilla

        Kannattaisi ehkä ilmoittaa verottajalle Maisan ja Nyxän luksuslomasta.
        He molemmat ovat saaneet loman lahjaksi, siitä pitää maksaa vero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ehkä ilmoittaa verottajalle Maisan ja Nyxän luksuslomasta.
        He molemmat ovat saaneet loman lahjaksi, siitä pitää maksaa vero.

        Kenen tiliotetta Maikki näytti IG:ssä. Omaansa vai JM:n tilin rinnakkaiskortin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jari-Matti EI ole koskaan sanonut pettäneensä. Ihan ovat Maisan suusta tulleet nuo syytökset. Valkopesua. Ihan alkavat rouvan jutut muistuttaa Tuksun juttuja. Exä on kohdellut huonosti, itsessä ei ole mitään vikaa, oikeuteen vedetään lehdet...Onko Maisasta tulossa Tuksu 2. ?

        Vaikeneminen on myöntämisen merkki! Ei kai Latvala niiiiin tyhmä ole, että julkistaisi moisen. Odotellaan kuka naisista on ekaksi rahapulassa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jari-Matti EI ole koskaan sanonut pettäneensä. Ihan ovat Maisan suusta tulleet nuo syytökset. Valkopesua. Ihan alkavat rouvan jutut muistuttaa Tuksun juttuja. Exä on kohdellut huonosti, itsessä ei ole mitään vikaa, oikeuteen vedetään lehdet...Onko Maisasta tulossa Tuksu 2. ?

        Minä luotan Maisaan, hän on niin kaunis että sellainen ei voi valehdella. Sydän sykkii ja masussa kiertää kun en osaa pidätellä miten ihana Maisa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luotan Maisaan, hän on niin kaunis että sellainen ei voi valehdella. Sydän sykkii ja masussa kiertää kun en osaa pidätellä miten ihana Maisa on.

        No, ei yhtään kauniimpi meikattuna kuin muutkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeneminen on myöntämisen merkki! Ei kai Latvala niiiiin tyhmä ole, että julkistaisi moisen. Odotellaan kuka naisista on ekaksi rahapulassa....

        Onhan se myöntäny. Luette aika yksipuolisesti näitä juttuja. Lisäksi se on sanonut, että ei ollut hänen maksama matka.. Vaikka en Maisaa ralasta, niin alkaa seiskan jututkin tuntumaan aika vainoharhaiselta roskajournalismilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luotan Maisaan, hän on niin kaunis että sellainen ei voi valehdella. Sydän sykkii ja masussa kiertää kun en osaa pidätellä miten ihana Maisa on.

        Rumastakin saa kauniin kosmetologilla käydessään! Se Maisan kauneudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se myöntäny. Luette aika yksipuolisesti näitä juttuja. Lisäksi se on sanonut, että ei ollut hänen maksama matka.. Vaikka en Maisaa ralasta, niin alkaa seiskan jututkin tuntumaan aika vainoharhaiselta roskajournalismilta

        Missä Jari-Matti on myöntänyt pettäneensä Maisaa? Siitä kai tuossa oli kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luotan Maisaan, hän on niin kaunis että sellainen ei voi valehdella. Sydän sykkii ja masussa kiertää kun en osaa pidätellä miten ihana Maisa on.

        siinä se maisakin rupsahtaa aikanaan.pitäis saada maksaja uusille silikoneille ja muille
        kauneusoperaatioille.valitettavasti miesten joukossa on näitä barbien suosioita.
        ruma mies maksaa mitä vain ,että saisi tuollaisen bimbon kainaloonsa ja sietää vielä
        bimbon kaksoiselämää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jari-Matti EI ole koskaan sanonut pettäneensä. Ihan ovat Maisan suusta tulleet nuo syytökset. Valkopesua. Ihan alkavat rouvan jutut muistuttaa Tuksun juttuja. Exä on kohdellut huonosti, itsessä ei ole mitään vikaa, oikeuteen vedetään lehdet...Onko Maisasta tulossa Tuksu 2. ?

        Ei kait ´ kukaan tule julkisuuteen tiedottamaan, jotta onko pettänyt vaiko eikö ja kenen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se myöntäny. Luette aika yksipuolisesti näitä juttuja. Lisäksi se on sanonut, että ei ollut hänen maksama matka.. Vaikka en Maisaa ralasta, niin alkaa seiskan jututkin tuntumaan aika vainoharhaiselta roskajournalismilta

        "alkaa tuntumaan"...? Ovatko ne jutut olleet joskus jotain muuta?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ei kait ´ kukaan tule julkisuuteen tiedottamaan, jotta onko pettänyt vaiko eikö ja kenen kanssa.

        Odotellaan Railin kanssa kuka vosuista on niin rahapulassa, että avautuu seiskassa!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei yhtään kauniimpi meikattuna kuin muutkaan!

        Maisa on kaunis, ne MUUT on navetassa päin seiniä!


      • Anonyymi

        Sex på svenska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jari-Matti EI ole koskaan sanonut pettäneensä. Ihan ovat Maisan suusta tulleet nuo syytökset. Valkopesua. Ihan alkavat rouvan jutut muistuttaa Tuksun juttuja. Exä on kohdellut huonosti, itsessä ei ole mitään vikaa, oikeuteen vedetään lehdet...Onko Maisasta tulossa Tuksu 2. ?

        JM on hyvinkin voinut pettää, mutta ei välttämättä koskaan tule sitä julkisuudessa myöntämään. Maisa hölöttää liikaa ja se on hänen suurin vikansa. Antaisi jo olla. Samaa mietin..... lehdistö tarvitsee uuden Nykäsen tai Tuksun ja Maisa itse tunkee itseään tuohon rooliin innokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa on kaunis, ne MUUT on navetassa päin seiniä!

        Ja silmiä saa etsiä suurennuslasin kanssa. Meikattuna kyllä näkee, että sillä on silmät päässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luotan Maisaan, hän on niin kaunis että sellainen ei voi valehdella. Sydän sykkii ja masussa kiertää kun en osaa pidätellä miten ihana Maisa on.

        Miss Bikini 2009 Maisa Torppa ja Mentor-rintaimplanteilla suurennetut rinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luotan Maisaan, hän on niin kaunis että sellainen ei voi valehdella. Sydän sykkii ja masussa kiertää kun en osaa pidätellä miten ihana Maisa on.

        Miltähän arvon rouva näyttäisi, jos ei olisi: hiukset värjätty, 5 sentin pakkeli naamassa, rakennekynnet, silikonit, botoksia huulissa... kyllä taitaisi olla kauneus kaukana. Jos joku on todella kaunis, niin Kiira Korpi.


    • Anonyymi

      Aikuisviihteessä on vielä uraa!! ..mutta ensin burnout,talkshow,ehkä jopa kirja,pikku paussi ja xxx-leffa jonkun "kovan" nimen kanssa..sori,mut näin se menee...ai niin ,uskoon tuleminen ja siitä kertominen "kaikki on niin pinnallista" on myöskin optio..ja tietty Fuengirolaan muutto jos ei muuta,koska Suomessa "ollaan niin kateellisia" nimimerkki " Am I right or am I right or what? "

    • Anonyymi

      Mitähän mieltä it-Mikko on siitä että myös hän joutuu jos ei muuta niin ainakin todistajaksi käräjille?
      Neuvoksi Mikolle sanoisin että lähde hetkeksi (yksin) jonnekkin kauemmas ja katsele sieltä millaiseen soppaan tuli "lusikka" työnnettyä. Ja onko se todella ollut sen arvoista.

      • Anonyymi

        Mikolla on mielessä vain Maisan haaroväli, ei näe huumassaan selviä varoitusmerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikolla on mielessä vain Maisan haaroväli, ei näe huumassaan selviä varoitusmerkkejä.

        Ei ehkä vielä, mutta kyllä sekin aika tulee 😱


    • Anonyymi

      Maisuli, sunhan piti pysyä poissa julkisuudesta, mutta sinut näkee melkein päivittäin, jossain altaan reunalla, kannut taivasta kohti. Joo lapset kärsii, miksiköhän?🤔

    • Anonyymi

      Maisa on vaan niin Maisa. Ei mitään uutta, samaa sontaa aina vaan.

    • Anonyymi

      Maisa Torppa? Varmaan joku "maailmanluokan" kinkku jonka elämästä ja teoista kaikkialla kohistaan. Apua, me emme pärjää ilman Maisaa. stalingrad hans...

    • Anonyymi

      Olen aina sanonut, että Seiska-lehti on roskalehti ja nyt sinun kohdallasi se pitääkin paikkansa. Nyt täytyy tunnustaa, etten ole koskaan tilannut moista lehteä, enkä ostanut. Ei tule kuin paha mieli! Mutta toisaalta, en kyllä tiedä, mitä ovat sinusta kirjoittaneet ja miten on asian laita. Mutta oma reaktiosi osoittaa, että eivät ole pysyneet asiassa.

      • Anonyymi

        Ennuste: päätynee vielä mustan miehen naiseksi.


      • Anonyymi

        Ai Maisan vakireaktio? Näkis vaan.
        Nytkin ratsastaa lapsilla vaikkei ole tainnut lapset olla mielessä muulloin kuin silloin kun niistä saa oman kilven kiillotusta.

        Säälittävää toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennuste: päätynee vielä mustan miehen naiseksi.

        Hyvä!


      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa jotkut torpat tai muut turhimot? Seiska on paperin tuhlausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa jotkut torpat tai muut turhimot? Seiska on paperin tuhlausta

        Tervetuloa nykypäivään! Seiskaa voi lukea myös netissä.


    • Anonyymi

      Siis Maisa, Maisa, sinä puhut niin sekavasti, että niistä ei kukaan ota selvää aivan sama kummasta päästä se ääni tulee niin samanlaista sontaa se sisältää. Aivan käsittämätöntä kuinka olet lähtenyt tällaiselle tielle. Maisa pidin sinusta paljon, niin ulkonäystä kun muustakin, mutta nykyiset tempauksesi ovat olleet liikaa! Miten sinun pokkasi piti kun valehteleit, että Jari-Matin ja sinun suhteesi loppumisen syynä ei ole kolmatta osapuolta! Ja kuinkas sitten kävikään?
      Mutta Maisa usko vanhankansan sanontoja "Valheilla on lyhyet jäljet" eikö vain? Palaa takaisin rehelliseksi naiseksi, poistu julkisuudesta ja aloita alusta, jooko`?

      • Anonyymi

        Ei pysty kun elää julkisuudesta. Rehellisyys on ominaisuus johon ihminen kasvaa, siihen ei palata tänään tai huomenna tahi silloin kun se on oman edun mukaista. Meinasit, että valeraskauksista lähtien muita kupannut on heti rehti kun silleen päättää? Saatat erehtyä.


    • Anonyymi

      Haasta oikeuteen on jo aikakin seiska on paskin lehti mitä löytyy

      • Anonyymi

        Paska lehti? Siksikö, kun kertoo julkkisten valheista, sikailuista, pettämisestä yms.


      • Anonyymi

        Seiska on juorulehti, mutta totuudessa pysyvä nykyään. Tarkistavat taustat tarkkaan 👍


      • Anonyymi

        Salasuhde ja hyvä orkasmi,kannattaa aina.


    • Anonyymi

      No onpas negatiivisia kommentteja. En tiedä itse valtakunnallisesta julkisuudesta mitään, mutta kun olen pienemmässä yhteisössä itse kokenut mustamaalamista ja perättömien huhujen levittämistä, pystyn jotenkin kuvittelemaan, mitä se on silloin kun kaikki on julkista. Varmasti suuri huoli tulee läheisistä ihmisistä, miten se heihin vaikuttaa. Tsemppiä ja jaksamista Maisa ja läheiset, maailmaan mahtuu paljon erilaisia mielipiteitä.

      • Anonyymi

        Mä jos oisin Torppa, viis veisaisin seiskoista tai reiskoista, jotka palstoilla pilkkaisivat. Läheisten murhe tietysti harmittaisi. Nykyään monet haluaa niin tuoda sitä omaa mielipidettä esille, usein juuri ilkeillen. Mutta ihan nyt oikeesti, mitä merkitystä jonkun mielipiteellä oikeasti on? Vähän kovuutta peliin Maisa, älä korvaasikaan lotkauta. Jokaisella on oikeus ulostaa mielipiteens, tietysti, niin kuin käydä jöötilläkin, Ihan sama ja yhtä kiinnostava asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jos oisin Torppa, viis veisaisin seiskoista tai reiskoista, jotka palstoilla pilkkaisivat. Läheisten murhe tietysti harmittaisi. Nykyään monet haluaa niin tuoda sitä omaa mielipidettä esille, usein juuri ilkeillen. Mutta ihan nyt oikeesti, mitä merkitystä jonkun mielipiteellä oikeasti on? Vähän kovuutta peliin Maisa, älä korvaasikaan lotkauta. Jokaisella on oikeus ulostaa mielipiteens, tietysti, niin kuin käydä jöötilläkin, Ihan sama ja yhtä kiinnostava asia.

        Torppa voisi häipyä julkisuudesta, kukaan ti jää kaipaamaan. Korkeintaan muutama peräkammarin poika ja setämies.


      • Anonyymi

        Miksi sinä sitten kommentoit täällä, vaikka et mistään mitään tiedä. Googlaapas Maisa Torppa, niin saattaa mielipide muuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä sitten kommentoit täällä, vaikka et mistään mitään tiedä. Googlaapas Maisa Torppa, niin saattaa mielipide muuttua.

        Jokaisella on oikeus kommentoida, googlasin ja tuli Maisan kannut vastaan niin että teksti ja cv jäi niiden varjoon.


    • Anonyymi

      Olihan siellä kuvakaappaukset todisteista, kuka maksanut. Siis Maisalla. Mitä te vaahtoatte?? :D

      • Anonyymi

        Ai, mitkä todisteet? Sekavaa kuittia, joista Erkkikään ei ota selä.
        Hotellin booking.com varaus? Kuka maksanut? Milloin tevty?
        Mikä ihmeen lentolippu?
        Palautus Finnairilta? Kenen tilille ja kuka maksanut? Maisa vai?

        Ihan mielenkiinnolla odotan Seiskan oikeusjuttua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mitkä todisteet? Sekavaa kuittia, joista Erkkikään ei ota selä.
        Hotellin booking.com varaus? Kuka maksanut? Milloin tevty?
        Mikä ihmeen lentolippu?
        Palautus Finnairilta? Kenen tilille ja kuka maksanut? Maisa vai?

        Ihan mielenkiinnolla odotan Seiskan oikeusjuttua...

        Ei Torppa tee mitään oikeusjuttua. Uhannut ennenkin oikeusjutuilla, mutta kummasti on uho lässähtänyt. Ei taida Torpalla olla ns.puhtaat jauhot pussissa.


    • Anonyymi

      Eihän tuosta ota edes joku psykologiparisuhdeprofessorikaan enää mitään selvää.

    • Jos navasta vääntää meisselillä, niin putoaako pylly?

      • Entä, jos käärme alkaa syömään itseään omasta pyrstöstään, niin häviääkö käärme?


    • Anonyymi

      Seiskan pitää lopettaa tämän naisen toilailujen kertomiset tyystin .

      • Anonyymi

        Ei tietenkään lopeta. Eiköhän ole myyvin henkilö tällä hetkellä. Tosin en tiedä miksi. Varmaan tissien takia. Luulin, että johtui Latvalasta, mutta eihän siitä kukaan ole kiinnostunut.


    • Voisiko asiaa spekuloida myös tältä kantilta? Entäpä, jos Maisalla ja Mikolla (oliko se Mikko?) on todellakin todisteet siitä, että ovat maksaneet matkansa ihan ite, niin mitens´ sitten?

      • Anonyymi

        Eipä taida olla. Torppahan on jäänyt valheista kiinni monta kertaa.


      • Anonyymi

        Jos näin olisi, ne todisteet olisi lyöty pöytään. Nyt taas näytettiin jotain kuittikyhäelmää, josta ei todellakaan käynyt ilmi mitään, ei mitään, tai ainakaan, että itse olisivat maksaneet.

        Täytyy sanoa, että alhainen ja härski äijä tuo Maisan nyksä, jos lähtee toisen miehen ostamalle häämatkalle tuuraamaan sulhasta (varsinkin kun oli salasuhteessa tähän naiseen melkein vuoden, kun Maisa oli J-M:n kanssa (lehtien mukaan)).
        Nyt on vakka löytänyt kannen.


      • Anonyymi

        Odotellaan sitä Maisan nostamaan oikeusjuttua, niin nähdään miten käy 🤔 Todistajia tuntuu riittävän. Maisan sotkuihin on vieläkin sotkettu hyvämaineinen Jari-Matti Latvala, joka on fiksusti ollut kommentoimatta Maisan sanomisia tähän asti. Voi olla, jos Maisa oikeusjutun nostaa Seiskaa vastaan, niin voi JM Latvalakin avata sanaisen arkkunsa. Maisa on nyt astunut liian isoille varpaille, niin isoille, ettei taida hänen käsityskykynsä ihan siihen riittää. Naisella on tuota epämukavaa taustaakin painolastina, niin sitä voisi ajatella, että mihin kissa karvoistaan pääsee. Mutta odotellaan. Nyt alkaa Seiskalta tulla tipoittain tietoa, jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Lehden ilmestymispäivänä sitten taas isompi uutinen. Maisakin sen tietää, että Seiska tarkistaa nykyään melkein suurennuslasilla juttujensa taustat 👍


      • Anonyymi

        Sitähän me tässä nyt odotellaan. Jos nostaa kanteen Seiskaa vastaan, niin näemme sitten.

        Mutta InstaStoryssa oli jo vedottu lapsiin niin, että vaikka tulisi kuinka pitkä taistelu he nostavat kanteen vaikka lapset tulevat siitä kärsimäänkin - jotenkin näin meni.

        Eli lapsiin vedoten he eivät tee sitä - odottakaapas vaan.


      • Anonyymi

        Ei nämä usko minkäänlaisia evidenssejä, kaikki sellaisethan on muokattuja.., eivät usko vaikka tämän tuo esille:"Jari-Matti Latvala vahvistaa MTV Uutisille ettei Seiskan uutisointi siitä, että hän olisi maksanut entisen puolisonsa Torpan ja tämän uuden puolison Aasian matkan, pidä paikkansa. Latvala kertoo, että hän ja Torppa suunnittelivat yhteistä matkaa Krabille ennen kuin parin suhde kariutui. Latvalalla oli jo varattuna lentolippu kyseiseen matkakohteeseen, mutta hän peruutti lentonsa.

        Latvala kertoo, että hänellä on kyseisestä tapahtumasta olemassa dokumentteja ja todistusaineistoa. Kyse ei ole rallikuskin mukaan missään nimessä siitä, että lipusta olisi vain vaihdettu nimi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä usko minkäänlaisia evidenssejä, kaikki sellaisethan on muokattuja.., eivät usko vaikka tämän tuo esille:"Jari-Matti Latvala vahvistaa MTV Uutisille ettei Seiskan uutisointi siitä, että hän olisi maksanut entisen puolisonsa Torpan ja tämän uuden puolison Aasian matkan, pidä paikkansa. Latvala kertoo, että hän ja Torppa suunnittelivat yhteistä matkaa Krabille ennen kuin parin suhde kariutui. Latvalalla oli jo varattuna lentolippu kyseiseen matkakohteeseen, mutta hän peruutti lentonsa.

        Latvala kertoo, että hänellä on kyseisestä tapahtumasta olemassa dokumentteja ja todistusaineistoa. Kyse ei ole rallikuskin mukaan missään nimessä siitä, että lipusta olisi vain vaihdettu nimi."

        Jos tuo on totta, niin Seiskalta julkinen anteeksipyyntö Maisalle ja Mikolle.
        Myös meille muille, jotka uskoimme ko. juttuun ja paljastui valheeksi.
        Sen myötä pyydämme myös me mollaajat anteeksi Maisalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä usko minkäänlaisia evidenssejä, kaikki sellaisethan on muokattuja.., eivät usko vaikka tämän tuo esille:"Jari-Matti Latvala vahvistaa MTV Uutisille ettei Seiskan uutisointi siitä, että hän olisi maksanut entisen puolisonsa Torpan ja tämän uuden puolison Aasian matkan, pidä paikkansa. Latvala kertoo, että hän ja Torppa suunnittelivat yhteistä matkaa Krabille ennen kuin parin suhde kariutui. Latvalalla oli jo varattuna lentolippu kyseiseen matkakohteeseen, mutta hän peruutti lentonsa.

        Latvala kertoo, että hänellä on kyseisestä tapahtumasta olemassa dokumentteja ja todistusaineistoa. Kyse ei ole rallikuskin mukaan missään nimessä siitä, että lipusta olisi vain vaihdettu nimi."

        Ja missähän kohtaa tämä oli ko. haastattelussa? Katsoin ko. ohjelman ja siinä ei edes mainittu ko. asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla. Torppahan on jäänyt valheista kiinni monta kertaa.

        Joko on päätetty hyväntekeväisyyskohde, johon pienempien häiden hääbudjetti lahjoitetaan kuten maisu lupasi, kun isot ökyhäät sulho peruutti. muistaako maisu mitä lupasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja missähän kohtaa tämä oli ko. haastattelussa? Katsoin ko. ohjelman ja siinä ei edes mainittu ko. asiaa.

        Niin, tuohan kertoo sinusta sen, että kuvat katsot, mutta et osaa lukea.... Mtv-viihde uutisissa se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo on totta, niin Seiskalta julkinen anteeksipyyntö Maisalle ja Mikolle.
        Myös meille muille, jotka uskoimme ko. juttuun ja paljastui valheeksi.
        Sen myötä pyydämme myös me mollaajat anteeksi Maisalta.

        Kyllä pyydämme anteeksi ja harrastamme sovinto seksiä Maisan kanssa, puolet tosin joutuu Mikon kanssa ja ne onnelliset arvotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuohan kertoo sinusta sen, että kuvat katsot, mutta et osaa lukea.... Mtv-viihde uutisissa se on.

        Katsoin JM:n haastattelun, korvat ja silmät kyllä kunnossa.

        Sun kommentin perusteella, voin arvioida sinut moukaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin JM:n haastattelun, korvat ja silmät kyllä kunnossa.

        Sun kommentin perusteella, voin arvioida sinut moukaksi.

        En ole tuo, jolle kommentoit, mutta mtv3 uutisissa se on. Googlaa. En katsonut tuota haastattelua, oliko se suora lähetys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin JM:n haastattelun, korvat ja silmät kyllä kunnossa.

        Sun kommentin perusteella, voin arvioida sinut moukaksi.

        Ihan vapaasti voit nimitellä, vaan lukea osaan ja ymmärrän lukemani, tuo "Anonyymi
        Eilen 19:38"
        oli suora lainaus Latvalan haastattelusta. Saahan sitä haastattelua katsoa korvat ja silmät kunnossa jos äly puuttuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti voit nimitellä, vaan lukea osaan ja ymmärrän lukemani, tuo "Anonyymi
        Eilen 19:38"
        oli suora lainaus Latvalan haastattelusta. Saahan sitä haastattelua katsoa korvat ja silmät kunnossa jos äly puuttuu...

        On tällä palstalla huomattu, ettei kunnossa olevat silmät ja korvat puuttuvaa älyä korvaa, toisin kuin iloinen ja hilpeä mieli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tällä palstalla huomattu, ettei kunnossa olevat silmät ja korvat puuttuvaa älyä korvaa, toisin kuin iloinen ja hilpeä mieli!

        Jos lainaa tekstiä vois kertoa mistä se on otettu, normaalia eikö?

        Mtv3 viihdepalstan juttu on ihan eri kuin live-haastattelu. Katsos, kun jotain henkilöä kuulee omilla korvilla, niin uskoo mitä sanoo. Mutta jos jonkun sanoja toistetaan jollain juorupalstalla, niin alkuperäinrn sanoma on jo voinut monta kertaa muuttua toiseksi.

        Arvio nyt uudelleen kenellä on se älli päässä. Joka kuulee vai joka uskoo lukemaansa arvioimatta mikä totuus on?

        Eikös ne yksinkertaiset ihmiset niitä hilpeitä veikkoja ole 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lainaa tekstiä vois kertoa mistä se on otettu, normaalia eikö?

        Mtv3 viihdepalstan juttu on ihan eri kuin live-haastattelu. Katsos, kun jotain henkilöä kuulee omilla korvilla, niin uskoo mitä sanoo. Mutta jos jonkun sanoja toistetaan jollain juorupalstalla, niin alkuperäinrn sanoma on jo voinut monta kertaa muuttua toiseksi.

        Arvio nyt uudelleen kenellä on se älli päässä. Joka kuulee vai joka uskoo lukemaansa arvioimatta mikä totuus on?

        Eikös ne yksinkertaiset ihmiset niitä hilpeitä veikkoja ole 😂.

        Auts, mtv3-viihdekanavalla saa siis mielestäsi kirjoittaa muunneltua totuutta, koska AINOA TOTUUS LÖYTYY SEISKASTA? Noh, löytyihän sitä älliä SINULTA kuitenkin sen verran, että ymmärrys riitti googlata annetub vihjeen jälkeen. Siitä se lähtee... ja nimittelyhän kertoo kyllä kaiken SINUSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts, mtv3-viihdekanavalla saa siis mielestäsi kirjoittaa muunneltua totuutta, koska AINOA TOTUUS LÖYTYY SEISKASTA? Noh, löytyihän sitä älliä SINULTA kuitenkin sen verran, että ymmärrys riitti googlata annetub vihjeen jälkeen. Siitä se lähtee... ja nimittelyhän kertoo kyllä kaiken SINUSTA.

        Taitaa olla ny luetun ymmärtäminen hukassa 😘. Oliko tekstissä Seiska mainittu tai että oli lukenut viihdekanavan tekstiä. No eipä ollut.
        Pelkän livehaastattelu tuli katsottua.

        Jossa muuten JM sanoi, että kannattaa miettiä ensin mitä julkasee.
        Eli sulle neuvoksi. Tavaa lukemasi teksti ja sitten kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts, mtv3-viihdekanavalla saa siis mielestäsi kirjoittaa muunneltua totuutta, koska AINOA TOTUUS LÖYTYY SEISKASTA? Noh, löytyihän sitä älliä SINULTA kuitenkin sen verran, että ymmärrys riitti googlata annetub vihjeen jälkeen. Siitä se lähtee... ja nimittelyhän kertoo kyllä kaiken SINUSTA.

        Taitaa olla ny luetun ymmärtäminen hukassa 😘. Oliko tekstissä Seiska mainittu tai että oli lukenut viihdekanavan tekstiä. No eipä ollut.
        Pelkän livehaastattelu tuli katsottua.

        Jossa muuten JM sanoi, että kannattaa miettiä ensin mitä julkasee.
        Eli sulle neuvoksi. Tavaa lukemasi teksti ja sitten kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on päätetty hyväntekeväisyyskohde, johon pienempien häiden hääbudjetti lahjoitetaan kuten maisu lupasi, kun isot ökyhäät sulho peruutti. muistaako maisu mitä lupasi.

        Maisuli ei ole henkeä vetänyt pienempien häiden hyväntekeväisyyteen luvatusta budjetista? Miksi ei? Jos julkisesti jotain luvataan, niin se myös pidetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lainaa tekstiä vois kertoa mistä se on otettu, normaalia eikö?

        Mtv3 viihdepalstan juttu on ihan eri kuin live-haastattelu. Katsos, kun jotain henkilöä kuulee omilla korvilla, niin uskoo mitä sanoo. Mutta jos jonkun sanoja toistetaan jollain juorupalstalla, niin alkuperäinrn sanoma on jo voinut monta kertaa muuttua toiseksi.

        Arvio nyt uudelleen kenellä on se älli päässä. Joka kuulee vai joka uskoo lukemaansa arvioimatta mikä totuus on?

        Eikös ne yksinkertaiset ihmiset niitä hilpeitä veikkoja ole 😂.

        "Mutta jos jonkun sanoja toistetaan jollain juorupalstalla, niin alkuperäinrn sanoma on jo voinut monta kertaa muuttua toiseksi." Jari-Mattihan on niin tyhmä, ettei ymmärtänyt tarkistaa tekstiä, niinkös?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä usko minkäänlaisia evidenssejä, kaikki sellaisethan on muokattuja.., eivät usko vaikka tämän tuo esille:"Jari-Matti Latvala vahvistaa MTV Uutisille ettei Seiskan uutisointi siitä, että hän olisi maksanut entisen puolisonsa Torpan ja tämän uuden puolison Aasian matkan, pidä paikkansa. Latvala kertoo, että hän ja Torppa suunnittelivat yhteistä matkaa Krabille ennen kuin parin suhde kariutui. Latvalalla oli jo varattuna lentolippu kyseiseen matkakohteeseen, mutta hän peruutti lentonsa.

        Latvala kertoo, että hänellä on kyseisestä tapahtumasta olemassa dokumentteja ja todistusaineistoa. Kyse ei ole rallikuskin mukaan missään nimessä siitä, että lipusta olisi vain vaihdettu nimi."

        Jos noin todellakin on, niin kyllä kirvespaskalehden on oikaistava valheellinen uutisointinsa ja kannettava muutenkin vastuunsa.

        Toki noista tyrkyistä uutisoiminen "rankallakin kädellä" on ihan OK , mutta silkka valehtelu on aika sikamaista. Tossa nyt kuitenkin mahtaa käydä niin, että Maisa saa hyvän korvauksen kirvespaskalehdeltä salassapitovelvollisuuden saattamana ja jutusta ei sen koommin puhuta saati mitään oikeusjuttua nosteta. Noinhan noi paskalehdet homman hoitaa. Onko tuo sitten lehdenlukijoille oikein. Niitäkin höyniä meinaan on, jotka tilaa tuollaista saastetta ja uskovat kaiken paskan mitä ne suoltaa sivuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta jos jonkun sanoja toistetaan jollain juorupalstalla, niin alkuperäinrn sanoma on jo voinut monta kertaa muuttua toiseksi." Jari-Mattihan on niin tyhmä, ettei ymmärtänyt tarkistaa tekstiä, niinkös?

        Et siis ole katsonut JM:n haastattelua? Siinä ei todellakaan puhuttu mistään Maisasta. Se oli asiapohjainen uraan yms. liittyvä keskustelu JM:stä.
        Sattumoisin samana päivänä julkaistiin Seiskassa Maisaa koskeva juttu tästä häämatkamaksusta. Maikkarin juorutoimittaja oli kysässyt siitä JM:ltä. Ei tässä livehaastattelussa vaan kun ny sattumoisin sattui samoille kulmille...
        Se mitä JM on nähnyt tai kuullut tai kerrottu sen vain tietää JM.
        Ja tuossa sinun referoinnissa viitattiin kommenttiin, joka haluttiin tarkistaa alkuperäisestä lähteestä.
        Luetun ymmärtäminen on taito, joka opitaan jo ala-asteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole katsonut JM:n haastattelua? Siinä ei todellakaan puhuttu mistään Maisasta. Se oli asiapohjainen uraan yms. liittyvä keskustelu JM:stä.
        Sattumoisin samana päivänä julkaistiin Seiskassa Maisaa koskeva juttu tästä häämatkamaksusta. Maikkarin juorutoimittaja oli kysässyt siitä JM:ltä. Ei tässä livehaastattelussa vaan kun ny sattumoisin sattui samoille kulmille...
        Se mitä JM on nähnyt tai kuullut tai kerrottu sen vain tietää JM.
        Ja tuossa sinun referoinnissa viitattiin kommenttiin, joka haluttiin tarkistaa alkuperäisestä lähteestä.
        Luetun ymmärtäminen on taito, joka opitaan jo ala-asteella.

        "Se mitä JM on nähnyt tai kuullut tai kerrottu sen vain tietää JM.
        Ja tuossa sinun referoinnissa viitattiin kommenttiin, joka haluttiin tarkistaa alkuperäisestä lähteestä." Se alkuperäinen lähde..... on missä? Kommentissa on käsittääkseni kyse siitä mitä Latvala sanoi, jos Latvala sanoo, ettei ole maksanut ko. matkaa, ketä tässä pitää uskoa, nyt on kyse elämästä ja luetun ymmärtämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se mitä JM on nähnyt tai kuullut tai kerrottu sen vain tietää JM.
        Ja tuossa sinun referoinnissa viitattiin kommenttiin, joka haluttiin tarkistaa alkuperäisestä lähteestä." Se alkuperäinen lähde..... on missä? Kommentissa on käsittääkseni kyse siitä mitä Latvala sanoi, jos Latvala sanoo, ettei ole maksanut ko. matkaa, ketä tässä pitää uskoa, nyt on kyse elämästä ja luetun ymmärtämisestä.

        Sitähän tässä haetaan totuutta, ketä uskoa. Te Maisa-fanit ootte tyhmiä ja teidän pinna ei kestä, Tziisuz teitä. Teidän mielestä joka joku on teidän puolella tai vastaan. Mutta me, jotka halutaan faktaa kuulutaan automaattisesti vastapuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ny luetun ymmärtäminen hukassa 😘. Oliko tekstissä Seiska mainittu tai että oli lukenut viihdekanavan tekstiä. No eipä ollut.
        Pelkän livehaastattelu tuli katsottua.

        Jossa muuten JM sanoi, että kannattaa miettiä ensin mitä julkasee.
        Eli sulle neuvoksi. Tavaa lukemasi teksti ja sitten kommentoi.

        T-a-v-aa-pa i-han i-ite!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ny luetun ymmärtäminen hukassa 😘. Oliko tekstissä Seiska mainittu tai että oli lukenut viihdekanavan tekstiä. No eipä ollut.
        Pelkän livehaastattelu tuli katsottua.

        Jossa muuten JM sanoi, että kannattaa miettiä ensin mitä julkasee.
        Eli sulle neuvoksi. Tavaa lukemasi teksti ja sitten kommentoi.

        No jooh, ihan tuplana laitoit, no et tietenkään lukenut(etkö ehtinyt/ymmärtänyt) kun piti päteä! "Jossa muuten JM sanoi, että kannattaa miettiä ensin mitä julkasee." Mitähän tuokin kertoo teistä? Mhyyy... Ja kuitenkin antaa ihan haastiksen... tuo Jm... tarkistamatta, mitä tuli suusta päästäneeksi,. Kaikki kuitenkin päätyy sinne... 7


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tässä haetaan totuutta, ketä uskoa. Te Maisa-fanit ootte tyhmiä ja teidän pinna ei kestä, Tziisuz teitä. Teidän mielestä joka joku on teidän puolella tai vastaan. Mutta me, jotka halutaan faktaa kuulutaan automaattisesti vastapuolelle.

        Vai voisiko se olla niin, että te Maisan haukkujat olette pettyneitä, koska kirvespaskalehden juttu saattaakin olla "ankka"? Te uskoitte kaiken ja haukuitte Maisaa ja nyt teitä ketuttaa sitten jumalattomasti, kun teidän "raamattunne" ei olekaan niin luotettava tiedonhakupulju.

        Joo ja en tykkää Maisasta ja hänen tempauksistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        T-a-v-aa-pa i-han i-ite!

        Väärin tavattu. Ta-vaa-pa i-han i-te!


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Jos noin todellakin on, niin kyllä kirvespaskalehden on oikaistava valheellinen uutisointinsa ja kannettava muutenkin vastuunsa.

        Toki noista tyrkyistä uutisoiminen "rankallakin kädellä" on ihan OK , mutta silkka valehtelu on aika sikamaista. Tossa nyt kuitenkin mahtaa käydä niin, että Maisa saa hyvän korvauksen kirvespaskalehdeltä salassapitovelvollisuuden saattamana ja jutusta ei sen koommin puhuta saati mitään oikeusjuttua nosteta. Noinhan noi paskalehdet homman hoitaa. Onko tuo sitten lehdenlukijoille oikein. Niitäkin höyniä meinaan on, jotka tilaa tuollaista saastetta ja uskovat kaiken paskan mitä ne suoltaa sivuillaan.

        Voi voi. Tosi surullista, että tilaat itse lukemasi lehden.. Tsemppiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi. Tosi surullista, että tilaat itse lukemasi lehden.. Tsemppiä

        En varmasti tilaa, enkä ymmärrä sellaisia, jotka tilaavat. Ton paskalehden tilaajilla täytyy olla jokin tirkistelyyn taipuva sairaus.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Some-hyeenat tarvitsevat päivittäisen annoksensa, ei suinkaan syödäkseen vaan oksentaakseen jotakin ulos sisimmästään. Pää pystyyn Maisa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Some-hyeenat tarvitsevat päivittäisen annoksensa, ei suinkaan syödäkseen vaan oksentaakseen jotakin ulos sisimmästään. Pää pystyyn Maisa!

        Maisa, opettele puhumaan totta, etkä muunneltua totuutta 😊 Pääsisit monessa suhteessa vähemmällä kritiikillä.


    • Anonyymi

      Miksi tuo
      "Mä olen niin loppu" on niin tuttu lause, Maisan tuottamana ennenkin?

      Siinä on jotenkin kotoista, sekä loppua että samaan aikaan olevaa uutta alkua.

      • Anonyymi

        Niin ja siinä, olen niin itkenyt...


      • Anonyymi

        Aika huolestuttavaa kun just oli onnellisempi kuin ikinä ja nyt on taas ihan loppu.. Oisko nuo mielialan vaihtelut merkki jostain ongelmasta??


    • Anonyymi

      Tulukaa tänne omilla nimillä muita haukkumaan.

      • Anonyymi

        Hauhau 😂


      • Anonyymi

        Ursus Nokialta, päivää 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ursus Nokialta, päivää 😌

        Mitä kuuluu serkkuseni, ilimoja on pidelly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kuuluu serkkuseni, ilimoja on pidelly.

        Same old, same old, Sulo-setä 😉 kun jäitä polttelis.


    • Anonyymi

      Minäkin olen ajatellut, että vain vähemmällä järjellä varustetut lukevat tätä lehteä.
      En ole koskaan tuota lehteä tilannut enkä ostanut enkä aio lukea.
      Hymy-lehti oli toinen saman tason turhaa paperin haaskausta.

      • Anonyymi

        Moni Maisan IG-seuraajista lukee. Varma tieto.


    • Anonyymi

      Onpas täällä vihamielistä porukkaa, aina Maisaa haukkumassa. Mä ottaisin Maisan mielelläni takaapäin ja laukeaisin hänen upeille pakaroilleen.

      • Anonyymi

        Ennemmin Mikko kuin Maisa.


    • Anonyymi

      Kuka on Maisa? Joku hiihtäjä?

      • Anonyymi

        Se on se joka ylittää maaliviivan viimeisenä mutta pokaa silti voittopokaalin.


    • Anonyymi

      Just tämä. Mä en lue seiskaa, mua ei kiinnosta julkkikset, mut tämän henkilön kohdalla on sanottava että kyllä on harvinaisen ärsyttävä tapaus. Aina tulee maisa vastaan kun uutisia luet, voi jumaliste miten nainen ei TAJUA!!!!! Kuinka sata kertaa aikonut pysyä julkisuudesta pois.. mut ei!!! Itsensä pitää tuoda julki tavalla taikka toisella!!! Voi argghhh

      • Anonyymi

        Muistakaapas, että Latvala ihastui Maisaan silloin kun Maisalla oli vielä normi rintavarustus, oli pienen lapsen äiti ja saattopa olla ihan vielä muutenkin ok.
        Mutta viiden vuoden aikana oli tapahtunut jo liian paljon, kun JM lopulta tapasi uudelleen ihastuksensa.

        Ja eihän siinä mennyt kuin 3 kk kun asuivat jo yhdessä... Kuulostaa aika tutulta kaavalta?


      • Anonyymi

        Ei vai kiinnosta ja noin revit pelipöksys:D


    • Anonyymi

      Maisa menetti Latvalahon miljoonat, siitäkö on kysymys?
      Kuka korvaa? Seiska lehti?

      • Anonyymi

        Onneksi Latvala tuli järkiinsä. Olin järkyttynyt, kun Latvala ruperi hengailemaan tuon bimbon, tyhjäpään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Latvala tuli järkiinsä. Olin järkyttynyt, kun Latvala ruperi hengailemaan tuon bimbon, tyhjäpään kanssa.

        Et ole ainoa. Kyllä tuota Latvalan ”hutia” ihmeteltiin rallipiireissä asti 😶


    • Anonyymi

      millä nimimerkillä Maisa sättäilee? :) Kuusibaarissa !?!

    • Anonyymi

      Maisa romahtaa jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        eikös sillä ollu joku romahdus. oli lasaretissa, josta lähti maailman parhaimman anopin kanssa viettämään polttareita thaikkulaan. hermoromahdus parani pikapikana.


    • Anonyymi

      Maisa pokas rahattoman rattopojan 😀 Sehän sitä hävettää, että yritti esittää jotra rahaa on. Halvat on huvit.

      Kattokaa piruuttanne surkea elokuva Onnenonkija, siinä yökerho kohtauksessa Maisa esittää rikkaita äijiä pokaavaa vamppia eli itseään, ihan jo ton takia pitää ostaa kyseinen leffa muistoksi.

    • Anonyymi

      Maisku ajatteli alkaa rahastamaan kun jari ei anna enää taskurahaa?

    • Anonyymi

      Seuraavaksi Maisa kiidätetään varmaan taas "kriittisessä" tilassa sairaalaan, kun on saanut "hermoromahduksen" Seiskan "valheista" 😁.. Jos nyt leikitään ajatuksella että Latvala tosiaan olisi pettänyt silikonibimboa KUUDEN(!) eri naisen kanssa, herää välttämättäkin kysymys... Kuinka surkea lahna se Maisuli onkaan sängyssä..? 🤔 Ei taidakaan olla mikään seksipeto, jos Latvalan piti hakea piristystä makuukammariin peräti kuuden naisen kanssa.. No eihän tuo pettäminen tietenkään totta ole, Maisa se taas valehtelee ja koittaa pestä omaa ryvettynyttä mainettaan. Kunhan leikittelen ajatuksella.

      • Anonyymi

        Kyllä onkin todella kuuma kysymys että miksi J-M olisi pettänyt maisulia kuuden naisen kanssa yhdessä tahi erikseen...

        Kysymys on samaa tasoa kuin tuio maisan tilitys hänen ja IT_heebon yhteisistä lapsista..

        Eli ei sänkytaitoja,ei yhteisiä lapsia,niinhän se taitanee olla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä onkin todella kuuma kysymys että miksi J-M olisi pettänyt maisulia kuuden naisen kanssa yhdessä tahi erikseen...

        Kysymys on samaa tasoa kuin tuio maisan tilitys hänen ja IT_heebon yhteisistä lapsista..

        Eli ei sänkytaitoja,ei yhteisiä lapsia,niinhän se taitanee olla???

        Mistä me kukaan tiedetään Maisan sänkytaidoista? Usein suht hyvännäköiset naiset ovat niitä huonompia sängyssä. Vaatimattomampien näköiset naiset taas niitä parhaimpia.
        Tulee kysymys mieleen, miksi J-M tarvisi kuusi eri naista? Tulee mieleen vanha sanonta, että jos kotona ei saa edes sitä huonoa seksiä, haetaan muualta.


      • Anonyymi

        Sano olleensa palkattomalla virkavapaalla... Missähän neito on virassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä me kukaan tiedetään Maisan sänkytaidoista? Usein suht hyvännäköiset naiset ovat niitä huonompia sängyssä. Vaatimattomampien näköiset naiset taas niitä parhaimpia.
        Tulee kysymys mieleen, miksi J-M tarvisi kuusi eri naista? Tulee mieleen vanha sanonta, että jos kotona ei saa edes sitä huonoa seksiä, haetaan muualta.

        Hyvännäköisten naisten ei tarvitse nähdä vaivaa sängyssä 😁👍 Silti miehiä riittää niin kauan kun ulkonäköä piisaa😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano olleensa palkattomalla virkavapaalla... Missähän neito on virassa?

        0-sopparilla saa virkavapaata ja Norralla ollaan oikein virkasuhteessa....


    • Anonyymi

      Törpöltä loppuu pätäkkä hetialkuunsa jos oikeuteen yrittää seiskaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Fanzuu illegaalia, whoah.

    • Anonyymi

      kovin se instan puolella maksu kuitteja sun muita esitteli et itse on maksettu matka,mut ei noista kuitesta selvää saanut miltä tililtä ja kuka. klo aikoja ja nimi näky lipussa. No jokainen taaplaa tavallaan,antaa maisan ja uuden miehen nauttia sen aikaa mitä tämä kestää,eiköhä se kohta uusi mies huomaa et kalliiksi käy tämäkin touhu..Mut kaikkea hyvää heille joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      Eikö ihmisillä ole mitään järkevämpää tekemistä kuin mollata Maisa Torppaa ja Hänen elämäänsä, olen pohltinut mistä johtuu?! Maisa on näyttävä. tyylikäs kaunis maailmannainen jolle moni on varmasti KATEELLINEN, siitä saattaa johtua, sääliksi käy lähinnä nämä mollaajat ja kyllä sentään Maisa on ihan eri planeetalta kuin TUKSU, koskaan ei saa vertailla kahta täysin erilaista ihmistä, ihminen se on Tuksukin, miksi suomalaisten täytyy olla näin typeriä, HALOO KOKO MAAILMANKAIKKEUS ei pelkästään Helsinki!!!

      • Anonyymi

        Ovathan Maisa ja Tuksu aikalailla saman näköisiä. En sano tätä pahalla. Maisalla reilusti huulitäytettä, tekotukkaa ja isot silikonit ja niin on Tuksullakin. Oli Tuksullakin näyttävyyttä nuorempana. Iso ero on toki siinä, että Maisa on opiskellut ammatin tai pari. Tuksu on ylioppilas, voisi olla muutakin, ellei elämä olisi kuljettanut väärään suuntaan 😟 Onhan noissa kahdessa paljon samaa ulkoisessa olemuksessa. Tuksulla näkyy jo ajetut kilometrit, Maisalla ei ihan vielä.


    • Anonyymi

      Miks mä edes vaivaudun lukemaan juttuja tuosta tyrkystä... Maisa on niin patologinen valehtelija, ettei varmaan itsekään enää tiedä mikä on totta ja mikä selitettyä valetta.. Mä oon niin täys tota turhapäistä bimboo! Mutta jotenkin noi Maisan uudet käänteet ja paniikkiselitykset on niin huvittavaa luettavaa, että niihin suorastaan koukuttuu. Katsotaan mitä Maisa valehtelee seuraavaksi. Popparit tulille 😁

      • Anonyymi

        Tuksua lainatakseni: "Maisa Torppa! Mä olen niin kypsä tähän touhuun! KYPSÄ!!!!!!"


    • Anonyymi

      Petti kuuden eri naisen kanssa, että sellainen tapaus.

      • Anonyymi

        Maisa sanoo, että JM petti 🤔 JM ei ole sanonut pettäneensä. Siinä on vissi ero. Maisa on puhunut muunneltua totuutta niin monta kertaa, että en ihan kaikkea uskoisi mitä hän suustaan päästää pelastaakseen oman nahkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa sanoo, että JM petti 🤔 JM ei ole sanonut pettäneensä. Siinä on vissi ero. Maisa on puhunut muunneltua totuutta niin monta kertaa, että en ihan kaikkea uskoisi mitä hän suustaan päästää pelastaakseen oman nahkansa

        Maisakaan ei ole sanonut pettäneensä ratti-aisuria. Eipä se tunnu teitä äityleitä hidastavan. Siinä asiassa kelpaa vaikka Seiskan kertoma "totuus".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisakaan ei ole sanonut pettäneensä ratti-aisuria. Eipä se tunnu teitä äityleitä hidastavan. Siinä asiassa kelpaa vaikka Seiskan kertoma "totuus".

        Mutta mies, jonka kanssa Maisa "petti" on jo julkisuudessa.
        Kuukausi erosta oli jo kokeiltavana Maisalla, jos elämä olisi onnellisempaa tämän kanssa kuin JM:n kanssa. Toinen kuukausi oli jo yhteinen talo ja lapset. Talo oli ostettu likimain samana päivänä kuin tuli erouutinen. Eikö näin ollut vai ? Ihan normi setti ventovieraan kanssa nykypäivänä. Ostetaan talo ja kokeillaan yhteiselämää. Seksikin maistuu paremmalla omassa kodissa kuin jos asuttais ens alkuun erillään.

        Mutta missä ne kuusi naista on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisakaan ei ole sanonut pettäneensä ratti-aisuria. Eipä se tunnu teitä äityleitä hidastavan. Siinä asiassa kelpaa vaikka Seiskan kertoma "totuus".

        Kuules äityli, Maisalla on omista pettämisistään faktat todisteet. Yksi onneton kulkee nytkin sen mukana. Yhtään mimmiä, joiden kanssa Maisa kertoo Latvalan pettäneen ei ole julkisuuteen tuotu. Ihan siitä syystä, että heitä ei ole olemassa. Maisa puhuu tunnetusti muunneltua totuutta, silloin kun oma (teko)perse on vaarassa 😁 Näin se kuule, peräkammarin Arska on. Voimia ❤️😟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa sanoo, että JM petti 🤔 JM ei ole sanonut pettäneensä. Siinä on vissi ero. Maisa on puhunut muunneltua totuutta niin monta kertaa, että en ihan kaikkea uskoisi mitä hän suustaan päästää pelastaakseen oman nahkansa

        Tuo nyt ei ole mikään ihme, jos jm on pettänyt. Jm ei oikein ole sen tyylinen, että julkaisisi instassa panolistansa, kuten Maisa voisi tehdä. Se, että Maisa hölöttää lähes kaiken kaikille, ei tarkoita sitä, että jm olisi puhtoinen. Jm osaa kuitenkin valita sen, mitä julkisesti kommentoi ja mitä ei. Maisa ei ole osannut tuota rajaa vetää, joten sääliksi käy.


    • Anonyymi

      Kyllä näillä lööppi kumiturvilla on vaikeeta, voi että--Koskakohan paljastuu että kaiken sen muovin alla olikin..penis;)

    • Anonyymi

      Onnenonkija maisa torppa

      Leffan traileri, maisa tulee kuviin 0:45, trailerissa ei tosin ole koko kohtausta jossa maisa saalistaa heti kun kuulee kaverin olevan rikkaasta perheestä

      https://www.youtube.com/watch?v=gH0sVlzvTyI

      Maisa tunnustaa iltiksen haastattelussa

      – Meillä oli kaveripiirissä peli. Yksi tytöistä selasi Iltiksen urheilusivuja ja valkkasi aina miehen, kenet piti napata seuraavaksi. Se oli naurettavan helppoa.

      – Olo oli melkein huumaava. Tuntui, ettei mikään pysäyttänyt ja hallitsin kaikkea. Itsetunto kohisi katossa ja fiilis oli, että hei minä kelpaan kaikille.

      https://www.is.fi/viihde/art-2000001067396.html

      Valkokankaalla omana ittenään
      https://www.como.fi/uutiset/tah-nama-kaksi-julkkiskaunotarta-tekevat-roolin-uudessa-menestysleffassa-katso-patka/

      Että sellanen on petetyn tytön tarina oikeesti :)

    • Anonyymi

      Kyllä AXL lohduttaa. Pari filmii ja uho unohtuu.

    • Anonyymi

      Seksipommi-maisulin väitteet ettei hän loppupeleissä kyennytkään tyydyttämään rallitähteä, kenties sänkytaidot olivat kait myös jotenkin puutteelliset ja oletettavasti sen myötä turhautunut rallitähti J-M olisi hoidellut kuusi naista kerralla ???!!!!!!!

      Mikäli niin tämä uutinenhan nostaa J-M Latvalan kertaheitolla ja ihan suoraan
      kuninkuusluokkaan ja F1 maailmanmestari James HUNT:in manttelinperijäksi rattimattien pornokarjuna..

      Ei muuta kun kovasti rispektii Pohojanmaan lakeuksien pornokarjulle..

      • Anonyymi

        Siitä Latvala voi Maisaa kiittää, että nyt käy Latvalalla ennennäkemätön flaksi 👍👍👍 Naiset haluavat aina korjata komean miehen ”särkyneen sydämen” 💔taas ehyeksi 💖 ja rakastavaksi 💘 Eikä sekään huono asia ole, että Latvala on nuori miljonääri 💰💵💳


    • Anonyymi

      Minä minä minä minä... JM ura sekosi sinusta. Sinä sekoat useista miehistä. Älä puhu valita kakkaa Maisa. Elä elämääsi äläkä sepusta kaikkea niin unohdetaan sut.

    • Naurettavaa pelleilyä tuollanen itkeminen mutta mitäpä tuollaset ossaa muuta tehhäkkää kuin itkeä jolleki lehelle kun eivät normitöitä ossaa tehhä...

      • Anonyymi

        Draamakuningatar sai draamansa, alamaiset ihquu ja rahvasta nöyryytetään.


    • Anonyymi

      Julkisuus ja Seiskathan on Maisan ja kaltaisten työ ja huvi ja elämä. Ei kai normi-ihmisellä oo mitään tarvetta hilluu joka lööpissä.

      • Anonyymi

        Normi ihmiset selvittelevät eronsa keskenään. Mitään tarvetta ei ole levitellä asioitaan ympäri maailmaa, siis normi ihmisen. Sitten on nuo kohu-maisat, jotka haluavat vetää lokaan viattomiakin ihmisiä samalla vedolla kun itsekin uppoaa 😨 omaan paskaansa ja valheisiinsa.


    • Anonyymi

      Kannattaa etsiä pysyvää rakkautta Viidakon tähtösistä.

    • Anonyymi

      Pitää olla hyvät sosiaaliset taidot ja hyvät suhteet julkkishenkilöihin , eikä ala tulemaan netissä julkisuuteen vaatteita vähentämällä.

    • Anonyymi

      Se vaan on niin että aikuinen, fiksu ihminen ei välitä lehtien jutuista. Maisa on tietoisesti ollut esillä itse. Näin ollen sekaan mahtuu aina myös ikäviä tarinoita. Kauneus ei kulje luottamuksen kanssa, ja toistepäin. Maisa on itse säheltänyt ja tuonut julki asioita. Olisi hiljaa, eikä antaisi mahdollisuutta noihin lehdistön tarttua. Se on oravanpyörä se. Metsä vastaa huuteluille, se vaan on mennyt siihen. Turha JM: ää enää sorkkia. Puolustelematta sen kummemmin ketään. Eläisi ja olisi. Poistuisi instasta, tekisi oikeita töitä. Mutta ei. On addiktoitunut ja erittäin tehokkaasti someen, ja samalla kaivaa kuoppaa.
      Ja olen samaa mieltä verotuksesta. Nuo vaatteet ja mainostuotteet ovat lahjoja, veronalaista siis, joita somessa esittelee. Ovat uusia tuotteita, ei siis kierrätyskamaa. Sama pätee matkoihin, laukkuihin ym. Hän tekee ansiotuloa noilla tavoin. On aivan kuin myyntiedustaja, saa provikat tuotteista jotka hänen koodilla myytyä tulee.

    • Anonyymi

      Kuka on Maisa? Miksi tämä pitäisi kiinnostaa?

    • Anonyymi

      Näille onnenonkijoille yleensä tapahtuu niin, että kun ikää tulee tarpeeksi niin istutaan lähikuppilan pöydässä ja kysellään kukahan tarjoaisi olusen.

      Maisa hyvä, muuta jo elämääsi ja aloita se ensiksi poisumalla tyhjänpäiväisestä julkisuudesta ja keskity oikeaan elämiseen. Ehkä näin löydät sen onnen ja rauhan itsellesi ja läheisillesi.

      • Anonyymi

        Tuo naikkonen ei rauhoitu koskaan, eikä poistu kohu-uutisista. Luuilisi tulevaisuuden pelottavan, varma on ettei se ole ruusuinen ja kaunis. Tuksu nro 2 on "ihailtavanamme" nopeammin, kuin arvaattekaan.


      • Anonyymi

        Tuo tie, jolle Maisa on lähtenyt 😳 se tie voi olla sama kuin Tuksullakin 😨 Totuuden vierestä puhujaa ja aikamoista kieroilijaa joka polttelee siltoja takanaan ei arvosta kukaan 🤔 Kova on käymään varatuilla miehillä ja jos, vahva jos, häntä on petetty, niin ulisee kuin viaton, siveellinen ja nuhteeton, joka hän ei ole ollut piiiiiitkään aikaan 😂


    • Anonyymi

      Kuka viitsii katsoa tuollaista lehmää, rinnat pursuavat silikonit tissit kuin lehmällä, vaatisi kantovaljaat ja navettaan.

      Millä rahalla hän matkustaa, laittaa kuvia vai onko hän valehetelijä suuurelta osin.
      pelkkiä valheita, koulutuksissa, lentoemona, ties missä epävakaa persoona.

      Ei hän ole kaunis, miten käytetty silikonitissi, ja alapääkin varmaan ruvella liian käytön vuoksi.

      Miksi hän on aina lööpeissä, olihan Axel Smithin panokin ja joko sai korvaukset
      pornokuvistaan? Tasi saada autorahaa ja on se tyhmä mies joka hänen harukkaansa yhtyy.

      Missä on lapsi kun ei ole koskaan mukana? Aina hän its eon panomatkoilla, on se omituinen nainnen, jotain pahasti vialla täytyy olla.

      Täytyy IT kaverinkin olla hiukan tyhmä insinööri ilmeisemmin.

    • Anonyymi

      No, kuka koskee Axl Smithin panoon...ei kukaan oikeasti järkevä ja omaa tulevaisuuttaan miettivä mies. Eikö tämä ole nyt jo jumaleisson nähty ? tää IT-Mikko on seuraava oman elämänsä pilaava.

      • Anonyymi

        Miehet ajattelevat jalkovälillä, ovat ihan naisten vietävissä.


    • Anonyymi

      Riisuttaisiin maiskiskin tekohärppäkkeistä, pois silarit samoin ylivärjätty hiustenpidennys,hammaskuoret. Jäljelle jää vaan kun ottaa tekoperseen jemmasta ja kiskaiseen sen takalistoon. Onneton tapaus.

    • Anonyymi

      Millä rahalla?

    • Anonyymi

      Millä rahalla?

    • Anonyymi

      Rahalla saa pillua Maisalta, bisnes se on mikä kannattaa, Maisa sen tietää!

    • Anonyymi

      Mistä Maisa sitten kaljarahaa saa?

    • Anonyymi

      No, Maisa uusi Nykäsen Masa, tekevät toimittajan kanssa juttuja ja molemmat saavat rahhoo.

      • Anonyymi

        Voihan tuo olla tottakin, että ovat itse maksaneet matkansa. Siitä vaan oikeuteen, jos näin asian näkevät. Mutta sitten ei saisi valehdella "salasuhteista", vaikka olisikin jonkinsortin kosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuo olla tottakin, että ovat itse maksaneet matkansa. Siitä vaan oikeuteen, jos näin asian näkevät. Mutta sitten ei saisi valehdella "salasuhteista", vaikka olisikin jonkinsortin kosto.

        Saas nähdä, mitä tästä vielä tulee. Melkein sanoisin, että Seiskalta lisää paljastuksia 👍


    • Anonyymi

      Onko tämä nainen vielä neitsyt?

      • Anonyymi

        Riippuu määritelmästä.. Neitsyt ajattelun ja ehkä moraalifilosofian käytännössä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu määritelmästä.. Neitsyt ajattelun ja ehkä moraalifilosofian käytännössä..

        Voidaanko värkin kiristämisen yhteydessä palauttaa neitsyys, jos, niin...😉


    • Anonyymi

      Olisiko Maisalla 2-suuntainen mielialahäiriö?
      Käytös voisi selittää nämä ns. juonen käänteet.

    • Anonyymi

      Onko seiska poistanut jutun??

      • Anonyymi

        Kyllä se Seiskan sivuilta edelleen löytyy.


    • Anonyymi

      Maisa muistaa pyytää/opettaa Rinkistä rimmaamaan!! ..tykkäsit aikoinaan paljon ;) -Kulosaari-

    • Anonyymi

      On siinä kyllä varsinainen Suomalainen "nainen". Voi helevetti. Yököttää.

    • Anonyymi

      Minustakin on äärimmäisen tärkeää, että on Seiskan kaltainen eliittitason lehti, joka keskittyy korkeatasoisiin tutkimuksiin tärkeistä henkilöistä.

      Haluaisin vain tietää enemmän ja tarkemmin. Voisiko olla piippauspalvelu joka hälyttää heti älykännykässä kun on saatu uusia tietoja? Mieluiten aivan reaaliajassa, niin voisin eläytyä niihin peiton pöllytyksiin ja riitoihin. Olisiko mahdollista kehittää palvelua ja saada kuvaa tai ainakin äänitettä? Toivottavasti.

    • Anonyymi

      Pahinpia on just puku miehet humalassa. Öykkäreitä!!! Mutta esim kun työskentelin ravintola päällikkönä baarissa niin esim helvareita ja banditoksia ja canonball mc:tä kävi paljon ja ei ollut koskaa häiriötä

    • Anonyymi

      Tarina ei kerro itkikö business- vai proleluokan istuimella, ikkuna- vai käytäväpaikalla ja olivatko kyyneleet aitoja vai tekosellaisia. Oliko nessut omasta vai talon puolesta?
      Taitavat seiskan hilut olla tarpeeseen, hyöty toki molemminpuolinen, kun ei ole rattimiestä hupia sponsoroimassa. Melko vähillä silari-kuvilla selkesi sen aikaa kun JM oli tukijoukoissa.

    • Anonyymi

      Kuka maksaa asianajajan palkkion?

    • Anonyymi

      Rupeeko raha loppuun IT-miljonääriltä ,niin jostain on yritettävä lypsää.

      Hienoa että rallikuski pääsi tästä siipeilijästä eroon.

      • Anonyymi

        Eipä näy rallikuski päässeen eukosta eroon, kun jostain kumman syystä, joutuu edelleen maksamaan eukkolle vähän sitä ja tätä, kiristystäkö???!!!


      • Anonyymi

        Jos ”perhetuttu” alkaa Maisulin ” oikeusjutuissa” sähläämään, niin voipi olla, että ” perhetutun” työpaikassa ei sellaista julkisuutta hyvällä katsella. Nyt ei ” perhetutun” pidä olla värkin vietävissä 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy rallikuski päässeen eukosta eroon, kun jostain kumman syystä, joutuu edelleen maksamaan eukkolle vähän sitä ja tätä, kiristystäkö???!!!

        Mutta missä ovat ne hyväntekeväisyyteen luvatut hää-rahat? Niinpä...missä?


    • Anonyymi

      Pakkelia naamaan ja lahosuojaa luomeen ,niin kyllä aina joku varakas mies löytyy elättämään kunnes arki koittaa todellisena.

    • Anonyymi

      Nämä Maisulin allaskuvat on niin nähty, älkää enää julkaisko niitä, voin pahoin.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö

      • Anonyymi

        Tissit töröllään kehutaan luxusmatkaa kaljapullo kädessä, sitten kotona itketään villapaidassa ja silmälaseissa, miten ilkeitä ihmiset on, kun lapsista huolissaan oleva lentoemo saa ihmisten inhon päälleen! Maisa, syytä vain itseäsi, olet todella hölmö ja härski!!!!!


    • Anonyymi

      Tuskin koska kuka maksaa asianajajan laskun?

      • Häviäjä maksaa oikeuskulut. Tai sitten vakuutusyhtiö maksaa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Häviäjä maksaa oikeuskulut. Tai sitten vakuutusyhtiö maksaa.

        Herää arkeen. "Vakuutusyhtiö maksaa". Pitäskös ensin olla ihmisellä vakuutus siellä yhtiössä jonka meinaat laskun maksavan ja vakuutuksen oltava oikeaa sorttiakin? Vai meinasitko, että autovakuutus kattaa tässä kohtaa turpakäräjät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herää arkeen. "Vakuutusyhtiö maksaa". Pitäskös ensin olla ihmisellä vakuutus siellä yhtiössä jonka meinaat laskun maksavan ja vakuutuksen oltava oikeaa sorttiakin? Vai meinasitko, että autovakuutus kattaa tässä kohtaa turpakäräjät?

        Äläpäs nyt viisastele. Uskoisin, että jokaisessa taloudessa on jonkin sortin kotivakuutus. Eikö se ole jopa pakollinen (en ole varma, enkä viitti tarkistaa). Samoin uskon, että useimmissa talouksissa on laaja kotivakuutus. Tuohon laajaan kotivakuutukseen yleisesti kuuluu oikeusturvavakuutus ja se koskee kaikkia vakuutuksessa mainittuja samassa taloudessa asuvia henkilöitä (ja meillä myös koiraa jossain määrin).

        Vakuutusehdoissa on maininta milloin vakuutusta voidaan alkaa käyttämään. Yleensä se on niin, että se vakuutusetu astuu voimaan silloin, kun syyttäjä päättää syyttää. Vakuutettu voi olla itse syytettynä tai sitten hän on kantajana. Meillä on silleen, että 10.000 euroa saa käyttää oikeuskuluihin. Käräjillä kuitenkin hyväksytään vaan kohtuulliset asianajokulut, eli ei sitä voi noin vaan pistää tuulemaan ja hankkia kaikkein kalleinta juristia.

        Kannattaa jokaisen oikeesti silloin tällöin tarkistaa oma vakuutusturvansa .


    • Anonyymi

      Moni yliasianmies on tehnyt tyhmiä päätöksiä.

    • Anonyymi

      Miten voi haastaa oikeuteen?
      Maisa kertoo kaikki asiansa ja Seiska tekee niistä jutun.
      Seiska maksaa Maisalle siitä että kirjoitettavaa riittää.

    • Anonyymi

      Ette kai te tosissaan täällä väännä jostain Maisan asioista täällä juttua??? Haloo!!!
      Antakaa ihmisten olla rauhassa!

      Käsi ylös, joka ei oo ikinä elämässään tehnyt vääriä valintoja?

      • Anonyymi

        Olen tehnyt useammankin väärän valinnan miesten suhteen! 🙋 Mutta koitapas sinä ressukka ymmärtää yks juttu.. Maisa ei tee vahingossa virhearvioita. Maisa tekee paskoja päätöksiä ihan tietoisesti! Kuten miesten siivellä lokkeilu tai jatkuva valehtelu mediassa. Siinä on ehkä hiuksen hieno ero, rakastunko renttuun vai valehtelenko julkisesti (ja tiedän kuitenkin jääväni kiinni siitä). Että tämä sun kommenttisi oli taas täysin turha🤷


    • Anonyymi

      Hitto, että ootte hauskoja, kommentit Maisasta ja vähän kun lukee enemmän, asia vaihtuu niin, ettei tiedä enää, että mistä on kyse ollut edes😂😂

    • Anonyymi

      Tavallista elämää, ootko tosissas 😂 . Sitten kun heität kaikki päivitykset ym. sättäilyt romukoppaan niin ehkä tavallinen elämä voi toteutua 10-20 vuoden päästä.😂

    • Anonyymi

      Siinä sitä on kaks tyhjänpäiväsyyttä yhessä. Seiska lehti ja Maisa. Kyllä ihmisen sairaudella ei oo mitään rajaa. Minä en ees kyläile semmosilla ihmisillä, jos tiedän seiska lehen tilatun.
      Mikä helekutti ihmisiä vaivaa? Siis kyylätä kännykkänsä kanssa ja kuvata jos joku on esim.syömässä, juomassa, kolarissa, tappelussa tai vastaavassa. Menkää oikeisiin töihin sairaat.

      • Anonyymi

        Menkää töihin, niinkui Maisa ?


      • Puhut asiaa. Samaan konkkaronkkaan kuuluu myös myhy.


    • Anonyymi

      Just nii! Menkää töihin niinkuin Maisuli, joka on pullantuoksuinen äiti omalle pojalleen ja nyxän tytölle! Eikä hän kerkee somessa itteään esittelemään ja krokotiilinkyyneleitä itkemään lehtien julkaistessa väärää tietoa parisuhteista satojen sinkkujen ja varattujen äijien kanssa, sekä äijien kiristyksistä, ja valeraskauksista! Hänellä sentään on oma luottokortti käytössä ja ihan itse kustantaa raskaalla työllä ansaituilla roposilla omat luksusmatkat ja glamourelämän! Hävetkää ja hommatkaa myös sellainen työpaikka missä ei ole paikalla-olopakkoa ja saa matkustella paratiisisaarille ilman huolen häivää ja nostaa huippupalkkaa tekemättä töitä päivääkään:):).

    • Anonyymi

      Eikö muka kaikki käy paratissisaarilla muutaman kerran vuodessa? Hei kamoon, missä mettässä te elätte?

    • Anonyymi

      Minä en ole koskaan pettänyt Maisaa, koska en ole hänelle antanut aisaa.

    • Anonyymi

      Maisa on tehnyt rikosilmoituksen instakommentoijasta. Onkohan Mikko luvannut pysyä tukena seuraavat pari vuotta. Oikeusjuttuja saattaa tulla useampikin. No voihan sitä välillä lähteä lepuuttamaan hermoja luksuslomalle. Siis noin 5-6 kertaa/vuosi.

      • Anonyymi

        Mikäs on mennessä, kun haarakonttori kulkee matkassa. (vielä jonkun aikaa)


      • Anonyymi

        Rikosilmoituskommentti on näköjään jo poistettu. Ehkä kannattaisi muissakin jutuissa hiukan ajatella ensin myös seurauksia. Puolin ja toisin. Mistä tämäkin kohu oikeastaan alkoi? Jostain ihan jonnijoutavasta joka on nyt paisunut jättimäiseksi möykyksi. Luulisin että poliisilla ja oikeuslaitoksella muutenkin on muita ihan oikeitakin rikoksia setvittävänä.


      • Anonyymi

        Pysyis poissa julkisuudesta ponttooneineen, niin ei tarviis tehdä rikosilmoituksia, eikä vinkua, kun hänestä totuuksia kirjoitellaan.


    • Anonyymi

      Älkää kiusatko maisaa!!!

      T:IT-Mikko

      • Anonyymi

        Voi Mikko. Etpä taida sinäkään tuota elättiäsi hirveästi arvostaa... 🙈😂 Oman nimesi olet kyllä kirjoittanut oppikirjan mukaan isolla alkukirjaimella. Mutta kumiponttooni on vain maisa😂

        PS. Koska ajattelit heittää maisan pihalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Mikko. Etpä taida sinäkään tuota elättiäsi hirveästi arvostaa... 🙈😂 Oman nimesi olet kyllä kirjoittanut oppikirjan mukaan isolla alkukirjaimella. Mutta kumiponttooni on vain maisa😂

        PS. Koska ajattelit heittää maisan pihalle?

        Kivahan tolla on vähän aikaa leikkiä, mutta ei sitä kauan kestä! Niin itseään täynnä oleva, tyhmä ja äänekäs lokki, että kohta pannaan taas kierrätykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan tolla on vähän aikaa leikkiä, mutta ei sitä kauan kestä! Niin itseään täynnä oleva, tyhmä ja äänekäs lokki, että kohta pannaan taas kierrätykseen.

        Mutta eiks Maisa ole jo aika käytetty lelu? Luulis että vähemmän käytettyjäkin leluja olis tarjolla. Äiti kyllä opetti aikoinaan että lelut täytyy jakaa, mutta silti..


      • Anonyymi

        Jos joku ei olisi rehvastellut, niin tätäkään jupakkaa ei olisi syntynyt.
        Tais joku oppia kantapään kautta mitä julkisuus on.


    • Anonyymi

      Miten jotain voi ihan oikeasti kiinnostaa nämä peppu maisat ja martinat? Siis eihän ketään oikeasti voi kiinnostaa kuin korkeintaam heidän pakaraparinsa, eihän, pliis? JA OLEN IHAN TOSISSANI, ymmärrän että ihmisiä kiinnostaa joku mielenkiintoinen LAHJAKAS ihminen kuten vaikka Michael Jackson! Mutta että jotain ihan oikeasti kiinnostaa nämä joita katsotaan vain takaapäin ja mielellään silloinkin huivipäässä ym seksiobjektit niin en kyllä ymmärrä! Mutta sellaisia kai suuret massat vain ovat, ei sille mitään voi, mutta onhan se aika säälittävää! Itse olen kiinnostunut esim ludwig van Beethovenista ym maailman suurimmista taiteilijoista! Niin joku on kiinnostunut maisa torpasta, jossa ei ole mitään! Ja se pyllykin on sellainen jollainen on joka toisella tytöllä tuolla kadulla! Parempiakin itseasiassa näkee joka päivä!!!!!! Onneksi olkoon vain, varmasti onnellinen elämä teillä!!!!!!

      • Anonyymi

        Löysitkö tältä palstalta monta viestiä koskien ihailemaasi Ludwigia? Vai tulitko kuitenkin lukemaan näitä maisajuttuja.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa joku Maisa?

      • Anonyymi

        Jos Maisa olisi joku perus silikonipimu, kuten esim. Rosanna Kulju, niin eipä kiinnostaisi kyllä pätkääkään seurata Torpan tekemisiä. Mutta kun Maisa on parantumaton valehtelija, joka jää aina töppäilyistään kiinni, niin sepäs on hyvinkin viihdyttävää seurattavaa. Itse kun olen vain tällainen tylsä duunari, joka käy rehellisessä palkkatyössä ja maksaa rehellisesti veroja, niin Maisan valheiden verkko on koukuttavaa. Milloin on kiristetty valeraskauksilla, milloin on pokattu varattu ukkomies, milloin leikitään "lentoemäntää". Se on aina hupaisaa seurata näitä Maisan hätävalheita ja jälleen kerran todeta, että tuo akka se ei kyllä osaa mitään. Ei edes valehdella.


    • Anonyymi

      Oikein,haasta se roskalehti oikeuteen.Ota rennosti,äläkä tressaannu mokoman paskalehden valheista,eikä sitä lehteä edes monikaan lue.

      • Anonyymi

        Kyllä vaan lukee! Sieltä saa aina tietää totuuden, kun nämä "suttunaiset" yrittää tehdä itsestään viatonta pikku kullanmurua!!Ha, ha Maisa-lokki, ei onnistu, tulevaisuudestasi taitaa tulla aika vaatimaton.


      • Anonyymi

        Draama on saatu, säälipisteet kerätty, seuraajamäärä kasvanut, kakku syöty. Miksi ihmeessä nostaa jotain juttua Seiskaa vasten.
        Sehän olis sama kuin sahaisit oksaa missä istut.

        Kyllä Maisa-fanit ootte sitten pikkasen pihalla näistä tyrkkyjulkisuuskuvioista.

        Ja huomio Mtv-juorujuttuun: JM on perunut Aasian matkan, kumman niistä siis perui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan lukee! Sieltä saa aina tietää totuuden, kun nämä "suttunaiset" yrittää tehdä itsestään viatonta pikku kullanmurua!!Ha, ha Maisa-lokki, ei onnistu, tulevaisuudestasi taitaa tulla aika vaatimaton.

        Äläpäs nyt puhu ihan palturia. Toi kirvespaskalehti on saanut useita langettavia päätöksiä JSN:ltä viimeisten vuosien aikana. Mm. Tomi Metsäketo uutisoinnissa kirvespaskalehti ylitti hyvän journalistitavan ja siitä sitten rapsahti JSN:ltä tuomio.

        Laittakaa vaikka "kuukkeliin" ja hakekaa tuomioita.

        Kyllä oikeesti noita tollasia lehtiä lukiessaan pitää olla kriittinen eikä uskoa ihan kaikkea mitä ne suoltaa. Suurin osa niiden julkaisemista jutuista on täyttä paskaa.


    • Anonyymi

      Surullista.... tuo emäntä pääsisi kaikesta eroon, jos alkaisi elämään sitä tavallista elämää, eikä itse kirjoittaisi riviäkään minnekään someen. Ketään ei kauaa jaksa kiinnostaa tavallisen lentoemon elämä it pomoineen, mutta hän ruotii itse kaikki asiat julkisuudessa, niin eihän tuo lopu koskaan..... jättäisi kommentoimatta, niin loppuisi lööpit. Osaisikohan hän edes elää ilman lööppejä?!?

    • Anonyymi

      Uskokaa pois. Sekin päivä koittaa, että Maisa haastaa joku päivä itsensä oikeuteen.

      • Anonyymi

        Ja uskokaa pois, että jonkun ajan kuluttua lööpeissä mutristelee kumisuutaan loppuun käytetty Tuksu nro 2! Kun Maisan poika alkaa tienata, niin lööppiäiti itkee, kun poika ei välitä ja elätä! Siinäpä tämän suttunaisen tulevaisuus.


    • Anonyymi

      Älä välitä. Me kaikki ihan aikuisten oikeesti tiedetään että seiska on täyttä kuraa. Nuo jutut ovat viihdettä, täyttä feikkiä. Näitä lueskellaan nauraen kuin ”mustaa huumoria”. Älä näistä suutu. Suoman kansasta alle 1% lukee ja unohtaa lukemansa muutamassa päivässä.

      • Anonyymi

        Paitsi, että kun jutut on somessa, niin ne on aina haettavissa sieltä. Ja hetken päästä vanhat jutut tulevat esille ja kukaan ei tiedä noista jutuista mikö oli totta ja mikä ei. Näitä juttuja kun on myös muissa medioissa kuin Seiska. Jopa Mtv3 ja MN on alkanut suoltaa näitä.
        Kun paska on lentänyt tuulettimeen niin pesu on hankalaa.


    • Anonyymi

      Ei seiska Maisalle riitä. Kyllä sen pitää olla yli kymmenen tuumaa.

    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä haastaa roskalehti oikeuteen. Siinä leikissä vain Itämereen valuvan paskan määrä kasvaa.

    • Anonyymi

      Tuolla olevassa keskusteluketjussa on valaistu aika osuvasti Maisan toimintaa. En tiedä, että pitäisikö itkeä vai nauraa. Joka tapauksessa ainutlaatuinen tapaus. Tuolla muistutellaan Maisaan kohdistuneista tutkinnoista eli taitaa Maisalla tutista puntit. Kaikki selvinnee että mitä ja miten tämä nainen rahoittaa luksuselämäänsä ja touhuaa muita kohtaan. https://www.vauva.fi/keskustelu/3639110/maisanthaimaan-loma-oli-sitten-jari-matin-maksama

    • Anonyymi

      Mikä tässä muijassa kiinnostaa? Rallikuskin eksä ja isot tissit, joo, keskustelupalstojen suosikki. Jauhetaan jotain vanhoja juttuja. Kuka oikeasti on kiinnostunut esim. kuka maksoi matkan.

    • Anonyymi

      Tämä ny on ihan jonkun toisen kirjoittamaa paskaa. Maisa muka kirjottelee tänne No ei helkkari varmaan... Mutta kannattaa aina ajatella mitä kirjottaa ja kenen nimissä tänne nettiin. Ku nimittäin nämä pystyään selvittää..

      • Anonyymi

        Maisa todellakin on kirjoitellut tänne! Käyttäisi edes järkeä, kun kirjoittelee tänne: Liian helposti nähtävästi! Ja liian Maisan paatosta tukevaa shittiä!


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe