Tupperware

Anonyymi

Vanhin tuntemani verkostomarkkinoinnilla menestynyt yritys on Tupperwware ja menestys vieläkin jatkuu. ( perustettu v. 1930 luvulla.)
Se kuka ja mikä yritys menestyy vastaavalla tavalla tänä päivänä, se tiedetään vasta vuosien jälkeen tai vuosikymmenien jälkeen, mutta se vaatii kovaa työtä, siitä ei päätetä täällä keskustelu palstoilla.

Monelle verkostomarkkinointi on kuin punainen vaate, mutta kyseisille henkilöille voi olla myös kaikki muukin yritystoiminta kuin punainen vaate härkätaistelijan käsissä.

En tämän enempää aijo ärsyttää Teitä koska minulla on muutakin järkevämpää tekemistä josta saan rahaa ja ym hyötyä enemmän kuin päivystämällä tätä sivua ja kirjoittaa jonniin joutavia, keksikää tekin jotain järkevää, jolloin voi olla mahdollista että suomi lähtee nousuun ja myös elintasonne kasvaa.

Jos olette pettyneet verkostomarkkinointiin se ei ole ollut varmaankaan silloin sinulle tarkoitettu, koska tämä ura ei laiskoja elätä, yrittäkää jotain muuta.

Voitte katsoa Tupperaren menestystarinaa sivuilta:
https://www.tupperware.fi/yrityksen-taustaa/tupperwaren-taustaa

5

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä, näin ehdottomasti on!

Me kaikki tiedämme että menneet tapahtumat/historia on ja ovat tae tuleville tapahtumille!

Tupperware myy menestyksekkäästi tuotteitaan. Tämä todistaa sen että kaikki verkostomarkkinointi on menstyksekästä ja ne kaikki myyvät menestyksekkäästi tuotteitaan!

Suomi lähtee nousuun kun kaikki keskitymme vain verkostomarkkinointiin, joka on kaikkialla MENESTYS! Minä en AIJO (aio) ketään ärsyttää vakaumuksellani, mutta olen TODELLAKIN sitä mieltä että koska Tupperware menestyy, niin KAIKKI muukin verkostomarkkinointi MENESTYY! TÄÄLÄ!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Anonyymi

Tupperwaresta puuttuu kuitenkin ydin eli Core. Onecoinin maailmanvalloitus perustuu lohkoketjuun ja louhintaan.
        Siinä vissi ero Dealshakeria unohtamatta.
        terv. maajohtaja

• Anonyymi

Tuppervaara taitaa ollakin rehellisemmästä päästä verkostofirmoja, myyvät kestäviä kippoja eivätkä puhu paskaa mistään maailman parhaista terveystuotteista.

• Anonyymi

No, mun mielestä tupperia ja verkostomarkkinointia ei voi verrata mitenkään keskenään. Tupperi on enemmänkin suoramyyntiä, kuin varsinaista vm:a. Siinä ei saa uusista mukaanliittyjistä varsinaisesti mitään bonusta, paitsi ehkä jonkun kipon, mutta siihen se sit jääkin, ellet ole tiiminjohtaja. Eikä sekään saa jatkuvaa tuloa tiimiläistensä myynneistä. Ja niitä ryhmäläisiäkin pitää olla useampia, ennen kuin "pätevöidyt" edes siksi tiiminjohtajaksi. Lisäksi kaiken maailman tavoitteet ja muut... Ihan hiton vaikea edetä ja ryhmäläisen näkökulmasta melkoista painostusta sen tiiminjohtajan taholta. Ja mikä pahinta, tupperilla on aivan paska myyntikate, josta ei oikeesti tienaa yhtään mitään, jos ottaa emännälanjat ja kaikki muut kulut pois.

• Anonyymi

Tupperin tuotteet menee astianpesukoneessa huonoksi,naarmuttuu.Onko laatu huonontunut,vai onko tarkoitus etteivät ne kestä konepesua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      365
      1753
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      145
      1256
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      893
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      836
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      805
    6. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      101
      795
    7. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      791
    8. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      686
    9. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      678
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      654
    Aihe