Orgasmi kadoksissa

Anonyymi

Saatteko yli 60 naiset millä tavalla orgasmin. Itellää ei onnistu mitenkään.

10

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipaisitko apua?
      Kysyy m58

• Anonyymi

Haanki sellainen satisfaieri niin alkaa lnnistumaan

• Anonyymi

Mistäpäin olet voin tulla nuolemaan sinulle orgasmin

• Anonyymi

Kunnolla nuolemalla onnistuu yleensä

• Uskoisin et saat,ikää kun karttuu,niin rauhassa ja kiirettä pitämättä moni muukin asia onnistuu,niin se mullakin menee 7 kymppisellä miehellä

• Anonyymi

Moikka vanhemmat naiset , voisin tulla auttaan nuolemalla ja tehtäisiin muutakin kivaa.Olen vanhempi mies Pirkanmaalta.

• Anonyymi

Mistä kiikastaa?

• Anonyymi

Tilasin kaalimadosta laitteen joka perustuu alipaineeseen, aivan ihana saan useampia orgasmeja perä jälkeen. Olin joku aika sitten etelän lomalla yö kerhossa nuorempi mies kiinnostui minusta ja päädyimme hotelli huoneeseeni. Rakastelimme koko yön sain pitkästä aikaa orgasmeja miehen kanssa.

• Anonyymi

sähköhammasharjan hamarapuolella onnistuu varmasti,ja viidessä minuutissa,tärinä tekee niin autuaaks ja org on mahtavaaaaaaa.

• olen auttanut monia yli 60 v. naista saamaan orkun ja haluavat sen jälkeen paljon seksiä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      50
      10005
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      115
      5648
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      60
      4413
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      139
      2985
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      143
      2748
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      231
      2729
    7. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      34
      2604
    8. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      30
      2001
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1717
    10. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      37
      1579
    Aihe