Saatteko yli 60 naiset millä tavalla orgasmin. Itellää ei onnistu mitenkään.
Vastaukset 10
Kaipaisitko apua?
Kysyy m58- Anonyymi
Haanki sellainen satisfaieri niin alkaa lnnistumaan
- Anonyymi
Mistäpäin olet voin tulla nuolemaan sinulle orgasmin
- Anonyymi
Kunnolla nuolemalla onnistuu yleensä
Uskoisin et saat,ikää kun karttuu,niin rauhassa ja kiirettä pitämättä moni muukin asia onnistuu,niin se mullakin menee 7 kymppisellä miehellä
- Anonyymi
Moikka vanhemmat naiset , voisin tulla auttaan nuolemalla ja tehtäisiin muutakin kivaa.Olen vanhempi mies Pirkanmaalta.
- Anonyymi
Mistä kiikastaa?
- Anonyymi
Tilasin kaalimadosta laitteen joka perustuu alipaineeseen, aivan ihana saan useampia orgasmeja perä jälkeen. Olin joku aika sitten etelän lomalla yö kerhossa nuorempi mies kiinnostui minusta ja päädyimme hotelli huoneeseeni. Rakastelimme koko yön sain pitkästä aikaa orgasmeja miehen kanssa.
- Anonyymi
sähköhammasharjan hamarapuolella onnistuu varmasti,ja viidessä minuutissa,tärinä tekee niin autuaaks ja org on mahtavaaaaaaa.
olen auttanut monia yli 60 v. naista saamaan orkun ja haluavat sen jälkeen paljon seksiä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081329
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku131982Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31864- 66713
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93672- 32655
- 18588
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 11498