Kuten Afganistan, Iran ja Guantamo !?
Sauli on tyhmin Presitentti joka ei uskalla edes näitä asioita ja paikkoja mainita !?
Sauli valehtelun lisäksi ei tietävinään Suomen miehityksistä Yhdysvaltain liittolaisena?
15
155
Vastaukset
- Anonyymi
??????
kenen palveluksessa se äijä oikein on?- Anonyymi
Kansan
- Anonyymi
Hyvä idea että Suomi voisi miehittää Arabiassa jonkun maan julistaa sen suomeksi ja Suomen kieli seksi kyllä oikein hyvä idea!
- Anonyymi
Suomen vasemmistolaisten joukossa Sauli Niinistö erottuu kuin raikas ilma vasemmiston ideologisen paskalammikon löyhkästä.
- Anonyymi
Minä henkilökohtaisesti näen selkärankaa kyllä Sauli Niinistöstä kuin luen tätä.
Olen toisissa "vallankumouksissa".
Eniten kumminkin aivoja suomen politiikasta tarvii Juha Sipilä, koko ja kaikki suomen politiikasta on liian radikaalista ja raffia, ei Sipilälle. "Sano nyt viel että Sipilä erosi koska Trump käski"
Jälkimmäinen oli niille mafiosoille jotka sokeuttavat että jalohopeaa c-l-i-p-p-e-r metallia ei varastettu, jos olet sitä mieltä niin olet kamelinpaska.- Anonyymi
Sipilä ei ole koskaan ollut presidentti eikä tule olemaan eikä päätä asioista täällä. Hän on lähinnä insinööri.
- Anonyymi
Vieraan vallan joukkoja taas tulossa?
- Anonyymi
Loti miesoletettu
- Anonyymi
Ymmärrys.
- Anonyymi
Arabien omat maat on Arabiassa kartalla ne ei ole missään muualla edes historiassa.
- Anonyymi
On vain hiljaisuus.
- Anonyymi
Ei Saulille kaikkea kerrota.
- Anonyymi
sale on täysin rabbien ohjauksessa ! --- ei voi mitään...
- Anonyymi
Logiikassa aukoot on.
- Anonyymi
Kyllä Aleksi hakkaa salen .
Taysin kokematon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617