Löytyykö seinäjoelta viikonloppuisin tanssiravintolaa.Ei karaokea vaan kunnon orkesteri.
Tanssiravintola?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs luulet?
- Anonyymi
Tanssiravintoloita ei ole enää juuri missään.
Sellainen hinkkaaminen on jäänyt pois jo ajat sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssiravintoloita ei ole enää juuri missään.
Sellainen hinkkaaminen on jäänyt pois jo ajat sitten.Kaikki istuu nykyään kotona ja tuijottelee
Chattia. Tanssi ei kiinnosta.
Viikolla päivisin on eläkeläisten tansseja ympäri maakuntaa. Niissä 70-80 vuotiaat tanssivat pää märkänä ja nitrot taskussa.
Fooningissa olis joku simpassi trubaduuri
- Anonyymi
Sinäkö trubaduuri
- Anonyymi
Entinen Cumulus eli nykyinen Scandic. Eikös siellä ole joku tanssiravintola?
- Anonyymi
Lähin kunnon tanssiravintola löytyy Kauhavalta, Härmän kuntokeskus. Tanssia harva se ilta viikollakin. Perjantai paras ilta, paljon porukkaa Seinäjoelta.
Härmikses on tauski aika usein ja paljon seksi mummoja
- Anonyymi
SINNE!
- Anonyymi
SINNE!
- Anonyymi
SINNE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINNE!
juu kyllä härmässä hyviä tanssia on ja näin nuorempi asennusmieskin on saanut asentaa hieman ikääntyneempää mutta hyvässä kunnossa olevaa laitetta
- Anonyymi
Se taitaa tuo härmän paikka olla niinkuin mummotunneli helsingin aleksanterinkadulla.Kuumat kuuskymppiset etsii puumana nuorta uroota yön iloihin.Itse kävin siellä 50v diskossa jossa katottiin paperit ettei ole alle viiskymppinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035