Seksuaalineuvojalle?

Anonyymi

Naisille kysymystä. Tuleeko teille samanlaisia oireita toisinaan? Seksuaaliset asiat pyörii mielessä koko ajan, nännit on kovana ja kipeänä, klitta tuntuu turvonneelta vaikka ei ole hankausta ollut? Mielessäni pakottaa ajatus saada oikeasti isoa, sama kuka se mies olisi kunhan hoitaisi kunnolla. En mahda sille mitään, että kuvittelen partnerin olevan joku muu kuin oma puoliso. Tämä ei ole mikään vitsi vaan pakonomainen ajatus jota en saa mielestä pois. Tiedän, että se johtaa toimintaan jossain kohtaa ja pettymykseen jos en saa sitä mitä haluan ja se että petän puolisoani. Mieheni pystyisi kyllä tyydyttämään minut, mutta kyse ei ole seksistä hänen kanssaan, pikemminkin adrenaliinin saamisesta, mitä hänen kanssaan en voi saada. Onko oireet samat seksiaddiktilla? Voin kyllä olla täysin ilman pitkiäkin aikoja silloin, kun ajatukset eivät häiritse. Muuten olen aivan normaali työssä käyvä vaimo ja päällepäin tuskin kukaan huomaa mitään. Asia häiritsee elämääni ja lääkärille asiasta puhumiseen on liian suuri kynnys.

6

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelin kirjoittaa tämän vaikka olenkin mies, voithan mennä käymään esim seksuaaliterapetin juttusilla tai vaihto ehtoisesti voit kysyä neuvoja sexposta heidän omalla nettipalstalla. Voit myös mennä yksityisen puolen seksualli terapeutin luona käymään.

• Anonyymi

Hei😊 Olin samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Olen hyvässä pari suhteessa ja seksuaallisesti aktiivinen nainen. Viimein kerroin miehelleni rehdisti, mielessä pyörii fantasia muista miehistä, vaikkakin seksi sujui kotonakin hyvin. Mieheni ehdotti vapaata suhdetta jossa saisin harrastaa seksiä ulkopuolisten kanssa. Niinpä toteutin työ matkalla fantasiani sain hyvää seksiä josta nautin sanoin kuvaamattomasti. Seksi myös parani mieheni kanssa huippuunsa. Tänä päivänä rakastelen vieraan miehen kanssa kerran kuussa sain myös tasapainon elämääni. Siru

• Anonyymi

Oli rohkee teko. Nyt kun molemmat haluu vierasta, niin kaikki hyvin. Itse en uskolla vaimolle ehdotella, mutta vierasta tekis todellakin mieli. Kauanko olette näin toimineet. Onko oma sexi elämä parantunut.
        Mies 53

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli rohkee teko. Nyt kun molemmat haluu vierasta, niin kaikki hyvin. Itse en uskolla vaimolle ehdotella, mutta vierasta tekis todellakin mieli. Kauanko olette näin toimineet. Onko oma sexi elämä parantunut.
        Mies 53

Hei😊 Mieheni käynyt kerran vieraissa mut nauttii siitä kun voin hyvin. Minulla joku vietti rakastella tuntemattoman kanssa. Tälläinen suhde ollut nelisen vuotta, sexi parantunut mieheni kanssa tosi paljon. Nainen 50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei😊 Mieheni käynyt kerran vieraissa mut nauttii siitä kun voin hyvin. Minulla joku vietti rakastella tuntemattoman kanssa. Tälläinen suhde ollut nelisen vuotta, sexi parantunut mieheni kanssa tosi paljon. Nainen 50

Ois ihana päästä sun lakanoiden väliin🙂

• Anonyymi

Tuo kertomasi kuulostaa täysin normaalilta, fantasiat kuuluu asiaan mutta jos ajatuksista tulee pakkomielteisiä ja ne alkavat vaikuttaa muutoin arkeen ja parisuhteeseen niin olisi varmasti hyvä käydä juttelemassa asiasta esim. seksuaaliterapeutin kanssa. Mieltäsi askarruttava asia selviää varmasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3426
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2763
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2014
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1139
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe