Sanna Ukkola ja Matias Turkkila eroavat

Anonyymi

"Toimittaja Sanna Ukkola avautuu poikkeuksellisesti yksityiselämästään.

Ukkola ilmoittaa Twitterissä, että hän on eronnut miesystävästään Matias Turkkilasta. Ukkolan mukaan pariskunta erosi ystävinä".

https://www.is.fi/viihde/art-2000006368134.html?ref=rss

 En ole koskaan kommentoinut yksityiselämääni mutta koska se näyttää kiinnostavan laajalti niin tiedoksi, että olemme eronneet Matias Turkkilan kanssa. Erosimme ystävinä emmekä kommentoi asiaa tämän enempää, Ukkola kirjoittaa.

21

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kukaan nainen kauaa katsele öyhöttävää persu-ukkoa.

      • Anonyymi

        Ukkolahan on kokoomuslainen, joka palkattiin Ylen Atte "Sipilä-Gate" Jääskeläisen ja kokoomus-Kivisen toimesta Pressiklubin vetäjäksi, sen jälkeen kun liian sanavalmiita vasureita ohjelmaansa (mm. Susanna "Eduskunta-satiirit" Kuparinen) ottanut Ruben Stiller potkittiin Pressiklubista pihalle.


    • Anonyymi

      Olen ihmetellyt tuota liittoa, kun eukko on liberaali supersuvakki ja toinen persuvaikuttaja.

    • Sanna Ukkola on upea nainen...

    • Anonyymi

      Oikeistolaisten seksielämä ei ylipäätänsä ole hääppöistä. Viha vie potenssia alaspäin.

      • Anonyymi

        Mikä ero se on? Kohu, pika, shokki, yllätys vai vakio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ero se on? Kohu, pika, shokki, yllätys vai vakio?

        Ihan perussellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perussellainen.

        Eli luomuero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perussellainen.

        Perussellainen ero on peruttu 💝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussellainen ero on peruttu 💝

        Jos ulkonäköä katsoo miksi kukaan kuhertelisi matiaksen kanssa, mutta kaitpa hän naisten mieleen on, kun oli jo aikaisemmin naimisissa ja 2 lasta. Tosin tympii myös koko halla-aholaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ulkonäköä katsoo miksi kukaan kuhertelisi matiaksen kanssa, mutta kaitpa hän naisten mieleen on, kun oli jo aikaisemmin naimisissa ja 2 lasta. Tosin tympii myös koko halla-aholaisuus.

        Matiakselle oikea/viisas päätös, elämää ei kannata hukata.


    • Anonyymi

      Mitähän Matias tuossa oikeasti näkee. Luulisi, että Matias saisi ihan oikeita naisiakin.

      • Anonyymi

        Aika moni persu on hakenut vaimon ulkomailta, Sebukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni persu on hakenut vaimon ulkomailta, Sebukin.

        Raatikainen, immosella ulkomaalainen vaimo, pikkupolitiikoilla lukuisa määrä thai/virolais/venäläisvaimoja. Ja silti koko ajan höpöttävät maahanmuutosta ja kun oleskelulupia myönnetään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raatikainen, immosella ulkomaalainen vaimo, pikkupolitiikoilla lukuisa määrä thai/virolais/venäläisvaimoja. Ja silti koko ajan höpöttävät maahanmuutosta ja kun oleskelulupia myönnetään...

        Veikko vallin, tuo tuloton miljönääri, afrikkalainen musta avovaimo. Eerolalla värillinen lapsi.


    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten Turkkila havahtui unesta aamulla. Katsoi vieressään röhnöttävää isokokoista Sannaa, ja säpsähti, että tuohan on aikamoisen ruman ja vanhan näköinen nainen.

      Matias kattelee nyt tuoreempaa naisystävää ittellensä.

    • Anonyymi

      Eikäs se Ukkola persustansa halunnut eroon!
      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9e72119d-f794-4abe-9e27-e47858eb8c51

    • Anonyymi

      Kaksi sanavalmista populistia. On se varmaan ollut yhtä kärsimystä?

    • Anonyymi

      Persuthan puhuvat siitä kansan vaihdosta. Edistävät sitä suuresti itse näiden ulkomaisten puolisoiden avulla. Miten se olikaan persut, se suomalaisuuden määritelmä? Neljästä isovanhemmasta kolmen oltava suomalaisia. Miten se onnistuu esim. thai-vaimon kanssa? Ei tule lapsista suomalaisia. Karkoitetaanko lapset ei-suomalaisina?

    • Anonyymi

      Nytkö taas
      No riikan ääni,torveksi, saksitun kärkihankkeen kastajaksi tää toinen sitten pujahti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe