Orgasmi kadoksissa

Anonyymi

Saatteko yli 60 naiset millä tavalla orgasmin. Itellää ei onnistu mitenkään.

10

846

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipaisitko apua?
      Kysyy m58

    • Anonyymi

      Haanki sellainen satisfaieri niin alkaa lnnistumaan

    • Anonyymi

      Mistäpäin olet voin tulla nuolemaan sinulle orgasmin

    • Anonyymi

      Kunnolla nuolemalla onnistuu yleensä

    • Uskoisin et saat,ikää kun karttuu,niin rauhassa ja kiirettä pitämättä moni muukin asia onnistuu,niin se mullakin menee 7 kymppisellä miehellä

    • Anonyymi

      Moikka vanhemmat naiset , voisin tulla auttaan nuolemalla ja tehtäisiin muutakin kivaa.Olen vanhempi mies Pirkanmaalta.

    • Anonyymi

      Mistä kiikastaa?

    • Anonyymi

      Tilasin kaalimadosta laitteen joka perustuu alipaineeseen, aivan ihana saan useampia orgasmeja perä jälkeen. Olin joku aika sitten etelän lomalla yö kerhossa nuorempi mies kiinnostui minusta ja päädyimme hotelli huoneeseeni. Rakastelimme koko yön sain pitkästä aikaa orgasmeja miehen kanssa.

    • Anonyymi

      sähköhammasharjan hamarapuolella onnistuu varmasti,ja viidessä minuutissa,tärinä tekee niin autuaaks ja org on mahtavaaaaaaa.

    • olen auttanut monia yli 60 v. naista saamaan orkun ja haluavat sen jälkeen paljon seksiä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1401
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1223
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      155
      1008
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      766
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      642
    Aihe