Ja kysy viattomasti että mitä kuuluu? Nii tiiän et kaipaat etkä pelleile..
Pliis laita viesti
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä kuuluu, viattomasti?
- Anonyymi
:((
- Anonyymi
Saman voisin kirjoittaa yhdelle miehelle. Minä en voi ottaa yhteyttä tässä tilanteessa, kuten hän hyvin tietää.
- Anonyymi
Jotain tiedän, mutta ei ole ylitsepääsemättömiä esteitä mitkään niistä...kummankaan puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tiedän, mutta ei ole ylitsepääsemättömiä esteitä mitkään niistä...kummankaan puolelta.
Hän tietää miksi minun ei ole sopivaa ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Jos olisi exä joka ois ''pettänyt'' minua, niin en toivoisi yhteyden ottoa häneltä. Nimittäin jos jonkin asian olen tehnyt selväksi, niin petät kerran ja lähden samantien. Jonka siis olen tehnyt ja käskin sitä toista poistamaan mun numeron.
En halua kuullostaa töykeältä, mutta olen vain niin katkera ihminen etten pysty antamaan sellaista asiaa anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi exä joka ois ''pettänyt'' minua, niin en toivoisi yhteyden ottoa häneltä. Nimittäin jos jonkin asian olen tehnyt selväksi, niin petät kerran ja lähden samantien. Jonka siis olen tehnyt ja käskin sitä toista poistamaan mun numeron.
En halua kuullostaa töykeältä, mutta olen vain niin katkera ihminen etten pysty antamaan sellaista asiaa anteeksi.Ei ole tuollaisesta kyse.
- Anonyymi
Nää on oikeesti aina yhtä hilpeitä nämä.
- Anonyymi
Jos olet valoni, niin tiedät että en voi sitä tehdä. Tee itse aloite.
- Anonyymi
Kauniisti sanottu. Sivusta.
- Anonyymi
Toiset voi pelleillä täällä ja pelleileekin. Se kyllä vähän ärsytääkin. Täällä voi olla ihmisiä jotka tunteilee ihan tosissaan ja tämä on kanava johon niitä voi purkaa.
- Anonyymi
Mulla ei ole enää sun numeroa, joten soita mulle..
- Anonyymi
Miksi sinulla ei ole hänen numeroa? Jos vastaus on oikea, voin soittaa.
- Anonyymi
Laittaisin mielelläni miehelle, mutta en edes tiedä onko hän parisuhteessa. 🤔
- Anonyymi
Selvitä 🤔
- Anonyymi
Höh kysyvä ei tieltä eksy. Jos on varattu ni voit jatkaa elämääsi, mutta jos on vapaa niin tietää varmasti ett joku on kiinnostunut. Helppoa kun mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh kysyvä ei tieltä eksy. Jos on varattu ni voit jatkaa elämääsi, mutta jos on vapaa niin tietää varmasti ett joku on kiinnostunut. Helppoa kun mikä
Olen samaa mieltä kanssasi. Täällä palstalla on vain aivan turhaa toitottaa kellekään tuota... ei kukaan tänne kirjoittava ole IRL yhteydessä kaivattunsa kanssa, eivätkä sitä myöskään aloita vaikka kuinka kehoitettaisiin ottamaan yhteyttä.
Ei kuulu mitää, radiossa, on patterit lopussa.
- Anonyymi
Laita itse.
- Anonyymi
No minä en pelleille. Yhtä A-ta olen kyllä oireillut vähän jo pidemmän aikaa. Tiedä vaikka sitä jo ärsyttää? Niin että nyt laittaa että mitä kuulu. Soittaa jo pian poliisit tai jonkun romuryhmän joka käy ojentaan.
- Anonyymi
En pelleile tällaisilla asioilla. Kaipaan vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028