Et kuitenkaan kestäisi

Anonyymi

jos laittaisin viestin sinulle, jossa kertoisin suorat sanat muutamasta asiasta. Uhriutuisit niin täysin, että parempi säästää molemmat siltä ja antaa kaiken olla.

54

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukahan tässä on uhriutunut?

    • Anonyymi

      No kerroppa suorat sanat. Ei susta oo mihinkää. Oot nössöluuseri ja sä et kestäis mitä mä sulle sanoisin..

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä olen sinulle tehnytkään kerro!? Laita vaan kyllä minä kestän..

    • Anonyymi

      Uskomatonta

    • Anonyymi

      Aliarvioit toista nyt.

      • Anonyymi

        Tiedän kyllä yhden miehen joka on tuossa hyvä.


    • Anonyymi

      Senkö takia et vastannut? Tiedän, että en ole mikään ihanne nainen.

      • Anonyymi

        Mies, se kirjoitetaan ihannenainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, se kirjoitetaan ihannenainen.

        Et ole sinäkään mikään ihanne, nainen.


    • Anonyymi

      Omat juttus kaadat toisen niskasn tuolla. Mitä jos ottaisit vastuun ja puhuisit suoraan?

      • Anonyymi

        Tämä! Voiko enempää korostaa tätä?


    • Anonyymi

      Anna tulla vaan.

    • Anonyymi

      Varmasti kestäisin. Ei mulla ole mitään ruusuisia kuvitelmia itsestäni. Anna tulla vaan. Se satuttaisi, mutta kipu katoaa ajan kanssa.

      • Anonyymi

        ..Olennaista ei ole sen kestäminen...hmm...vaan sen kunnossa pitäminen.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..Olennaista ei ole sen kestäminen...hmm...vaan sen kunnossa pitäminen.....

        Olet heh heh miäs.


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Hän voisi uhriutua pois lähettyviltäsi ja nautiskella jonku sängyssä ja sinä vaan mietit tuollaista jonnin joutavaa paskaa. Lopeta kuvitelmat ja ota selvää.

      • Anonyymi

        Niin totta.


    • Anonyymi

      Mun mielestä olisi kuitenkin reilumpaa kertoa toiselle totuus.

      • Anonyymi

        Eikä ainoastaan reilua, vaan lainmukaista. Voi luoja näitä.


    • Anonyymi

      Kerro suoraan vaan, oon jo kestänyt tähänkin saakka.

    • Anonyymi

      Kerro suoraan vaan, oon jo kestänyt tähänkin saakka.

    • Anonyymi

      Kerro suoraan vaan, oon jo kestänyt tähänkin saakka.

    • Anonyymi

      Jos sinulla on jotain "hampaan kolossa" minua vastaan , olisi reilua jos kertoisit suoraan..
      En vai tiedä mitä se voisi olla..?
      Parempi molempien kannalta että kertoisit.
      Ehkä ymmärtäisin käytöstäsi paremmin.
      En mene rikki.

    • Anonyymi

      Suosittelen sen viestin laittamista. Jospa se oletkin sinä, joka olet väärillä jäljillä.

    • Anonyymi

      Kaiken kestää, jos mies hyvittää virheensä asiallisella keskustelulla ja pikku stringeissä keikistellen. Aina pitää vähän hyvittää - mieskin voi siitä nauttia. ;)

    • Anonyymi

      Tuskin voit satuttaa minua. Minulle on jo tehty kaikki paha, mitä ihmiselle voidaan tehdä, hyväksikäytöstä tapon yritykseen asti. Ole hyvä ja kerro totuus. J

    • Anonyymi

      Mun miehellä on niin iso kikkeli ettei jaksa alkaa uhriutumaan sun takias.

    • Anonyymi

      Voisit lopettaa tämän jo - mielellään. Laitahan viestiä tulemaan, lupaan ettet näe tai kuule musta enää koskaan. Lupaan vaihtaa toiselle puolelle katua, jos tulet vastaan. Etkä tule tietämään uhridunko vai en. Tahdon jo tietää totuuden.

    • Anonyymi

      Anna tulla vaan. Se voi palauttaa minua todellisuuteen. En elä ihan todellisuudessa.

      • Anonyymi

        Ei kukaan kaipaa kieltä tahansa ”todellisuuteen palautusta”, aikamoiset luulot jollain omasta oikeudesta tuomita.


    • Anonyymi

      Oletko ap harhainen palstalainen? Sano nyt hyvä ihminen sille toiselle ne suorat sanat. Sittenpä tiedätte kumpi se on uhriutuja on.

    • Anonyymi

      Milloin muka olen uhriutunut? En ole mikään uhriutuja. Toivottavati tiedät sen.

    • Anonyymi

      Huhhuh. Parempi sanoa vsin kasvokkain.

    • Anonyymi

      Voiko olla lapsellisempaa? Palstakirjoitusten perusteella väittää jotakin uhriutujaksi, ihanko totta?

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani.


    • Anonyymi

      Aloittaja aliarvioi toista. Hän selkeästi peilaa omia tunteita toiseen. Epätietoisuus johtaa henkiseen kuolemaan. Asioista puhuminen asiallisesti ja rakentavasti auttaa pääsemään eteenpäin. Totuus vapauttaa ja parantuminen voi alkaa, puolin ja toisin. Aloittajan kannattaa miettiä, onko oikein pitää asioita salassa toiselta?

      • Anonyymi

        Voiko olla paremmin sanottu. Voikun kaikilla olisi riittävää ymmärrystä.


    • Anonyymi

      Jos vaikka sattuis olemaan mulle...

      Se on ihan sama mitä kirjoitat jos aiot viestin lähettää... vastaukseni tulee olemaan "joko olet valmis maksamaan velkasi?"

    • Anonyymi

      Olen kauhuissani.kaksimetriset ihmissyöjätorakat vaanivat henkeäni,joudun alati pakenemaan, kaikkialla vallitsee kauhu.Torakat päästävät suustaan hirvittävää naksuttavaa ääntä.

    • Anonyymi

      Turhaan säästelet sitä. Se osaa kääntää ne niin että sinä manipuloit ja kertoo kuinka edelleen roikut siinä. Sääli on saorautta se on selvää. Ei kykene sulle totuutta kertomaan. Kysy vaan siltä miten se sai minun uskomaan juttusi. Toki voit aina kysyä myös minulta. Mutta ethän kestä totuutta. Itse sinä tämän tilanteen kehitit. Koita jo päättää kumpi on se sairas. Kyllä minä ainakin totuuden haluaisin tietää.

      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään asiaa. Saa vain haluamaansa palstahuomioo.


    • Anonyymi

      Joskus oma pää voi sekoittaa asioita niin, että totuus katoaa ja pahat voimat pääsevät jylläämään. On tilanteita, joissa kannattaa hakea pätevän ammattiauttajan apua esimerkiksi päihteistä eroon pääsemiseksi. Yleensä rakentava keskustelu on aina hyväksi, vaikka se voi olla vaikeaa, jos toinen keskustelukumppani herättää voimakkaita negatiivisia tunteita. Uskoisin, että elämä helpottuu, jos pyrkii eroon koston ajatuksista ja on itselleen armollinen.

      • Anonyymi

        Hienosti sanottu,mutta miten olla armollinen itselleen,en vain kykene siihen.


    • Anonyymi

      Että kieroilu ja raukkamaisuus onnistuu aina, mutta vastuunottaminen ja kunniallisuus EI KOSKAAN. Ehkä se olikin jo tiedossa hänellä.

      Toivottavasti tosiaan löytyy lässyttävää lähipiiriä, jotka kannustavat sinut olemaan armollinen ITSELLESI, numero ykköselle, ainoalle tärkeälle.

      • Anonyymi

        En kieroile,enkä ole raukkamainen kenellekään.Kysyin vain miten voi olla armollinen itselleen kun en voi.


    • Anonyymi

      Miksi haluisit tahalleen toista loukata? Eikait kukaan mitään kiusaus viestejä haluiskaan.

    • Anonyymi

      Haluatko olla ilkeä jollekkin. Etkö pidä hänen ihastumisestaan vai et saa vastakaikua. On kuitenkin niin, että hyvä synnyttää hyvää ja paha taas..

    • Anonyymi

      Ilmalämpöpumppu :(

    • Anonyymi

      Aikaa mulla on ja näköjään sullakin, suomineito.

      Feministi väittää että kaikki miehet ovat luusereita.

      • Anonyymi

        Joskus tuntuu että pitää olla luuseri.


      • Anonyymi

        Joskus tuntuu että pitää olla luuseri.


    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla aika itsekäs ja pelokas? Toiselta ei saa salata totuutta, varsinkaan silloin jos toinen on sitä pyytänyt! Sä selvästi aliarvioit toista. Pidätkö häntä kenties tyhmänä ja heikkona???

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Ei näin voida tehdä kenellekään. Eikö ihmiset ymmärrä mitä epätietoisuus ja loukkaukset aiheuttaa? Silti ihminen jätetään yksin selviytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Ei näin voida tehdä kenellekään. Eikö ihmiset ymmärrä mitä epätietoisuus ja loukkaukset aiheuttaa? Silti ihminen jätetään yksin selviytymään.

        Ongelma on se ettei ole tietoa, eikä asiaa pysty siten mitenkään käsittelemään. Mitä sellainen aiheuttaa.. varsinkin näin pitkän ajan kuluessa. Ei voi kun ihmetellä ihmisten logiikkaa ja arvoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe