Onko vielä kunnaneläinlääkäreitä?

Anonyymi

Itse olen lopettanut karjanpidon jo vajaat 20 vuotta sitten. Muistan vielä hyvin, kun joka kunnassa oli eläinlääkäri. Huittisiissa, Vampulassa, ja Punkalaitumella jokaisessa kunnassa oli oma eläinlääkäri, ja joku noista kolmen kunnan eläinlääkereistä myös päivystiaina vuorollaan.

Miten on nykyään, onko heitä vielä?

9

933

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinne vain,taitaa olla ainut lääkäripalvelu joka toimii 24h/vrk.

• Anonyymi

Ei kyllä vähän pitää nukkua hoitojenkin välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tolla kirjanpidon huippulahjakkuudella entisiä alaisia palkattuna 24/7 pimeisiin päivystyshommiin?
        Kannattaisiko kävellä suoraan kaltereiden taa ilman lisäkelmeilyä. Sinne se kumminkin joutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tolla kirjanpidon huippulahjakkuudella entisiä alaisia palkattuna 24/7 pimeisiin päivystyshommiin?
        Kannattaisiko kävellä suoraan kaltereiden taa ilman lisäkelmeilyä. Sinne se kumminkin joutuu.

• Anonyymi

Itse muistan ainakin nuo eläinlääkärien hinnat. Varsinkin Vampulan eläinlääkäri muisti kyllä laskuttaa. EU aikana en enää käyttänyt eläinlääkäriä lainkaan. Kun tuottajahinta putosi pohjiin, eläinlääkärin käyttäminen olisi ollut liian kallista.

• Anonyymi

Saman asian muistan minäkin. Itselläni kävi Vampulan eläinlääkäri joskus viikonloppuna kun emakolla oli korkea kuume. Tästä siis aikaa varmaan yli 30 vuotta. Se mikä jäi mieleen oli tuon eläinlääkärin hinta. Laillinen ryöstö minkä Hän teki. Enpä käyttänyt enää sen jälkeen kyseisen eläinlääkärin palveluja!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman asian muistan minäkin. Itselläni kävi Vampulan eläinlääkäri joskus viikonloppuna kun emakolla oli korkea kuume. Tästä siis aikaa varmaan yli 30 vuotta. Se mikä jäi mieleen oli tuon eläinlääkärin hinta. Laillinen ryöstö minkä Hän teki. Enpä käyttänyt enää sen jälkeen kyseisen eläinlääkärin palveluja!!

30v taaksepäin sianlihan hinta oli hyvä ja tuottajalle jäi enemmän rahaa ja valtion tuki vielä lisänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

30v taaksepäin sianlihan hinta oli hyvä ja tuottajalle jäi enemmän rahaa ja valtion tuki vielä lisänä.

Sianlihasta ei maksettu mitään tukia ennen EU,ta. Hinta oli kohdallaan ja homma kannatti. EU,n myötä homma meni huonoksi.

• Anonyymi

Sellaisia ovat kokkarit eli kokoomuslaiset.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      716
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      512
      708
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe