Meniköhän vettä tankkiin?

Anonyymi

Unohdin hajamielisyyttäni bensatankin korkin auki kun olin tankannut 50 litraa ja ajoin siitä suoraan autopesuun. Onkohan mulla nyt vettä tankissa vai onko siinä joku läppä silti suojana vaikkei korkki kiinni ole? (Luin että bensa ei valu autosta pois jonkun läpän vuoksi. ) Auttakaas tyttöstä, auto 4 vuotta vanha Bmw.

27

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paaliin vaan vanha romu.

    • Anonyymi

      Talvipakkasilla kannattaa laittaa jää estoa, esim. Lasol, tankkiin n. 10% tilavuudesta, niin ei vesi pääse jäätymään. Itsekin kannattaa ottaa kunnon tujaus.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö! Älä tee noista kumpaakaan, on vaarallista!!!


    • Anonyymi

      Onko vanos moottori?

    • Anonyymi

      Milloin tulpat on vaihdettu?

    • Anonyymi

      Kitkat vai nastat? Onko käynyt penkissä?

      • Anonyymi

        No joo, älkää vaan vastatko.. tai kommenteista päätellen ei teillä oo tietoa tästä(-kään). Urpot.
        Terveisin aloittaja


    • Anonyymi

      Paljonko on heppoja koneessa? Onko kutoskone vai V8?

    • Anonyymi

      Naiselle autossa on tärkeintä väri. Veikkaan tätä yksilöä ruskeaksi ja sisustaa kellertäväksi.

      • Anonyymi

        Kannattaa haastaa pesulanpitäjä oikeuteen tahallisesta autosi vahingoittamisesta. Olisi pitänyt estää pesutapahtuma kun kerran luukku oli auki. Vakuutus tuskin korvaa...


    • Anonyymi

      Kannattaa kyllä ajaa hitaastti huoltopaikkaan luultavimmin mennyt pesuainetta ja vettä , toi ettei polttoaine valu tankista pois systeemi toimii jos auto on katollaan eli onnettomuustilanteessa

    • Anonyymi

      Kyllä autossa on läppä ja tankkiin ei voi mennä vettä. Ole huoletta.

      • Anonyymi

        Hahhah! Vaarallinen ohje palstan trollilta!


    • Anonyymi

      Hukkasuodattimesta olisin ainakin itse eniten huolissani tässä tapauksessa. Ovat erittäin vikaherkkiä ja kosteus on sille myrkkyä. Kallis remontti edessä, jos se on päässyt kastumaan ja auton joutuu korjaamolle viemään. Auton malli ei aloitetuksesta selvinnyt ja se olisi kyllä tärkeä tieto mahdollista vahinkoa ja sen suuruutta ajatellen.

    • Anonyymi

      Mulla meni kerran uimahallissa vettä korvaan.

    • Anonyymi

      Eihän aloittajalla ole vaan mennyt hiekkaa kriittiseen paikkaan??

    • Anonyymi

      Ihan heti aloituksesta lähtien tämä ketju kuvastaa hyvin palstan tasoa.

    • Anonyymi

      Jos aloitus ei ole provo, niin ole huoleti vaan. Jos sinne vaikka olisikin päässyt muutama tippa vettä, niin et ajossa sitä huomaa mitenkään, kun kerran olit tankannutkin sen liki täydeksi. Ennen vanhaan autojen moottoreista poistettiin karstaakin palotilasta siten, että moottorin kierrokset ensin lähelle punarajaa, ja sitten vettä sumuna suoraan kaasuttimen kurkusta sisään. Ei kun kovaa ajoa vaan!

      • Anonyymi

        Kiitos parille järkevälle vastaajalle. Kyseessä on nelossarjan bemari, tankkasin täyteen ja ajoa huoltsikalla vain muutama metri sen jälkeen ennen pesua. Palsta oli mulle ensikosketus keskustelupalstaan ja tais tulla eka ja vika kerta kivasti kokeiltua tässä samalla. Oletin aivan muuta, että täällä olisi ollut mahdollisuus saada autoharrastajilta oikeasti tietoa. Kiitos te pari fiksua siitä. Erotuitte eduksenne. Terveisin alkuperäinen kysyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos parille järkevälle vastaajalle. Kyseessä on nelossarjan bemari, tankkasin täyteen ja ajoa huoltsikalla vain muutama metri sen jälkeen ennen pesua. Palsta oli mulle ensikosketus keskustelupalstaan ja tais tulla eka ja vika kerta kivasti kokeiltua tässä samalla. Oletin aivan muuta, että täällä olisi ollut mahdollisuus saada autoharrastajilta oikeasti tietoa. Kiitos te pari fiksua siitä. Erotuitte eduksenne. Terveisin alkuperäinen kysyjä.

        Toimit tuossakin todella järkevästi siksi, että tankkasit ennen pesuun menoa, joten tankkiin ei edes mahdu kovin paljoa vettä, koska bensaa on siellä jo liki täysi tankki. Moottorihäiriöt alkavat vasta siinä vaiheessa, kun bensan seos moottorin palotilassa ei ole enää syttymiskelpoinen. Se taas vaatii aika paljon vettä sekaan, että niin käy.

        Terv. se toinen noista "järkevistä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimit tuossakin todella järkevästi siksi, että tankkasit ennen pesuun menoa, joten tankkiin ei edes mahdu kovin paljoa vettä, koska bensaa on siellä jo liki täysi tankki. Moottorihäiriöt alkavat vasta siinä vaiheessa, kun bensan seos moottorin palotilassa ei ole enää syttymiskelpoinen. Se taas vaatii aika paljon vettä sekaan, että niin käy.

        Terv. se toinen noista "järkevistä"

        Kiitos sinä fiksu, tämä helpottaa huoltani. Itse en koe tässä jutussa kovin fiksuksi itseäni, myönnän.. Jännitin kai sinne pesuun ajoa, kun en ollut koskaan aiemmin käynyt siinä huoltsikalla, niin kyttäsin vaan miten sinne ajetaan sisään.. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinä fiksu, tämä helpottaa huoltani. Itse en koe tässä jutussa kovin fiksuksi itseäni, myönnän.. Jännitin kai sinne pesuun ajoa, kun en ollut koskaan aiemmin käynyt siinä huoltsikalla, niin kyttäsin vaan miten sinne ajetaan sisään.. ;)

        Tsihihihi... "ajetaan sisään"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsihihihi... "ajetaan sisään"

        Ja sinun antisi keskusteluun oli niin mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun antisi keskusteluun oli niin mikä?

        Tää mitään keskustelua ole, vaan pelkkää huutelua. Aloituskin pelkkä surkea provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää mitään keskustelua ole, vaan pelkkää huutelua. Aloituskin pelkkä surkea provo.

        Mitä lisäarvoa sitten sinä toit muka tähän omasta mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lisäarvoa sitten sinä toit muka tähän omasta mielestäsi?

        Entä sinä? Tai minä?


    • Anonyymi

      Mä jätän yleesä fönärit auki ku kurvaan pesuu.. Tulee sisäpesu, suihku ja kledjujen pesu samaa hintaa ja lähtee pahatki hajut.

      Mul on Bemu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe