Perussuomalaisia voi äänestää levollisin mielin

Anonyymi

Kirkon mukaan tyhmyys ei ole syntiä.

24

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohan oli erinomainen uutinen silakalle.

      Jos vain silakalla ymmärrys riittää...

    • Anonyymi

      Tyhmyys satuttaa vain tyhmää itseään, kuten viinanjuonti, tupakointi tai persujen kannattaminen.

      • Eivät kaikki persut ole tyhmiä, vaan suuri osa on idiootteja!
        Tollo Tenu Teukka Hahaa hahaA röhöhöhöö Hakkarainen ei osaa edes paperista lukea sanaa hiilidioksidi HIILIDIOKSIDSI.
        Sen hän todisti ensimmäisessä puheenvuorossaan EU:ssa meppinä puhuessaan: "... hiili(tauko) di..di sitä mitä on ilmassa (epämääräistä persumaista ääntelyä... onko sitä ilmassa.." Kyllä on pölhöpersut valinneet puolueensa näköisen euroedustajan.
        Tallainen idiootti on häpeäksi koko Suomelle ja suomalaiselle sivisytykselle.


      • Eivät kaikki persut ole tyhmiä, vaan suuri osa on idiootteja!
        Tollo Tenu Teukka Hahaa hahaA röhöhöhöö Hakkarainen ei osaa edes paperista lukea sanaa hiilidioksidi HIILIDIOKSIDSI.
        Sen hän todisti ensimmäisessä puheenvuorossaan EU:ssa meppinä puhuessaan: "... hiili(tauko) di..di sitä mitä on ilmassa (epämääräistä persumaista ääntelyä... onko sitä ilmassa.." Kyllä on pölhöpersut valinneet puolueensa näköisen euroedustajan.
        Tallainen idiootti on häpeäksi koko Suomelle ja suomalaiselle sivisytykselle.


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Eivät kaikki persut ole tyhmiä, vaan suuri osa on idiootteja!
        Tollo Tenu Teukka Hahaa hahaA röhöhöhöö Hakkarainen ei osaa edes paperista lukea sanaa hiilidioksidi HIILIDIOKSIDSI.
        Sen hän todisti ensimmäisessä puheenvuorossaan EU:ssa meppinä puhuessaan: "... hiili(tauko) di..di sitä mitä on ilmassa (epämääräistä persumaista ääntelyä... onko sitä ilmassa.." Kyllä on pölhöpersut valinneet puolueensa näköisen euroedustajan.
        Tallainen idiootti on häpeäksi koko Suomelle ja suomalaiselle sivisytykselle.

        Sellaista on demokratia Suomessakin. Eipä sinun tuosta älykkyydestä niin kauheasti näköjään kannata . . . 🤔😏🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista on demokratia Suomessakin. Eipä sinun tuosta älykkyydestä niin kauheasti näköjään kannata . . . 🤔😏🙄

        Miten minun älykkyyteni vaikuttaa siihen mitä ja miten Tollo Tenu Teukka puhuu ja puhui EU: sa?
        Tämän puhevuoron näin TV:stä. Se kertoo kaiken mitä persut tietävät ilmaston muuttumisesta, siis ilmaston nopeasta koko maapalloa koskevasta lämpenemisestä.
        Kyllä Hahaa haahaa röhöhöön Hakkarainen muutenkin on ilmaissut koko persulauman tietoa, tunteita ja tuntemuksia ja ennen kaikkea sitä ryssänkiimaa joka näyttää koko puolueen vallanneen. Kas tässä näyteitä: "Vanhassa Neuvostoliitossa oli kymmenen kertaa suurempi sananvapaus kuin EU:ssa!"
        "Suomi olisi paljon vapaampi Venäjän autonomisena osana kuin EU:n jäsenenä."
        Tällä, saitilla persut, (kaikki pöhköt ja idiootit ja ehkä muutama muu) vakuuttavat ja hyväksyvät suuren tiedemiehen ja persuista parhaan kirjoittajan Teuvo Hakkaraisen suuret ajatukset.


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Miten minun älykkyyteni vaikuttaa siihen mitä ja miten Tollo Tenu Teukka puhuu ja puhui EU: sa?
        Tämän puhevuoron näin TV:stä. Se kertoo kaiken mitä persut tietävät ilmaston muuttumisesta, siis ilmaston nopeasta koko maapalloa koskevasta lämpenemisestä.
        Kyllä Hahaa haahaa röhöhöön Hakkarainen muutenkin on ilmaissut koko persulauman tietoa, tunteita ja tuntemuksia ja ennen kaikkea sitä ryssänkiimaa joka näyttää koko puolueen vallanneen. Kas tässä näyteitä: "Vanhassa Neuvostoliitossa oli kymmenen kertaa suurempi sananvapaus kuin EU:ssa!"
        "Suomi olisi paljon vapaampi Venäjän autonomisena osana kuin EU:n jäsenenä."
        Tällä, saitilla persut, (kaikki pöhköt ja idiootit ja ehkä muutama muu) vakuuttavat ja hyväksyvät suuren tiedemiehen ja persuista parhaan kirjoittajan Teuvo Hakkaraisen suuret ajatukset.

        Ei parantunut ja vakuuttanut, edelleenkin ihan Teukkamaiselta nuo avautumisesi vaikuttavat 🤔😏🙄
        Erona teissä on se, ettei Teukka edes yritä teeskennellä älykästä 😅


    • Anonyymi

      Harri Holkeri kehoitti syömään silakoita, täällähän niitä pyörii...

      Pannu kuumaksi ja runsaasti voita!!!

      🍳🍳🍳🐟🐟🐟🍴🍴🍴🍺🍺🍺

      • Anonyymi

        Persujen päivystävä nulkki näpyttelee taas hampaat irvessä iltansa "ratoksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen päivystävä nulkki näpyttelee taas hampaat irvessä iltansa "ratoksi".

        Kopiopersu on kasvanut kiinni näppikseen. On varmaan joku vedenkestävä malli peseytymisenkin ajaksi? Vai käyköhän persut pesulla lainkaan?


    • Anonyymi

      Kirkko puolustaa hyvyyttä. Räsänen ei.

    • Anonyymi

      Tyhmyys on suurin synti, sanoi kirkko mitä tahansa. Persuus on sama kuin tyhmyys. Eli persuus on suurin synti. MOT.

      • Anonyymi

        Silakalla ei järki pelaa. MOT.


    • Anonyymi

      Jkokemusteni mukaan noin 25% ihmisistä on tyhmiä.

      Jostain syystä persujen kannatus on juuri tuo 25 %.

      • Anonyymi

        kokemusteni mukaan noin 8% ihmisistä on idiootteja

        Jostain syystä vasurien kannatus on juuri tuo 8 %.


    • Anonyymi

      Kun Jeesus saapuu maan päälle, se tuskin puhuu muille kuin luvatuille seuraajilleen, eli perussuomalaisille?

      • Anonyymi

        Eivät persut voi mennä taivaaseen. kun sielää on mamujakin. Ryssän helvetti on oikea osoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät persut voi mennä taivaaseen. kun sielää on mamujakin. Ryssän helvetti on oikea osoite.

        Sehän on jo täytetty vasureilla!


    • Anonyymi

      Entäs me pakanat? Meistä tyhmyys on häpeäällistä., tyhmäksi heittätyminen vielä tyhmempien mieliksi vielä hapeällisempää.

      • Anonyymi

        Niin, vasemmistolaisethan ovat pakanoita ja jumalankieltäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vasemmistolaisethan ovat pakanoita ja jumalankieltäjiä.

        Mutta eivät tyhmiä kuten persut.


    • Anonyymi

      Räsänen siteerasi kirjoituksissaan raamatun tekstejä.
      Pakanat raivostuivat.
      Jos Räsänen olisi siteerannut Koraania samasta aiheesta, Pakanat olisivat olleet hiljaa..

      • Anonyymi

        Oletkohan täysjärkinen?


    • Anonyymi

      Tyhmintä on uskoa kirkon levittämiin satuihin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1162
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      262
      703
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe