Tutulla myynnissä Audi A5
Coupé 3,0 V6 TDI 176 kW quattro 2008.
Ajettu karvan yli 100tuhatta.
Mitä tuollaisesta voisi maksaa?
Autoa huollettu hyvin mutta pidetty vähän huonossa siisteystasossa, 3kpl lommoja, Hiukkas-suodatin oli tukossa vähäisten ajojen myötä. Edellisen vuoden aikana ajettu 4200km.
Auto on kuulemma jossain ollut optimoitavana ja liikkuu kyllä pirteästi.
Audi A5 Coupe 3,0 V6 TDI 176 kW quattro
6
353
Vastaukset
- Anonyymi
Maksat sen mitä myyjä pyytää, ja siihen vielä viisi tonnia päälle. Sitten kun laaksahtaa, ja korjaamolasku on kymppitonnin luokkaa, niin siinä vaiheessa olet oppinut kantapään kautta ainakin jotakin. Onhan ne oppirahat maksettava itse kunkin....
- Anonyymi
Kiitos tästä asiallisesta kommentista...
- Anonyymi
Niin erikoista kuin se onkin niin tuo taitaa olla kymppitonnin auto Suomessa.
- Anonyymi
Katso vastaavien hinta Suomessa ja ulkomailta tuotuna. Vähän, eikä kovin vähän, nuo ajetut kilometrit. Diesel ja ajettu 100tkm 12 vuodessa, eli alle 10tkm vuodessa. Mahdollinen dpf vaihto kannattaa huomioida, lienee 1000€ keikka.
- Anonyymi
En tiedä Audin dpf.n hintaa, mutta 1,6 Pösöön maksoi 245 €.
- Anonyymi
Coupe diesel ei kyllä oikeen iske, nokinenä vain karsttoituu kun ei sillä ajella pitkää lenkkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739