Ei uskoisi todeksi - miten Itävallassa vihreät ottavat jo vakavasti saastepäästöjä/än. Tekemisiään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4147c5a7-eb7a-4fa4-8e6c-ebabee4b8786
Tutkikaappa ja havainnoikaa mitä tekevät Suomen vihreät. Ovat oikein esikuva saastepäästöissään. Niin, ymmärrettäkö miten uskottavuus puolueen asioihin ja puheisiinne on täysin kadoksissa juuri käyttytymisenne tähden. Teette toisin mikä on tavoitteenne.
J-O-S ..... ihminen elää siten, mitä puhuu / on tavoitteet, niin tällä on erittäin suuri vaikutus elinympäristöön vaikuttajana.
Nyt on todellisuutta, miten ilmasto on muuttunut - mutta minkä vaikutuksesta - on jo toinen alue. Jos vihreät uskovat saastepäästöjen vaikuttaneen, niin uskottavuus puheisiinne tulee vasta sen jälkeen kun itse olette mallintajia miten ihmisen tänä aikana tulisi elää.
Vihjatkaa edes jossain mediassa. Missä ihmeessä näkyy tämä alue teidän arjessanne? Olette vitsi koko asiassa. (Omassa näkyvyys ,jo vuosikymmenie ajan.) Jos ihmislaji ei muutta tottumuksiaan, niin joka tapauksessa elinympäristön saastuminen totallisesti on todellisuutta, joka näkyy jo nyt ettei elinympäristö enää .....v-o-i-m-a-a-n-n-u-t-a.... ihmistä riittävän hyvin. Luonnolla - ympäristöllä - sen tilalla - on suuri merkitys myös ihmisen mielentasapainoon. Sairauksien aktivoitumiseen.
Markku Lievonen
Vakavaa huomiota vihreistä ? !
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
EIkös Kahiluoto ollut Japanissa perheineen, kun oli puolueen sisäiset vaalit?
varmasti junalla läpi Venäjän kulkeneena :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510612
- 817163
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624770
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734484Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334023- 472928
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362034