Eli nyt loppuu Nordean paperisten tunnuslukukorttien käyttö. Jäin syksyllä työttömäksi ja saadakseni toimeentulotukea minun pitää toimittaa tilitiedot Kelaan. Miten hitossa saan jatkossa tilitiedot ulos? Aikaisemmin tulostin ne tunnuslukukortilla kirjastossa. Mobiilisovellus mulla on puhelimessa, mutta ei täällä mitään tiliotteita näy. Ja vaikka näkyisikin, en mä tätä puhelinta osaa yhdistää mihinkään kirjaston tulostimeen. Asun pienellä paikkakunnalla jossa Kela on auki kerran viikossa ja lähin Nordean konttori 50km päässä. Tuntuu että nykyään pitäisi olla joku helvetin robotti että saa yksinkertaisimmatkin asiat hoidettua. Neuvoja otetaan vastaan! Nordean asiakaspalveluun soittaessani miesääni ilmoitti ystävällisesti että jonotusaika on noin 40 minuuttia.
Nordean tiliotteet, miten saa?
Anonyymi
1
765
Vastaukset
- Anonyymi
1) Kirjaudu Nordean verkkopankkiin tunnuslukusovelluksella ja jatka entiseen malliin. Puhelimen käyttö kuulosti olevan hanskassa.
2) Pyydä Nordealta ilmainen tunnuslukulaite jolla kirjautua verkkopankkiin ja jatka entiseen malliin.
3) Tilaa Nordealta paperiset tiliotteet tulemaan kotiin.
4) Vaihda pankkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719