Saatteko yli 60 naiset millä tavalla orgasmin. Itellää ei onnistu mitenkään.
Orgasmi kadoksissa
10
1049
Vastaukset
Kaipaisitko apua?
Kysyy m58- Anonyymi
Haanki sellainen satisfaieri niin alkaa lnnistumaan
- Anonyymi
Mistäpäin olet voin tulla nuolemaan sinulle orgasmin
- Anonyymi
Kunnolla nuolemalla onnistuu yleensä
Uskoisin et saat,ikää kun karttuu,niin rauhassa ja kiirettä pitämättä moni muukin asia onnistuu,niin se mullakin menee 7 kymppisellä miehellä
- Anonyymi
Moikka vanhemmat naiset , voisin tulla auttaan nuolemalla ja tehtäisiin muutakin kivaa.Olen vanhempi mies Pirkanmaalta.
- Anonyymi
Mistä kiikastaa?
- Anonyymi
Tilasin kaalimadosta laitteen joka perustuu alipaineeseen, aivan ihana saan useampia orgasmeja perä jälkeen. Olin joku aika sitten etelän lomalla yö kerhossa nuorempi mies kiinnostui minusta ja päädyimme hotelli huoneeseeni. Rakastelimme koko yön sain pitkästä aikaa orgasmeja miehen kanssa.
- Anonyymi
sähköhammasharjan hamarapuolella onnistuu varmasti,ja viidessä minuutissa,tärinä tekee niin autuaaks ja org on mahtavaaaaaaa.
olen auttanut monia yli 60 v. naista saamaan orkun ja haluavat sen jälkeen paljon seksiä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122559Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1092519Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072174Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146