Pliis laita viesti

Anonyymi

Ja kysy viattomasti että mitä kuuluu? Nii tiiän et kaipaat etkä pelleile..

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä kuuluu, viattomasti?

• Anonyymi

:((

• Anonyymi

Saman voisin kirjoittaa yhdelle miehelle. Minä en voi ottaa yhteyttä tässä tilanteessa, kuten hän hyvin tietää.

• Anonyymi

Jotain tiedän, mutta ei ole ylitsepääsemättömiä esteitä mitkään niistä...kummankaan puolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain tiedän, mutta ei ole ylitsepääsemättömiä esteitä mitkään niistä...kummankaan puolelta.

Hän tietää miksi minun ei ole sopivaa ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Jos olisi exä joka ois ''pettänyt'' minua, niin en toivoisi yhteyden ottoa häneltä. Nimittäin jos jonkin asian olen tehnyt selväksi, niin petät kerran ja lähden samantien. Jonka siis olen tehnyt ja käskin sitä toista poistamaan mun numeron.

En halua kuullostaa töykeältä, mutta olen vain niin katkera ihminen etten pysty antamaan sellaista asiaa anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi exä joka ois ''pettänyt'' minua, niin en toivoisi yhteyden ottoa häneltä. Nimittäin jos jonkin asian olen tehnyt selväksi, niin petät kerran ja lähden samantien. Jonka siis olen tehnyt ja käskin sitä toista poistamaan mun numeron.

En halua kuullostaa töykeältä, mutta olen vain niin katkera ihminen etten pysty antamaan sellaista asiaa anteeksi.

Ei ole tuollaisesta kyse.

• Anonyymi

Nää on oikeesti aina yhtä hilpeitä nämä.

• Anonyymi

Jos olet valoni, niin tiedät että en voi sitä tehdä. Tee itse aloite.

• Anonyymi

Kauniisti sanottu. Sivusta.

• Anonyymi

Toiset voi pelleillä täällä ja pelleileekin. Se kyllä vähän ärsytääkin. Täällä voi olla ihmisiä jotka tunteilee ihan tosissaan ja tämä on kanava johon niitä voi purkaa.

• Anonyymi

Mulla ei ole enää sun numeroa, joten soita mulle..

• Anonyymi

Miksi sinulla ei ole hänen numeroa? Jos vastaus on oikea, voin soittaa.

• Anonyymi

Laittaisin mielelläni miehelle, mutta en edes tiedä onko hän parisuhteessa. 🤔

• Anonyymi

Selvitä 🤔

• Anonyymi

Höh kysyvä ei tieltä eksy. Jos on varattu ni voit jatkaa elämääsi, mutta jos on vapaa niin tietää varmasti ett joku on kiinnostunut. Helppoa kun mikä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh kysyvä ei tieltä eksy. Jos on varattu ni voit jatkaa elämääsi, mutta jos on vapaa niin tietää varmasti ett joku on kiinnostunut. Helppoa kun mikä

Olen samaa mieltä kanssasi. Täällä palstalla on vain aivan turhaa toitottaa kellekään tuota... ei kukaan tänne kirjoittava ole IRL yhteydessä kaivattunsa kanssa, eivätkä sitä myöskään aloita vaikka kuinka kehoitettaisiin ottamaan yhteyttä.

• Ei kuulu mitää, radiossa, on patterit lopussa.

• Anonyymi

Laita itse.

• Kirjoita vähintään kolme merkkiä.

Laita, siä, minulle kire.,

• Anonyymi

No minä en pelleille. Yhtä A-ta olen kyllä oireillut vähän jo pidemmän aikaa. Tiedä vaikka sitä jo ärsyttää? Niin että nyt laittaa että mitä kuulu. Soittaa jo pian poliisit tai jonkun romuryhmän joka käy ojentaan.

• Anonyymi

En pelleile tällaisilla asioilla. Kaipaan vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe