Vielä riittää idiootteja jotka uskovat Suomen USA-medioita.

Anonyymi

Palstaa lukiessa voi vain ihmetellä kuinka umpiluupäisiä ja vähällä älyllä varustettuja USA:ta palvovia suomalaisia aina vain riittää ja riittää.

Viime vuodet tahti on kiihtynyt USA:n ja lähikumppaneidensa järjestämissä false flageissa, joista uutisoinnit ovat Suomen ja Euroopan valtamediat toteuttaneet täsmälleen niin kuin USA kumppaneineen on halunnut ja kertonut, totuudesta viis.

Taas kerran kaikki mitä USA suoltaa ja sen nukkehallinnot maailmalta säestävät, nostetaan Suomen medioissa esiin kuin tutkittuna tiedettynä totuuttena. Kuitenkin juuri USA:lla oli akuutti iso intressi järjestää False Flag Iranin mustamaalaamiseksi, koska se itse juuri terroriteollaan murhasi iranilaisen sotilasjohtajan ja useita irakilaisia sotilasjohtajia, Irakin maaperällä.

Matkutajakoneen pudotus "Iranin piikkiin" on NIIN TYYPILLISTÄ USA:TA kuin olla voi. Kohdistaakseen maailman huomion pois omasta terroriteostaan, sekä oikeuttaakseen yhä lisää tekoaan, järjesti USA(tietoisena varmoista Irannin kostoiskuista) mahdollsimman lähelleIranin kostoiskujen tekoa false flagin, jonka avulla maailma keskittyy vain Iranin syyttelyyn. Ja USA:n terrortyö ei olekaan enää mitään.

Jokainen joka omistaa aivot ja käyttää niistä edes murto-osaa, voi tajuta mistä tässä kaikesa on kyse, venäläisten ohjusten mukaanveroineen. Vain täysi kahjo menee samanlaisiin täysin toistuviin ja täysin nähtävillä oleviin kusetuksiin kerta toisensa jälkeen.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun nyt omistat ne "aivot" niin kerroppa mitenkä se kone ammuttiin alas ja millä?

      Jään odottamaan.

    • Anonyymi

      On huvittavaa ja karmivaa, mitä kaikkea sellaiset ihmiset saadaan uskomaan, joille omien aivojen käyttö on vierasta, ja kaikki otetaan totuutena mitä USA-myönteiset valtamediat uutisoivat.

      Moni ei tajua, että nyt jo lähes varmana totuutena esitettävät uutiset ovat yksinmaan USA:n todistamattomia väitteitä, joita USA:n oma nukkehallinto Ukrainasta käsin tukee, ja muut USA:n ystävät ovat yhtyneet samaan kuoroon, kuten esim. Kanada.

      Kun Ukrainassa USA:n nukkehallinnon edustaja sanoi, "On mahdollista, että matkustajakone ammuttiin tietyllä venäläisvalmisteisella ohjuksella." TämäKIN asia muutettiin saman tien medioissa uutiseksi, että on käytetty tuota kyseistä venäläisvalmisteista ohjusta. Kukaan ei kysy, missä todisteet joihn väite perustuu? Mediolle riitti kun vain sanottiin , "On mahdollista...."

      Tuon lausman aikana oli yhtä mahhdollista, että kone pudotettiin millä tahansa ohjuksella, jolla koneen saattoi pudottaa. Mutta, asia piti lukita heti Venäjään.

      Suomen medioissa USA-mieliset asinatuntijat kommnertoivat pimeää videota, jossa jokin välähtää jonkin lentokoneen lähellä, että tuossa saattoi olla juuri se kohta missä kyseinen venäläisvalmisteinen ohjus osui juuri tuohon koneeseen. Ja video voi olla mistä tahansa kuvattu, minkä lisäksi videoita voidaan helposti manipuloida liittämällä kuviin tunnistettava maamerkki, jolla todistetaan jotain tiettyä kuvauspaikkaa.

      ....Päteviä ovat Suomen sota-asiantuntijat ja medioiden tutkiva journalismi huipussaan, kun kaukaa kuvatun säkkipimeän videon välähdyksestä asinatuntijan arvioksi saadaan se, että hyvin mahdollisesi saattoi olla venäläisvalmisteinen ohjus, joka pudotti koneen.

      ....SAIRASTA!

      Onnekis on havaittavissa, että omilla aivoilla ajattelu lisääntyy sitä enemmän, mitä röyhkeämpää valheuutisointi on. Näin myös jatkuvilla valtamedioiden valheilla ihmisten massaohjailun teho koko ajan heikkenee.

      • Anonyymi

        Oli se video oikea tai ei ja ampui sitä konetta kuka tahansa vaikkapa puukolla, niin USA on syyllinen!

        Savuškina 55, Pietari


    • Anonyymi

      hah, avaaja itse joku venäjämielinen.

      • Anonyymi

        Palstalla on yleistä, että kun joku kyselee totuuden ja loogisen järjen perään ja tuo niitä esille, heitä haukutaa Pietarin trolleiksi, eikä oteta kantaa itse asiaan. Kertoo tietystä ÄO:n tasosta ja siitä, että pidetään kiinni omista uskomuksista ilman järjellisiä perusteita.

        ...Ihan kuten Kokoomuksen Salolainen sanoi YLE:n ohjelmassa; "Suomi ei tarvitse mitään todisteita siitä että Venäjä olisi myrkyttänyt Skripalit. Meille riittää kun Britannia niin sanoo, koska meidän on uskottava Britanniaa jo siitäkin syystä, että olemme samaa länttä."


    • Suomalaisen kommunistin mielestä USA on kaikkeen syyllinen. Ei ole maailmassa sellaista asiaa että siinä voisi olla joku muu syy kuin USA:n paha tahto.

      Kun suomalaisen kommunistin autosta puhkeaa rengas, niin se on varmasti USA:n syy.
      Ei hänen mieleensä muuta vaihtoehtoa mahdu.

      • Anonyymi

        Aloittaja lukenut liikaa mvlehteä.


      • Anonyymi

        Sinun päähän ei ainakaan ole aivoja mahtunut.


    • Anonyymi

      "Minä luen vain mvlehteä". Huutonaurua!

    • Anonyymi

      Näinhän se on mennyt jo kauan. USA sanoo kuka on mihinkin syyllinen. Suomen mediat kertovat sen, ja kansa uskoo. USA ei ole koskaan mihinkään syyllinen. Aina kun se murhaa väkeä ymäri maailmaa, puolustaa se vain ennakkoon omaa turvallisuutta. Kun USA tekee terrori-iskun ja ampuu alas matkustajakoneen "muiden piikkin", jotta oma terroriteko jää tämän uude iskun varjoon, on lopulta syy kaikkeen aina Venäjässä.

      • Anonyymi 10.01.2020 02:45 kirjoittaa "Kun USA tekee terrori iskun ja ampuu alas matkustajakoneen "muiden piikkiin," jotta oma terroriteko jää tämän uuden iskun varjoon, on lopulta syy kaikkeen aina Venäjässä.

        Kun USA ampui alas iranilaisen matkustajakoneen 1988, koneessa olleet 290 ihmistä kuolivat.
        USA maksoi siitä korvauksia, näin tunnustaen sen omaksi virheekseen.

        Venäjä ei ole vieläkään tunnustanut Ukrainassa alas ampumaansa malesialaista matkustajakonetta omaksi syykseen.

        Tämä ero näin selvä. USA tunnustaa Venäjä ei tunnusta.


    • Anonyymi

      Täällä niitä tuntuu riittävän.

      • Anonyymi

        Minä pidän Trumppia TUHAT kertaa rehellisempänä kuin kääpiö Kataista ja Haavistoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän Trumppia TUHAT kertaa rehellisempänä kuin kääpiö Kataista ja Haavistoa

        Ainakin Trump on ihan rehellisesti typerys. Mikä ei teitenkään tarkoita että Putin olisi parempi vaihtoehto. Kahdesta kasasta höyryävää pasketta ei voi valita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe