Ostin tuollaisen n. vuosi sitten.
Iso ja painava ja uutena vääntö ei riittänyt kiristämään pyöränmuttereita, mutta moottorin hiiliharjojen hioutuessa vääntö kasvoi riittäväksi.
Käytössä laite haisee "sähkökärylle". Mukana tuli varahiilet ja suojaamattomia hylsyjä. Musta muovirenkula irtosi, mutta sitä en jäänyt kaipaamaan.
Satunnaiseen käyttöön ok, ammattilaiset tietävätkin kiertää kaukaa.
Biltema IW450 pyöränmutteriväännin 44,90 eur
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon koneen avaiusmomentti on paljon paljon mitä kerrottu. Kiinalainen kone suunnittelua ja myyntiä lähtien. Ala-arvoinen koska
Sekä iskukoneiston vasarat on pehmeää metallia ne vasaran kulmat hakkautuu nopeasti ja teho putoaa heikko jousi. Tuttu osti yhden ja vain käytti kahden auton pulttien irroitukseen 2 kertaa vuodessa 3 vuoden aikana niin väännin rätisee ja momenttit huonot. Siinä on vielä on-off kytkin eli ei voi säätää kierroksia kytkimestä.
Johdollisia kannattaa katsoa käytettyjä Bosch gds, milwaukee koneita Ebay.de kautta. Niitä on tehty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055